Ik zou zo rond 6 dpo moeten zitten. Maar ik wil mezelf niet gek maken door te graag iets te zien in iets wat waarschijnlijker is dat het het begin van ongesteldheid is. Tuurlijk zegt een klein stemmetje ook wel 'zou het'. Ach, ik wacht het rustig af.
Nobely gefeliciteerd!!!!! Lala, even niet meer testen en afwachten tot je nod? Houd aub hoop oké? Whuz fijn dat het bloeden opgehouden is. Wie weet was het idd een innesteling. Spannend zeg! Mijn temperatuur vanmorgen weer opgelopen naar 37, gisteren na super korte nacht ineens 36,8 terwijl het de dagen ervoor 37,1 was. Wie weet zegt het allemaal niks haha. Gelukkig is mn rugpijn flink afgenomen al weet ik niet of dat positief is hahaha. Verder is dat zware gevoel in mijn onderbuik ook bijna weg. Al met al voor mijn gevoel niet hoopgevend.
perdiz, houden we samen hoop meis? Hoop het ook ontzettend voor jou! Op zich klinkt je temperatuur goed, toch?
Wat fijn Trutje!! Inderdaad een heel mooie oploper! Gezien je voor je nod zit; voorzichtige felicitatie nu zeker op z'n plaats!! Water: he bah balen joh! Emma; ik durf echt niet te zeggen of dat zo is. Hopelijk weet iemand anders het antwoord. Als het besloten kan ben ik daar ook wel voor. Count me in! Count me in! whuz ook al wil je het niet horen, zou wel heel goed kunnen hoor Marrieb heel herkenbaar! Ik had het er vandaag nog met mijn man over, dat ik er echt tegenop zou zien als ik maart nog niet zwanger zou zijn. Sterkte! En hoop echt dat het cadeautje/ afsluiting komt! Dora ik vrees dat ik ook niets zie Had graag het tegenovergestelde gezegd. Inderdaad je borst voor de zekerheid maar even laten controleren Gio fijn dat jullie weten wanneer jullie naar de huisarts gaan. Heb je al een afspraak gemaakt of nog niet? Nobely whohoooo ik zie wat! JIj ook voorzichtig gefeliciteerd! Lala CB digitaal heeft inderdaad echt meer hcg nodig. Duurde bij mijn bbz echt een week na mijn nod (omdat achteraf hcg dus niet verdubbelde). Ik zie nog steeds wel een vaag streepje. weet je nog hoe laat je op de dag die andere testen deed? Perdiz Hoop blijven houden hoor! Geen bloed geeft moed! Pluis Oh pluis, lieve pluis...ik had het jullie gegund! Veel geluk voor de volgende ronde Hapjes ik hoop met je mee! IK vrees dat het hier ook einde verhaal is... Sinds vanmorgen af en toe al een beetje en licht kleurtje bij afvegen. Eind van de middag werd het bruin. Ik wacht nog even af tot het rood is maar vrees dat dit niet lang meer gaat duren Eerste huilbui alweer achter de rug. Hopelijk is ronde 25 scheepsrecht
Oh Pluis wat balen. Knuffel voor jou.... Appelboompje voor jou ook een knuffel....soms kan huilen wel even opluchten....
Ja ik check het zo voelde ik heel duidelijk wanneer de ei sprong was geweest. Nu is hij dicht en staat naar achteren en voelt een stuk harder dan voorheen. Als je het doet moet je eigenlijk beginnen na ja ongi en dan geregeld of elke dag even voelen dan voel je het verschil. Dames op roze GEFELICITEERD... Dames op rood balen... Dikke knuffel.. Lala ik hoop zo voor je dat het als nog goed gaat komen. Knuff.. Ik heb van allerlei klachten. Het begon met een hele pijnlijke onderbuik/baarmoeder na mijn eisprong. Toen met vlagen misselijk.. Nu een wat opgeblazen onderbuik.. Gister vroegen m'n ouders ben je zwanger 😱 uhhhmmm nee
Misschien voor jullie ook ooit handige info. Had vriendin (gynaecologe) gevraagd even mee te kijken naar mijn testjes via mail. Zij reageerde dit: ..."Je eerste testen zijn allen nog erg licht. Een verdubbeling van weinig hcg maakt nog steeds heel weinig hcg. In je eerdere zwangerschappen maakte je bovendien weinig hcg aan (en dat staat volledig los van of je wel of niet een miskraam gaat krijgen, mocht je nu denken "ja, maar toen..".) Het gaat over de verdubbeling, niet de hoeveelheid, en daar kun je dus nog niets over zeggen. Daarnaast schommelt hcg in het begin van een zwangerschap nog énorm. Doordat het lage hoeveelheden hcg zijn, kan een extra kop thee (zelfs de avond vantevoren) op een heel laag getalletje percentueel toch echt het verschil maken tussen een lijntje of een lijn. Maak je niet zo dik, of beter nog, doe maar wel... maar niet zo stressen hoor"... Pluis, neeeeeee, NIET leuk! Vervelend voor je! Knuffel!
appelboompje, lieve, sterke vrouw. Wat was het jullie gegund. Balen! Huil maar hoor, ik kan het me helemaal voorstellen. Zucht... Had echt iets anders gehoopt te lezen bij jou deze ronde 😯..
Ow Pluis, wat naar voor je! Dikke knuffel! Xx @appelboompje wie weet blijft het hier bij. Het kan nog heus wel een innestelingsbloeding zijn hoor. Misschien heeft even huilen de spanning er wel afgehaald wat een positieve uitwerking kan hebben. Ik duim voor je! Xx
Op hoeveel dpo zit jij dan nu, wanneer kan je evt testen? Ik kan (denk ik) over 5 dagen testen, maar mijn cyclus doet raar deze maand dus weet t niet goed....
@pluis Ah wat balen meid !! @appelboompje had zo gehoopt dat jij eindelijk zou volgen meid ! Dikke knuuf ... @lala90 hmm dat klinkt best positief van je vriendin toch ? Ga je nog testen in de aankomende dagen ? Misschien was je urine inderdaad minder geconsentreerd of iets ? Hoop houden hoor !! X x