NOD-lijst 17 t/m 24 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Pff baal echt even.. Met daglicht zie ik hem nog beter (die van gisteravond) Bleeggh

2. Mariekje28

Mariekje28 Actief lid

7 feb 2012
    253
    51
    28
    Niet leuk Nodje, knuffel!

3. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Ik hoop het water, had net weer wat afscheiding met een paar drupjes bruin. Ik heb nooit last van afscheiding na ovulatie dus mijn hoop komt weer een beetje terug.

Balen voor de dames op rood, had het iedereen zo gegund, dikke knuffel

4. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Wat goed hapje! Ik denk dat het een goed teken is hoor! Ik duim voor je

5. Veertje13

Veertje13 Actief lid

20 okt 2015
    204
    42
    28

😥 Dikke knuffel ook voor jou

6. Simone1990

12 jan 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben Simone en zit nu eindelijk weer op het wachtbankje na maanden lucrin te hebben gebruikt en een operatie achter de rug te hebben. Inmiddels zit ik op dag 35, het is wel onzeker of ik een cyclus heb gezien ik pcos heb/had:( (wel 12kg) afgevallen....

Morgen zou dus mijn 1ste nod zijn (hoop ik) Wel heb ik 2 weken last van vermoeidheid, duizelingen, hoofdpijn iets wat ik normaal niet heb..:(
    Heb ook veel last van afscheiding waterachtig....

Even afwachten dus want ik weet het zelf ook niet meer ;)

7. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Welkom Simone! Succes en hopelijk morgen je NOD 😉

8. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Hmm ik heb nog geen rood gespot + ook nog geen buikpijn gehad. Dinsdagochtend negatief getest. Daarna niet meer getest. Heb hele zachte borsten en me temp blijft rond de 37. Ben benieuwd :)

9. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

Simone welkom!
    Dames op rood: Op naar de volgende ronde! Hou de moed er in :) t gaat ons lukken!
    Dames op roze: Yoepiee gefeliciteerd!

10. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    ik mag op rood, negatieve test en t begin door te breken. Was ook te mooi om waar te zijn, eerste echte kans meteen raak :(

11. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Welkom simone, hopelijk mag je gelijk op roze

12. Simone1990

12 jan 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er iemand zo lief die mij op de lijst kan zetten? Ben er zelf niet zo handig in :D

Simone1990 24 jaar mijn nod is op dag 20 morgen dus. Gezien ik nu op een natuurlijke manier mag doen geen mmm gedoe dus mag gewoon op het wachtbankje. Ow ja en heel belangrijk word ons 1ste kindje :)

13. whuz

whuz Bekend lid

20 okt 2015
    995
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat een twijfel en spanning hier. Hopelijk komt er nog veel roze bij en zijn alle vage onverklaarbare klachten toe te schrijven aan de zwangerschap!

Voor iedereen op rood een hele dikke knuffel.

14. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje aan de "roze dames".
    Hoe voelen jullie je?
    "last" van klachten en symptomen?

15. Marrieb

Marrieb Actief lid

22 aug 2015
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog geen klachten, behalve een gek gevoel in mijn buik en een brok in mijn keel.
    Jij?

16. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    @mirte en alle anderen bij wie het niet zo mocht zijn: dikke knuffel! Wees maar even lief voor jezelf nu, vanavond lekker treuren op de bank met wijn en chocola enzo. Zo verwerk ik de teleurstellingen in ieder geval altijd :)

Ik ben ook benieuwd naar de klachtjes van de zwangeren!

Hier waarschijnlijk nog een paar dagen voor nod. Heb al een week krampen en steken in mijn liezen en baarmoeder. Verder veel witverlies, en vlagen misselijkheid. Oftewel: alles wat bij een zwangerschap maar ook bij aankomende menstruatie kan passen. Ik weet inmiddels maar al te goed hoe je lichaam je voor de gek lan houden. Maar stiekem heb ik natuurlijk wel weer hoop....zucht....

17. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    @Adinka,
    Ik ben heel erg moe, ik gaf (voor ik wist dat ik zwanger was) afgelopen weekend de schuld. We hadden een bruilft in het buitenland. Maar ik ben nog steeds heel moe. En ik had afgelopen maandag echt extreme verstopping, tot huilens en bloedens aan toe.
    Vandaag wakker geworden met pijnlijke tepels en misselijk.
    En ik lig al twee nachten vanaf 3 uur klaar wakker.

18. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook verschrikkelijk moe..
    Maar idd ook vanaf halverwege de nacht klaar wakker! Heel irritant, kom ook echt niet meer in slaap.
    Verder heb ik soms krampen in mijn onderbuik. Deze maken me onzeker, maar schijnen er helemaal bij te horen. En mijn onderrug doet zeer!!

Ik heb vandaag geen test gedaan, dat doe ik morgenochtend weer. Maar ik ben op de een of andere manier als de dood dat er morgenochtend geen streepje meer staat! En dat terwijl die van gister al redelijk duidelijk was...

19. Safoura

Safoura Actief lid

6 aug 2015
    110
    0
    16
    Hier ook Adinka, ik heb een aantal testjes in huis gehaald en ga er morgenochtend weer eentje doen.
    Toen ik een streepje zag ging ik zelfs kijken of ik wel de goede test had en niet per ongeluk een OVUtest. Je gaat de raarste dingen in je hoofd halen.
    Weet je wat zo gek is, toen ik voor de eerste keer zwanger was (mk) toen had ik deepdown al het gevoel dat het niet goed zat. Heel gek was dat toen ik naar de verloskundige ging en geen vruchtje te zien was.
    Dat heb ik nu totaal niet, het voelde meteen goed.

20. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Na mijn Omo-witte test van gisteren is vandaag ook mijn afscheiding totaal gestopt. Vrees dat ik morgen of overmorgen ongesteld ga worden :(:(

Deel Deze Pagina