Ben weinig hier geweest, wel mee gelezen. Moet echt even een beetje afstand nemen soms Helaas kan ik ook weer melden dat ik vanmorgen ongesteld ben geworden Op naar de 11e poging en deze cyclus krijg ik een cyclus analyse. Dat is wel fijn! En spannend! Gefeliciteerd alle zwangeren!!
Ik heb vandaag 4 dagen voor mijn nod negatief getest, voel me down Ik hoop dat ik toch zwanger ben. Op mijn nod maar weer proberen
Toch weer dames die op rood moeten. Wat ontzettend jammer. Ik hoop voor jullie dat het jullie de volgende ronde gegund is.
Moedeloos wordt je er zeker van! Ik lees niet alles mee, dus ik mis het stukje bij jou wat er a.s. woensdag is. In ieder geval succes! Ik ga me denk ik maar eens inlezen over de MMM. En toch maar eens voorbereiden en de stap maken naar de huisarts. Slik.
Op naar weer n lange cyclus moedeloos pfff.... Toch niet kunnen beheersen maar omo witte test dus weer afwachten wanneer ik ong wordt!
Ik heb maandagochtend een afspraak bij de gynaecoloog. Deze stond al voordat ik wist dat ik zwanger ben. Hopelijk blijft de menstruatie weg en kan hij me een beetje gerust stellen. M'n lijf doet zeer en voel me de hele tijd ontzettend zenuwachtig. Had gelezen dat bij een bbz een typische schouderpijn kan horen. En laat ik dat nou net sinds gister hebben. De hele tijd n zeurend gevoel bij m'n schouders/nek/bovenarmen. Kan natuurlijk ook van de spanning komen, maar t laat me maar niet los! Hopelijk is en komt alles goed bij je. Ik snap dat het je moeite kost om vetrouwen te hebben in je lijf. Ik vind het al zeer lastig, dus laat staan als je een negatieve ervaring hebt.....
He meiden, wat een onzekerheid allemaal he. Eerst over de vraag of je wel of niet zwanger bent. En als je dan zwanger bent is het de grote vraag of het allemaal wel goed gaat. Hier ook. Voel me helemaal niet zwanger, maar toch echt de positieve test gister. Als de test morgen duidelijker is dan gister, dan denk ik dat het echt gaat landen. Kan het nu gewoon nog niet geloven! Bedankt voor alle lieve berichtjes!
Hapje! Ik zie 'm wel hoor! Spannend, mijn duimen draaien voor je! Trutje, wat super spannend dat je het je ouders gaat vertellen. Ik ben super benieuwd hoe ze gaan reageren. Het 100% roze topic staat bij de clubs. Niet bij de clubs op het forum, maar bij de privé clubs 'bovenin' Of had je het al gevonden? Ik heb vandaag weer getest:
Zwangere dames GEFELICITEERD!!!!! Dames op rood dikke knuff. jammer op naar de volgende ronde. Hier vrijdag nog getest. Maar zag niets.. Maar ook nog geen rood gespot. Misschien late innestelling?? Ik weet het niet...
Hoop positieve testen weer, gefeliciteerd! Hier nu op dag 31, maar denk dat ik een late eisprong heb gehad, dus wacht nog een paar dagen met testen.
Hij loop mooi op Another, ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteed! Ik hoop voor je Miessemuis dat het inderdaad een late innesteling is. En ze zeggen, geen bloed geeft moed
Mijn test van vanochtend. Je ziet hem duidelijker dan gisteren. Hopelijk blijft hij mooi oplopen. Dit is 12 dpo.
Hapje wat een mooie test! Genieten zeg Vandaag mn nod en heb weer getest. Hij is een stukje duidelijker dan eergister dus nu geloof ik het echt. Ik ben zwanger!!! En zo blij! Hier de foto: