Heey water! Hihi ja! Goed en met jou? Spannend he, voor de tweede! Hoe gaat t met jouw dreumesje? Ook zo lekker aan t puberen ?
Even een vraagje btw, doen jullie ook aan ovu testen? Heb ze een tijdje geprobeerd maar werd daar zo onzeker van, van die gekke streepjes... Twijfel om het deze maand weer eens te proberen.
Heb het een paar keer gebruikt, ook een ronde getemperatuurd maar doe het absoluut niet meer! Heb het gevoel dat ik er dan constant mee bezig ben en het bezorgt mij een hoop stress haha... Gewoon om de 2/3 dagen klussen, dan moet het wel goed zijn
Wat een verhalen af en toe. Ik heb het geluk dat het tot nu toe bij mij wel soepel gaat. Eerste heeft denk ik driekwart jaar geduurd of misschien een jaartje. We waren er gewoon niet zo heel druk mee bezig. Ik merk dat ik er nu wel een beetje anders in sta. Ik vind het spannend om een tweede keer zwanger te worden. Ik heb nooit temperatuur gecheckt of ovulatietesten gebruikt. Gewoon in mijn vruchtbare periode een aantal keer 'oefenen' en daar het beste van hopen. Haha. Ik merk nu al wel dat ik dit (tussen menstruatie en ovulatie in) best een stomme periode vind. Je kunt helemaal niks doen als het gaat om zwanger worden. Was het maar vast weer een weekje verder. Ik sta er nu ook nog best positief in. Al deed mijn lichaam wel gelijk zijn best om mij voor de gek te houden (of dat laat ik toe in mijn brein..). Als ik aan ronde 10 ben (als dat nodig is) zal de teleurstelling er ook iedere keer wel weer in schieten. Al zou ik er ook vrede mee hebben als het helemaal nooit meer lukt. Ik heb al een geweldig leuk, mooi en gezond kindje waar we heel gelukkig mee zijn. En ik ben de 35 al gepasseerd, dus je weet nooit wat dat betekent voor hoelang het duurt voor ik weer zwanger word.
Ik gebruik de actiontesten nu al ruim een half jaar denk ik! Ze zijn goedkoop en werken perfect voor mij! Ik merk dat ik er meer rust door krijg, te weten wanneer mijn eisprong ongeveer is. Daarnaast temperatuur ik de laatste maanden ook om zeker te zijn van die eisprong. Ik ben vooral gaan temperaturen omdat we tegen het jaar aanlopen en vaak vragen ze daar dan ook wel achter. Ik ben nu helemaal gerust met het temperaturen en ovutesten, anders zat ik me constant af te vragen: 'zou het al zover zijn' of 'zou ik hem nu gemist hebben', 'hebben we wel op tijd geklust'... Iedereen ervaart het anders, de ene krijgt er stress van en is er dan teveel mee bezig, bij mij is het andersom. Met de actiontesten is het zeker het proberen waard! Ik denk dat je 5 testen hebt voor 2.49 euro.
Mijn ong is weer voorbij.. hopend op niet wéér zon lange cyclus .. Twijfel over de ovu testen of gewoon op zn beloop laten.. denk t laatste..
Nou inderdaad!Dat gevoel heb ik dus ook..of uberhaupt.tijdens je menstruatie..blaaaa.. dat van mij is half door nu en half niet.. niet volop nog. Van mij mag t achter de rug zijn..maar ben niet zon geduldig typ dat scheelt misschien hihi
oooh vreselijk ja die periode tussen menstruatie en ovulatie. Ik heb ook nog eens een cyclus van 36 dagen dus vind het sowieso heeeeeel lang duren voordat die ovulatie komt. Geduld is ook niet mijn sterkste kant Woensdag heb ik nog een afspraak bij de gyn staan ivm laatste hystro. Ik denk dat ik dan gelijk even ga vragen of ik echo krijg om te zien of er ei in aantocht is. Wat betreft ovu testen, wisselende ervaringen dus. Ik houd de action testen even in mijn achterhoofd
mariekje28 dat is heel herkenbaar!! Bij de eerste was het relatief gezien snel raak. De tweede was meteen raak maar werd een MA, kwamen we bij de eerste echo achter helaas. Nu dus ronde 4. Is niets vergeleken bij sommige andere meiden hier, maar vooral omdat het dus twee x zo snel raak was en er een MA tussen zat duurt het nu heel lang voor mijn gevoel. Voel zo graag weer een mensje in me groeien... En we zouden het toch wel erg leuk vinden als er niet een al te groot leeftijdsverschil zit tussen de kindjes. Afgelopen maand dacht ik echt dat het raak was. De teleurstelling is dan iid ook groot als dit niet zo blijkt te zijn.... Hopelijk wordt dit voor iedereen hier de maand!! Zou een Leuke verrassing voor bij het kerstdiner met de familie 😉
Streepjes zijn ook echt niet mijn ding. Hier op het forum zie ik soms foto's voorbij komen dat iedereen zegt ja, duidelijk een streep en dan denk ik, waar dan? Ik heb nog nooit testen met streepjes gebruikt maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je er onzeker van wordt. Ik doe testen met smiley's van CB, ik hou van lekker duidelijk. Nadeel is dat ze behoorlijk prijzig zijn. In vorige NOD periode, waren een aantal die testen van de action gebruikte en rond verwacht ei gebruikten ze dan de CB test erbij. Bij mij heeft het veel duidelijkheid gebracht qua cyclus. Ik rekende altijd met 14 dagen voor NOD een ei, blijkt dus afgelopen 2 rondes 11 dagen te zijn. Dus de eerste paar rondes heb ik waarschijnlijk kansen gemist daardoor.
Ik gebruik ook de ovulatietesten van action, en soms die van kruidvat. ik zit er over te denken om de clearblue testen te kopen waarbij je n smiley krijgt als je vruchtbaar bent, maar vind 40 euro voor 10 stuks nogal veel....Ik heb er moeite mee dat ik hier geen controle over heb, en dat vind ik heel lastig, vandaar dat bij mij de teleurstelling steeds ook zo groot is.
Pluis, wauw, knap dat je er zo sterk in staat en fijn dat je zoveel steun krijgt vanuit je omgeving... Appelboompje, thanks dat je 't even hebt aangepast. Over ovulatie testen.. Ik doe ze wel, maar ik gok dat dit de laatste ronde word waarin ik die ga gebruiken. Ik weet ondertussen dat mijn ovulatie vrij laat in de cyclus ligt. En nu wil ik alleen even een aantal rondes temperaturen. Wat vinden jullie zo onduidelijk aan ovulatie-streepje-testen? Ik heb echt geen moeite met die dingen... of zijn die van mij gewoon altijd super duidelijk? haha. Ik gebruik gewoon die van Z&K. Wanneer verwachten we de eerste eitjes?
♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡ 17. (6) Another, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Gio89, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Appelboompje, 32 jaar, ronde 24 (3e ronde na bbz/mk), 1e kindje MoederWensje, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Nodje, 30 jaar, ronde 3, 2de kindje 18. (1) Bella28, 28 jaar, ronde 10, 2e kindje 19. (3) Queeniev87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Ri1987, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje 20. (4) Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze), 1e kindje Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje 21. (4) Veertje13, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje Pluis, 36 jaar, 2e kindje ronde 5 Blue Lady, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 22. (4) Inge1984, 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Betula, 34 jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 1, 3de kindje minimee, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde. 23. (1) Rain, 32 jaar, ronde 9, 2e kindje 24. (2) Mariekje28, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje Whuz, ? jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier ook alles goed!! Ja zwaar ondeugend die kleine boef! BIj jou ook? Wat een apies he met deze leeftijd maar oh zo mooi om te zien. Was jij niet al een tijdje terug ook bezig voor boef nr. Twee? Of was het niet goed gegaan? Sorry ik weet het even niet meer.. Hier nu ronde zes.. Was van ons mannetje in de eerste ronde zwanger. En daar ging ik, hoe naïef dan ook, toch wel weer een beetje van uit maar helaas. Tot op heden nog niet gelukt
♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡ 17. (6) Another, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Gio89, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Appelboompje, 32 jaar, ronde 24 (3e ronde na bbz/mk), 1e kindje MoederWensje, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Nodje, 30 jaar, ronde 3, 2de kindje 18. (1) Bella28, 28 jaar, ronde 10, 2e kindje 19. (3) Queeniev87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Ri1987, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje 20. (4) Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze), 1e kindje Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje 21. (4) Veertje13, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje Pluis, 36 jaar, 2e kindje ronde 5 Blue Lady, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 22. (4) Inge1984, 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Betula, 34 jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 1, 3de kindje minimee, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde. 23. (1) Rain, 32 jaar, ronde 9, 2e kindje 24. (2) Mariekje28, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje Whuz, ? jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos. (1) Water27, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 26 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡ 17. (6) Another, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Gio89, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Appelboompje, 32 jaar, ronde 24 (3e ronde na bbz/mk), 1e kindje MoederWensje, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Nodje, 30 jaar, ronde 3, 2de kindje 18. (1) Bella28, 28 jaar, ronde 10, 2e kindje 19. (3) Queeniev87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Ri1987, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje 20. (4) Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze), 1e kindje Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje 21. (4) Veertje13, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje Pluis, 36 jaar, 2e kindje ronde 5 Blue Lady, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 22. (4) Inge1984, 31 jaar, ronde 4, 2de kindje Betula, 34 jaar, ronde 5, 2de kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 1, 3de kindje minimee, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde. 23. (2) Rain, 32 jaar, ronde 9, 2e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje 24. (1) Whuz, ? jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos. (1) Water27, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 26 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hahah ik denk dat die van jou dan gewoon super duidelijk zijn Ik heb sowieso nog nooit donkerder gehad dan de teststreep en de ene dag zijn ze licht dan weer donker. Er zit niet echt een oplopende lijn in zeg maar. Maar goed, mss houd ik me ook niet goed genoeg aan de regels, zoals een uur van tevoren niet drinken enz. Volgens mijn app zou mijn ei op 7 november zijn en bij jou?