Wauw Trutje, ik zie dat jij je 1e echo al gepland hebt! Goed zeg!!! Mijn NoD zou vandaag of morgen zijn. Lala, lijkt me zo moeilijk dit vage gedoe! Had je er nou al eens een clear blue tegen aan gegooid?
marrieb, op basis van mijn temperatuur vanmorgen ga ik er echt vanuit dat ik morgen op rood mag. Mocht het nou niet komen opdagen, ga ik nogmaals een cb halen. Ik heb alleen nog nooit gehoord van iemand die zwanger was met een duidelijke dip op 13dpo, dus ga echt nergens vanuit!
@marrieb ja klopt 11-12 dan zou ik 7w2 dagen zijn als goed is ! Hopelijk een mooie plakbeeb zaterdag ouders en schoonouders vertellen ! X x
@Marrieb: Gefeliciteerd meid! Wat een mooi verjaardagscadeau! Probeer er wat van te genieten hoor! Dit is sowieso nu al een mooie test, donkerder zal hij zeker worden de komende dagen! @Lala: Ik zie het streepje inderdaad ook duidelijk! Wat je temperatuur betreft... Is er vannacht iets anders geweest ofzo? Minder geslapen, wakker gelegen, uit bed geweest ofzo? Of misschien is het de innesteling die nu bezig is en heb je daardoor een dip? Het streepje staat er wel degelijk! Hopelijk loopt hij toch mooi op en komt er geen rood meer aan te pas!
marrieb gefeliciteerd!!! geniet ervan meid lala blijft toch nog even spannend dan... zo lang er geen menstruatie is weet je het maar nooit...
Marrieb Dubbel gefeliciteerd vandaag!! En dat is gewoon een prima streepje hoor. Hartstikke duidelijk! Lala90 Geen enkel verstand van temperatuurdippen enzo, maar ik zie ook een heel licht streepje bij jou. Hopelijk loop je gewoon tegen een griepje aan of komt het door het beroerde weer.
Jeeeeeeej Marrieb! Gefeliciteerd! Wat fijn zeg, eindelijk een positief berichtje super! Lala, ik.zie duidelijk een streepje! En zo lang er nog geen bloed gespot is blijven we positief denken
♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡ 17. (9) Another, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje Gio89, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Appelboompje, 32 jaar, ronde 24 (3e ronde na bbz/mk), 1e kindje MoederWensje, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Nodje, 30 jaar, ronde 3, 2de kindje Noekieb, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje Blackie, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje. Marrieb, 29 jaar, ronde 1 na MK: partiele mola in Juni, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje 18. (5) Bella28, 28 jaar, ronde 10, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 18 (2e ronde clomid), 1e kindje Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze wegens MA), 1e kindje 6ok11, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje Adinka, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 19. (9) Queeniev87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Ri1987, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje Stefanenlaura, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje Pluis, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Veertje13, 33 jaar, ronde 6 (4e na MA), 2e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Lientjelief , 35 jaar, ronde 4, 2de kindje 20. (6) Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ???, ronde 10 (7e na mk), 3e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 9, 1e kindje Nobely, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 21. (4) Blue Lady, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 1, 3e kindje Sassieka,28 jaar, ronde 2, 2e kindje 22. (10) Inge1984, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Betula, 34 jaar, ronde 5, 2e kindje Emma79, 36 jaar, ronde 8, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 16, 1e kindje maimarni, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Starry, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje Lauren02, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Tabbey, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje Safoura, 31 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje hanna, 32 jaar, ronde 19 (ronde 8 bbz), 1e kindje 23. (3) Rain, 32 jaar, ronde 9, 2e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 19, 1e kindje samen 24. (4) Whuz, ? jaar, ronde 2, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 5, 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, ronde ?, 2e kindje Minimee, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos. (1) Melissa53, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (1) Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 52 Wachtbankje (38), Zwanger (3), Ongesteld (6), MMM (3), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Marrieb: Gefeliciteerd meid! Heb je meteen op roze gezet En mezelf op rood want het bruin verlies wordt steeds donkerder dus voor mij echt een teken dat mijn menstruatie nadert.
Balen dames op rood. Hopelijk kunnen jullie de energie en positiviteit over een paar dagen weer vinden en dan vol goede moed er een roze december van maken. Gefeliciteerd Marrieb, die is duidelijk een ook van harte met je verjaardag! Lala, Ik wil positief blijven en zeggen dat het aan het weer ligt maar je temp is wel heel erg gedaald. Ik hoop dat ik het mis heb maar ik denk wel dat je menstruatie eraan komt. Ik zie wel een heel licht streepje maar hij is voor zover ik dit op de foto kan zien duidelijker dan je eerdere testjes. Maar bewijs mijn ongelijk (heel graag zelfs)
Lala, wat blijft t spannend zo zeg..jeetje.. Misschien ben jij dan de eerste vrouw waarbij de temp wel daalt op 13 dpo, om daarna weer omhoog te gaan..wie weet.. Ik duim in elk geval voor je hoor! Appelboompje, wat onwijs kl*te zeg. Had het jou onwijs gegund..maar denk de meeste hier.. Neem even lekker de tijd voor jezelf en je man, en geniet van elkaar. Ik ben er van overtuigd dat een kindje uiteindelijk ook voor jullie is weggelegd. Dikke knuffel en ik denk aan je! Marrieb Wat ontzettend fijn, van harte gefeliciteerd en ik denk dat je een mooier verjaardagscadeau niet kan wensen! Geniet ervan! Hier vanmorgen niet getempt, niet over nagedacht toen ik op stond Maar wel nog wat bruinverlies, dat heb ik de laatste maanden zowel voor als na m'n menstruatie. Maak me daar soms toch wel zorgen om, vorige maand duurde dat tot bijna 5 dagen na m'n menstruatie.. Morgenochtend even tempen en aan de hand daarvan kijk ik verder!
Marrieb Gefeliciteerd! Die is duidelijk! Lala, je temp is nog steeds bóven de lijn, en, dat streepje is toch wel erg zichtbaar. Maar ik zie niet of ie grijs of roze is... Ik duim nog voor je! Laten we hopen dat je temp morgen weer hoog is. Ik denk dat mijn NOD donderdag is in plaats van vandaag, dus ik wacht nog even af. Hier mijn temp kaartje: My Ovulation Chart
Lala wat als het nou een late innesteling is? Gemiddeld 6 tot 12 dpo maar dat is een gemiddelde.... Ik ga gewoon door met duimen voor je hoor! Marrieb super dubbel gefeliciteerd meid!!!!! Heerlijk nieuws bier op de lijst!
Niet heel erg hoopgevend Het is een uiterst vroege test. Bij m'n 2de teste ik pas 2 dagen na nod en had toen een lichr streepje dus misschien
Marrieb gefeliciteerd met je verjaardag en je zwangerschap.... Misschien n domme vraag, maar wanneer is nou precies de innesteling? Dat is.... dagen na de eisprong.... Ik heb nog steeds buikpijn, maar geen bloed en mijn baarmoeder zit weer heel hoog ten opzichte van gister, begrijp even niks meer van mijn lichaam, heb ook geen flauw idee van wanneer nou precies mijn NOD is
Meiden ik moet het gewoon even kwijt. Vandaag op het werk bij 2 applicaties mijn wachtwoord vergeten waardoor de applicaties zijn geblokkeerd. Verzoek ingediend om de wachtwoorden te verzetten. Belde tussen de middag mijn man maar toen ik hem eenmaal aan de telefoon had had ik geen idee meer waarom ik hem belde. Het nu al een paar dagen last van steekjes in mijn buik en vanaf vandaag heb ik het ook heel erg koud. Temp is vanochtend weer gestegen. Ik hoop nu dus heel erg dat die tempdaling een innestelingsdip was en dat al die warrige acties van mij er ook wat mee te maken hebben en dat ik mijzelf nu niet weer compleet gek zit te maken. Wil heel graag testen maar daar is het nu veel te vroeg voor. Ik blijf hopen....en wachten totdat ik kan testen maar wat duurt de week lang!!!!