@gio89 ja ik zou een testje doen als je maar 2 dagen ongi bent geweest en het anders was dan normaal ? X x
@Nieuwe dames: Zet je er gezellig bij, we gaan nog maar net van start! @Minimee: Inderdaad, hier ook veel klachten, maar waarschijnlijk neemt mijn lichaam weer een loopje met mij... Gek toch hé! @Hanna: Hopelijk deze ronde helemaal raak! Succes meid! @Starry: Hmmm zonde meid Zo begint het bij mij ook meestal... @LientjeLief: Voor nod zou ik sowieso met ochtendurine proberen, dus als je niet kan wachten, zou ik morgenochtend een testje wagen! Succes hoor! @Hapje: Dankjewel, lief @Gio: Mijn menstruatie is de laatste maanden ook slechts 2 dagen meer, kom ook van 3-4 dagen... Maar als je niet zeker bent, gewoon even een testje doen hoor, je weet nooit!
He Starry wat naar...... Hopelijk zet het niet door Gio. Was het in die 2 dagen wel echt menstruatiebloed? Als het veel was kan het alsnog morgen of zo nog weer terug komen denk ik. Heb ik wel eens van gehoord
Ik durf het je niet te zeggen. Bij mij duurt een menstruatie altijd 6 dagen. Mocht het toch een innestelingsbloeding zijn dan zou je over een paar dagen alsnog kunnen testen. Ik hoop natuurlijk dat het hier om een innesteling gaat. Je leest ook wel eens op internet dat vrouwen toch een soort van lichte bloeding hebben als ze zwanger zijn en dit verwarren met hun menstruatie. Dat zou het ook nog kunnen zijn. Een test zou je meer duidelijkheid kunnen geven.
Dat was bij mij ook Gio89 2 dagen menstruatie ipv 4...toen 2 dagen niks en weer 1 dag beetje bloedverlies. Mijn lichaam doet sowieso n beetje raar op t moment....misschien nog ff afwachten?
Hoi meiden! Ik kan vertellen dat de bruine afscheiding tot op heden nog steeds is weg gebleven! Nu alweer 2 dagen, dus dat gaat goed.. Verder voel ik me verre van fit. Ik heb al vanaf vrijdag kramp/steken in mijn onderbuik en rug. Laatste 2 dagen voornamelijk rechtsonderin, wat doortrekt naar mijn lies en been. Mijn onderbuik voelt alsof er iets op drukt.. Alsof je heel nodig naar het toilet moet, maar er niks komt zeg maar.. Ik ben vanmorgen ontzettend verkouden wakker geworden, met steken op mijn borst en keelpijn. Verder slaap ik al dagen heel erg slecht, dus ben ook echt moe. Ook voelt het steeds alsof ik veel afscheiding heb, maar als ik dan naar het toilet ga dan is het helemaal droog. Hoop ongemakken dus. Ik hoop maar dat het allemaal voor een goed doel is! Aangezien mijn tempkaartje rondom mijn eisprong nogal wisselende temperaturen aangaf weet ik niet zeker wanneer mijn nod is. In het beste geval morgen. In het slechtste geval zondag ofzo. Ik heb met mezelf afgesproken dat als er morgen de hele dag nog niks verandert (dus geen verkleurde afscheiding, geen lage temperatuur, dezelfde klachten) dat ik dan woensdagochtend maar een testje ga wagen.... Alle meiden die nog zijn toegevoegd: Hallo, welkom!!
Welkom nieuwelingen! Spannend Adinka heb ongeveer het zelfde, maar heb dit vaker gehad dus wilt bij mij niks zeggen helaas.
Veel gekletst alweer, en veel spannende verhalen! Gio, als het je geruststeld kun je altijd een test doen toch? Ik vrees eigenlijk dat ik morgen of overmorgen ook gewoon ongesteld word, gezien mijn hoofdpijn vandaag. Maar wie weet, blijft het uit. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanavond niet meer mag lezen op het forum want ik maak mezelf anders helemaal gek en onrustig en slaap al voor geen meter. Dus, heel veel succes allemaal, en hopelijk staan er morgen toch weer een paar namen op roze (inclusief mezelf natuurlijk 😉 Liefs
Gio89 dat is wel heel raar zo kort. Ik heb altijd 5-6 dagen dus ook nooit zo kort gehad. Testen kan nooit kwaad, maar dan zou ik nog een paar dagen wachten. Tot je NOD bijvoorbeeld. Vervelend als je lijf ineens zo anders doet. Heb je vaker dat het maar twee dagen was? Adinka mijn onderbuik voelt precies zoals de jouwe. Steeds een rare druk en af en toe een steekje. Ik heb sowieso snel buikpijn of een opgeblazen buik, zeker bij spanning, dus ik zoek er niks achter. @Allemaal: dank voor alle antwoorden. De score is unaniem: ik heb gisteren een innestelingsbloeding gehad en ga de testjes vast klaarleggen. Haha. Ik ben stiekem wel heeeeel nieuwsgierig, maar ik mag pas van mezelf een vroege test doen als ik ook last krijg van mijn borsten. (Of als ik het niet langer volhou )
Dora en starry: dank voor het toevoegen aan de lijst en het duimen! Ik hoop op veel roze deze maand! Een zomerkindje zou leuk zijn he Ik voel van alles maar probeer te wachten met testen tot einde van de week. Ik heb teveel omowit gezien de afgelopen maanden... Maar ik tuur graag mee met anderen dus ik zeg: vooral doen als de testdrang te groot wordt!
Pffff... Wachten duurt laaaang! Moet mezelf echt inhouden om niet te testen.. Kan iemand gewoon even zeggen dat ik nig niet moet testen aangezien mijn NOD pas de 20e of mss wel de 21e is....
Je mag testen maar is nog zolang dat je sowieso negatief test dus best voor je eigen goed niet testen maar ik ken je gevoel... NOD is 19e en wil ook testen... weet wel dat die negatief gaat zijn want deze maand moest ik werken (nacht) tijdens men eisprong
Ik kom even een digitale knuffel geven aan iedereen die het moeilijk heeft, ziek is, last heeft van kramp, onrustig is of testdrang heeft. Hou vol dames!
Dank je. Het helpt echt om er hier over te schrijven. Ik word onrustig van zo'n rare bloeding en als ik dat tegen mijn vriend zeg dan kijkt hij me aan met een blik van 'en?' Verder is ie heel lief hoor, maar zwangerwordstress heeft ie niks mee.
Hihi dat ken ik hier ook. Zeg ik dat ik nog steeds steken in mijn buik voel en dat ik heeeeeeeeeeeel erg hoop dat het raak is deze ronde, krijg ik alleen maar even afwachten en als het niet gelukt is proberen wij het weer.......lief bedoelt maar niet wat ik wil horen Ben heel blij met jullie hier op het forum. Kan ik tenminste weer even "zeuren" als ik van alles voel of als ik even onzeker wordt of last heb van enorme testdrang
Ik heb ook testdrang Morgen 11 dpo en heb nog een test liggen..k2v5..zou 't zin hebben of is 't echt veel te vroeg? Heb hier nog niet zoveel ervaring mee
Hahaha zo gaat het hier ook. Ben er stiekum wel jaloers op hoor... Zo ontspannen er in kunnen zitten als manlief dat zou ik ook wel graag willen... Dank je Lala knuffel terug.
Voor je eigen rust kun je eigenlijk beter wachten. Hij zou eventueel licht positief kunnen zijn, maar als ie positief is, dan is ie dat over een paar dagen nog. Als ie negatief is, blijf je hopen en weet je nog niks. Dat is best irritant weet ik uit ervaring met vroeg testen. Als je het geduld kunt opbrengen zou ik nog een paar dagen wachten. Hoe lastig ook! Heb je het idee dat het deze maand raak is?