Tabbey en Adinka en Lauren voorzichtig gefeliciteerd!!! Hadden jullie al een vermoeden? Voortekenen? Lala toch balen....hopelijk is het volgende ronde wel raak Hier alles rustig... Nog steeds hoge temp... Maar verder totaal geen signalen. Ook niet van aankomende ongi...dus we wachten maar weer rustig af...manlief kwam gisteren thuis en het eerste wat hij vroeg was of ik het al wist. Dat was wel lief. Maar heb maar gezegd dat ik er niet zoveel meer van verwacht...
Gefeliciteerd adinka en tabbey! Hij gaat lekker!! En lauren: ook jij gefeliciteerd! Duidelijk streepje! Jeetje wat gaat t goed . Dat de rest maar snel mag volgen! Hier is het licht bruine verlies gisteren ook weer gestopt. Wachten duurt langg...maar we wachten door. Geen trek in een omo test iedere dag voelt weer als een overwinning als ik niet getest heb whaha
Nou ik heb te vroeg gejuicht..het bruinverlies is erger.. en donkerder. Dus ben bang dat mn menstruatie eraan komt. Helaas.. op naar de volgende ronde maar.
Bedankt meiden! Heel onwerkelijk dit. Had inderdaad wel symptomen, voelde me sinds 2 dagen misselijk, en rook ineens allerlei geurtjes die ik normaal nooit ruik. Balen @ minimee! Hopelijk de volgende ronde raak!!
Adinka, Tabbey, en Lauren; Heeel voorzichtig gefeliciteerd! Hoop dat ze mooi gaan oplopen! Wauw superrr
Meiden op roze!!! Jaaaaa, gefeliciteerd! Hier m'n temperatuur weer wat omhoog naar 37,2, had wel veel wakker gelegen vannacht. Vandaar de stijging??? Verder duidelijke steken rondom mm schaamstreek. Nog wachten tot vrijdag!!!
Voor iedereem op roze, gefeliciteerd Andere dames, dikke knuffel en hopen op een volgende mooie ronde. Hier nog niet getest maar het wordt steeds moeilijker. Ik heb er nog eentje liggen van de Action. Maar ik ga proberen vol te houden. Het zou wat zijn als ik zondag positief test, dat was namelijk de datum dat ik uitgerekend zou zijn. Ik heb nog steeds last van enorme verstopping en winderigheid. Ben extreem moe en heb het ijskoud. Maar ja zoals de meeste meiden hier ook zeggen. We hebben elke maand kwaaltjes! Dames nog effe succes!
Zwak zwak zwak.... Ik had van de week een keer gezegd tegen mezelf dat ik woensdag wilde testen. Maar wilde toch wachten tot mijn NOD... Mislukt Gevolg: Omo witter dan wit. In de verste verte geen streepje of ook maar iets wat op een streepje lijkt te bekennen.. Zucht.... Weet dat t nog alle kanten op kan maar toch zakt de moed je weer in de schoenen dan.. Stom he. Nu maar afwachten of ik ongesteld ga worden of niet. Roze dames: gefeliciteerd! Lijkt me heerlijk zon test
Aangezien het bruin alleen maar meer wordt en niet minder weet ik dus dat ik niet zwanger ben, dit heb ik bijna 2 jaar lang iedere cyclus gehad toen ik probeerde zwanger te worden van mijn zoontje. Alleen de maand dat ik zwanger was van mijn zoontje had ik dit niet. En sinds mn bevalling hou ik mijn cyclus goed bij en weet ik dus dat dit de eerste tekenen van mijn menstruatie zijn.
♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡ 17. (9) Another, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje Gio89, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Appelboompje, 32 jaar, ronde 24 (3e ronde na bbz/mk), 1e kindje MoederWensje, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Nodje, 30 jaar, ronde 3, 2de kindje Noekieb, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje Blackie, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje. Marrieb, 29 jaar, ronde 1 na MK: partiele mola in Juni, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje 18. (5) Bella28, 28 jaar, ronde 10, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 18 (2e ronde clomid), 1e kindje Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze wegens MA), 1e kindje 6ok11, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje Adinka, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 19. (9) Queeniev87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Ri1987, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje Stefanenlaura, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje Pluis, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Veertje13, 33 jaar, ronde 6 (4e na MA), 2e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Lientjelief , 35 jaar, ronde 4, 2de kindje 20. (6) Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ???, ronde 10 (7e na mk), 3e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 9, 1e kindje Nobely, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 21. (4) Blue Lady, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 1, 3e kindje Sassieka,28 jaar, ronde 2, 2e kindje 22. (10) Inge1984, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Betula, 34 jaar, ronde 5, 2e kindje Emma79, 36 jaar, ronde 8, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 16, 1e kindje maimarni, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Starry, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje Lauren02, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Tabbey, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje Safoura, 31 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje hanna, 32 jaar, ronde 19 (ronde 8 bbz), 1e kindje 23. (3) Rain, 32 jaar, ronde 9, 2e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 19, 1e kindje samen 24. (4) Whuz, ? jaar, ronde 2, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 5, 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, ronde ?, 2e kindje Minimee, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos. (1) Melissa53, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (1) Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 52 Wachtbankje (32), Zwanger (6), Ongesteld (7), MMM (3), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bedankt meiden! Het is nog wat vroeg en ik hoop dat test komende dagen verder oploopt, maar het is een mooi begin . Had weinig voortekenen, krampen en afgelopen dagen 's avonds ijskoude voeten, dacht eigenlijk dat dit een voorbode was voor aankomende menstruatie, verwachtte eigenlijk witte test. Morgenochtend weer een testje doen als die gelijk/beter is ga ik het denk ik pas echt geloven.
Tabbey een voorzichtige gefeliciteerd voor jou dan!! Mijn nod was gisteren.. Bij mij nog geen rood duiveltje.. Zou het vind weer zo spannend.. Als er niks gebeurd verder ga ik zaterdag samen met mijn man een test doen!!
Ik heb het toch niet kunnen volhouden en heb de Actiontest gebruikt. En ik sta nog te trillen op me benen. Ik kan het nog niet geloven. Nadat ik mn tranen onder controle had sloeg de angst toe dat het misschien weer mis gaat. Maar zo wil, kan en moet ik niet denken. Ik ga ervan genieten en wacht nu tot zondag en doe ik een cb test. Hebben de granaatappels en frambozenbladthee misschien toch nog nut gehad. Ik neem even een glaasje water..