NOD-lijst 17 t/m 24 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Ow jeetje meiden, vrijdag is m'n nod dus over 4 dagen testen, maar nou zie ik dat Nobely ook haar nod heeft op vrijdag. En al positief getest!!!! Ik begin nu toch wel de kriebels te krijgen hoor.
    Maar in de vorige en 1e ronde had ik ook 4 dagen ervoor getest, super omowit natuurlijk, maar had zoveel kwaaltjes, die ik al had voor ik wist dat het wel eens zwangerschapssymtomen konden zijn. Alles nog super nieuw natuurlijk. Nu deze maand alleen op 4 dpo mega menstruatiepijn en daarna lage rugpijn en zwaard gevoel in onderbuik, en nu nog een beetje, lees draagbare rugpijn en rommelende darmen (en ik heb al gevoelige darmen hahaha) al met al weinig kwaaltjes die ik kan linken aan een zwangerschap, dus durf nu echt niet te testen.
    Ik heb me echt voorgenomen dat ik pas rest als ik vrijdag bij de eerste ochtend urine niet ongesteld ben geworden. Maar ben toch ook wel heeeeel nieuwsgierig zeg... Wat moet ik nou?

O en Whuz, ik ga voor optie b hoor, doe jij dat ook oké?

2. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dora Hou moed! Als het deze ronde niet raak is, dan hoop ik voor jou op de volgende!

Perdiz. Lastig hè om niet te testen maar het wel heel graag te willen weten.

Grappig dat ieder op mijn vraag B antwoordt. Zelf word ik nogal heen en weer geslingerd. Ik probeer rustig te blijven en niet te veel proberen van alles te voelen.

3. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @Perdiz: Niet iedereen test ook even vroeg positief hé, dus zou evengoed kunnen dat 3 mensen met dezelfde nod op een geheel andere dag pas positief testen... Vind het wel super dat je tot vrijdag gaat wachten! Mij lukt het bijna nooit om tot nod te wachten ;)

@Whuz: Begrijp dat je zelf wel wat heen en weer geslingerd wordt tussen beide opties hoor... Je wil wel hopen op het ene, maar anderzijds wil je ook weer niet te hard hopen, want dan is de teleurstelling misschien eens zo groot!
    Blijkbaar komt een innestelingsbloeding weinig voor, maar ik vind het hier toch vaak passeren op het forum hoor! Dus ik duim!

4. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Mijn kortste cyclus is 27, en langste is 32 dagen. Als ik uit ga van de kortste zou ik vandaag ongesteld moeten worden. En bij de langste pas zaterdag. Heb vanochtend maar niet getest om teleurstelling te voorkomen. Maar zo moeilijk :(

5. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @moederwensje heb je geen ovutesten gebruikt of tempratuur ?
    Dan zou je nod makkelijker zijn om te zien wanneer je kan testen 😜

X x

6. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maar een heel korte cyclus komt bij mij eigenlijk ook niet voor. Het wachten duurt alleen zo lang. Ik hou altijd enorm van duidelijkheid in het leven en ik ben niet zo van de verrassingen. Dus dit soort rare situaties vind ik best lastig.

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Dus.. Des te meer duimen we voor optie B! ;)

8. mienjas

mienjas Nieuw lid

16 nov 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Mienjas, eerste ronde, NOD zaterdag 21 of zondag 22 november

9. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18

Nee ik weer dat het bij iedereen anders qua op welk moment testen, maar nu schier wel telkens door m'n hoofd, waarom zou ik geen vroege positief tester kunnen zijn, maar ja het is al weer middag dus deze dag van het braaf wachten is binnen hahaha

@aWhuz, ik snap je helemaal, ik ben ook iemand van duidelijkheid en geen half half vaag gedoe. Hoe is het momenteel?

10. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Nou dames, ik mag te boek als de meest ongeduldige persoon met een extreme vorm van testdrang.. ik zit nu op 6/7 dpo.. en kon me niet inhouden vanmorgen :p
    En raar maar waar..ik lijk een heeeeel vaag schaduw lijntje te zien.. weet niet eens of ie hier zichtbaar is als ik m upload. Heb ook nogal zere trekkerige borsten en veel afscheiding. Pfff spannend!

Perdiz: respect dat je tot vrijdag wacht! Vind t knap hihi
    Whuz: ook ik ga voor optie B!

11. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Perdiz Af en toe een klein krampje in de buurt van mijn liezen ( had ik bij mijn eerste zwangerschap ook - bij ongi krijg ik algehele dikke buikpijn over de hele onderkant), maar verder helemaal geen bloed of anderskleurige afscheiding meer. Als ik de komende dagen last van mijn borsten krijg, begin ik te geloven in optie B. Tot die tijd probeer ik mezelf niet gek te maken en het gewoon maar af te wachten. Ik ga wel iedere keer met zo'n gespannen gevoel naar het toilet.....

Minimee Hopelijk wordt het op een later moment een duidelijker streepje. Wel heel vroeg om te testen. Je brengt me bijna op ideeën. Op zich is testen wel fijn, want dan doe je even iets concreets met je ongeduldigheid. Al is zo'n nauwelijks waarneembaar streepje dan ook weer zo'n element dat de onrust vergroot lijkt me!

12. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28
    Haha heel herkenbaar Whuz!

Ik ga denk ik morgen testen... ben wel ontzettend bang voor weer een teleurstelling... Het is het enige wat nu eventueel iets meer zekerheid kan geven. De mogelijkheid morgen wel duidelijkheid te krijgen in positieve zin geeft wel een fijn gevoel. Bij een positieve test is het ook nog eens een leuke verrassing savonds als manlief thuiskomt en daar doe ik het vooral voor. Morgen 12dpo dus zou toch verwachten al iets te zien mocht het raak zijn.....Aan de andere kant was de test bij mijn eerste zwangerschap op 15 dpo alles behalve superduidelijk dus tja... Is de test negatief dan donderdag op NOD nogmaals testen...

13. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Hahaha je verwoord het echt precies perfect. Ik ga me nu ook inhouden de komende dagen.. misschien dat ik vrijdag nog een poging waag op 10dpo.
    Het is wat dat betreft beter om maar gewoon nuchter te blijven en idd jezelf niet hek te maken maar ik en geduldig dat zijn echt 2 tegenpolen whaha :p uiteraard is testen op.6/7 dpo bij voorbaat eigenlijk kansloos. 99,9% zal omo wit zijn.. ga m eens proberen te uploaden. Kijken of t gaat.

14. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ben benieuwd MiniMee! Ook naar welke test je gebruikt hebt, want 6/7dpo is inderdaad wel hééél vroeg, maar ik hoop van harte voor je dat het raak is hoor!

15. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    hm volgens mij is de kwaliteit echt bagger als je m upload. Jaaa 6/7 dpo is natuurlijk gewoon achterlijk vroeg. Zoiets doe ik dan ook weer in een opwelling van puur ongeduld haha! Stom he...geen idee dan ook wat ik ervan verwacht had..niks denk ik..maar toch doen. Stom. Stom brein :p :D

Anyhow! Het is dus gewoon de kruidvat test 2v5. Had er nog een zooitje liggen, dus dan is de verleiding misschien ook groter..liggen er echt een stuk of 7 in de kast..Maar nu KAP ik ermee. Vrijdag test ik nog een keer op 10 dpo...ben benieuwd hoe t er dan uit ziet..reken maar nergens op, das misschien t beste;)

Bijgevoegde bestanden:

16. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Helemaal wit is ie niet, maar ik zie er ook niet direct een streepje in.

17. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Nee gek he? Misschien gewoon een rare test dit. Het lijkt een beetje een schaduwlijntje in real life..
    We wachten gewoon nog even "geduldig" af woehaha

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hmmm durf er ook niet teveel over te zeggen, je ziet wel een soort schaduw, maar lijkt een vlek, of een hele dikke lijn...
    Maar staat die niet te veel naar links dan? Hopelijk volgende keer meer duidelijkheid!

19. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    Mag ik er deze ronde weer bij.

Safoura, 31 jaar, ronde 5 na MK, 1e kindje.

Mijn nod is 22 november. Ik heb goede hoop :)

20. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Hey trutje, haha nee gebruik ze beide niet. Voelt dan alsof ik er te veel mee bezig ben :) word er alleen maar nog meer gestresst en zenuwachtig van. We klussen om de dag. Moet goed zijn toch? Xxx

Deel Deze Pagina