NOD-lijst 17 t/m 24 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Hoi ik meld me ook graag aan.
    Perdiz, tegen die tijd 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje, nod 20 november
    Wil iemand me op de lijst zetten?
    Iedereen heel veel geluk gewenst!

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Lala fijn dat je bij je ha terecht kon. Hopelijk heb je snel wat meer duidelijkheid.

Minimee ik zou het do, za, ma, wo, gezellig maken.

Vandaag laatste clomid pilletje dus hopelijk een goede eisprong rond 5 a 6 november.

3. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    ik heb me helemaal vergist, ik heb niet mijn NOD op 17 november maar op 14 november. :( vond het net zo gezellig hier

4. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Das nou jammer Vaya2014. Maar het is vast ook reuze gezellig in de notulist ervoor!

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Kan gebeuren, maar van mij mag je gerust hier blijven hoor! Heb ik ook al wel eens gedaan als ik in een gezellig groepje zat!
    Desnoods kan je jezelf op 'buiten de lijst' zetten en daar je nod toevoegen... Wat maken die paar daagjes ook uit!

6. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL

Jammer, maar vast ook gezellig ;)

7. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Verdorie zeg meiden, ik weet niet wat ik heb, maar voel me echt serieus raar...
    Ik heb al van net voor nod tot nu (zelfs na mijn menstruatie) serieus last van allerlei kwaaltjes!
    Help me er op het einde van deze cyclus aan denken dat ik mezelf hier niet gek mee maak, want dat ik het nu zelfs na mijn nod nog heb... Normaal stopt dit altijd als mijn menstruatie doorbreekt. Temp is laag, dus toch zwanger zijn kan niet!

Bestaat er echt zoiets als schijnzwanger zijn? Want misschien ben ik dat dan wel :$
    Een lijstje:
    - Misselijkheid, last van maagzuur, braakneigingen
    - Soms gezonde eetlust, andere momenten totaal geen honger
    - Pijnlijke en gespannen borsten, duidelijk blauwe aders erop
    - Pijn in rechterlies, ook in onderbuik (gevoelig)
    - Gespannen gevoel in onderbuik, lijkt soms wel op kramp
    - Hoofdpijn en nekpijn
    - Vermoeidheid

Ben nu een weekje thuis, maar voel me al dagenlang echt niet lekker, is nu al van vorige week donderdag zeker! Ik zat te denken aan een buikgriepje ofzo, maar voor de rest voel ik me prima en het gaat echt met pozen op en af... Vreemd!

8. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Hee meiden
    Hoe is het met jullie allemaal?

Ik was vandaag in het zh, mijn zorgen uitgesproken over mijn gekke menstruatie enz. Ze hebben even met echo gekeken of alles er goed uitzag. Eerst ging de arts-assistente proberen maar die kon mijn bm niet vinden, gelukkig de gyn daarna wel ;)
    Ze hebben mijn bm slijmvlies opgemeten was nu rond de 5.5-6 mm volgens mij niet helemaal optimaal maar ook niet heel slecht.

Het fijne is dat mijn eisprong deze ronde gevolgd gaat worden. Ze verwacht mijn eisprong volgende week ergens dus ik krijg wo een echo en afhankelijk wat er dan te zien is mogelijk nog meer echo's. Geen ovu testen deze keer dus voor mij ;)

Sorry heel verhaal maar moest het even kwijt. Ergens wel fijn dat er naar gekeken wordt, mijn lichaam heeft me het afgelopen jaar zo in de steek gelaten en is soms moeilijk om weer een beetje vertrouwen te krijgen..maar we gaan ervoor

We gaan zoveel mogelijk voor roze deze maand :)

9. miessemuis

miessemuis Actief lid

16 aug 2011
    205
    12
    18
    Noordholland
    Heyy wat leuk nog een mama met al 2 kindjes!!!!
    Hoe lang duurde het bij de eerste 2 voor het raak was?
    Bij m'n zoontje 4 rondes
    En m'n dochtertje hebben we gewoon random geklust dus hahah dat kan ik niet mee tellen denk ik haha.

10. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    hmmm das apart ik herken het niet. Dacht ook even aan een griepje maar das raar als je je verder voelt? Mss ff bij de ha langs om bloed te prikken ofso???

11. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    En dan vergeet ik nog de puistjes die ik eigenlijk enkel rondom mijn eisprong en voor mijn menstruatie krijg op mijn kin, voorhoofd en borstkas...
    Is het niet te gek om zomaar bloed te gaan laten prikken? Blijf het wel bizar vinden, had gedacht dat de klachten na mijn menstruatie toch wel zeker weg zouden zijn. En ben nu al een 2-3 dagen niet meer ongesteld.

12. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Dora26 waarom ga je niet naar de huisarts? Wellicht kan hij of zij je geruststellen of je doorverwijzen?

13. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Zoals Perdiz mss zegt. Bellen dat je je niet lekker voelt, kijken of je afspraak kunt maken en vanuit daar vragen of het zinvol is om bloed te prikken bijv?

14. Gio89

Gio89 Actief lid

9 dec 2014
    110
    0
    16
    NULL
    Zuid-Holland
    Hallo lieve dames,

Afgelopen week druk gehad en even met wat andere dingen bezig geweest. Maar nu m'n eisprong eraan komt is het toch allemaal weer spannend!
    Morgen ga ik weer beginnen met ovutesten, volgens FF is m'n ei a.s. maandag en meestal 1 a 2 dagen voor m'n ei heb ik een posi test.

Hoe is het hier met de eitjes verder? Zijn ze bij meer dames in zicht?

En lala, ik heb het een en ander van jou terug gelezen, ik hoop dat alles goed is en je meer duidelijkheid hebt!

Liefs

15. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik kan inderdaad eens informeren, maar ben de laatste weken al wel meer bij de HA geweest en hij heeft meestal een heel afwachtende houding. Ben dus ook wel bang dat ik voor niets langs ga, omdat hij niet verder zal willen kijken... Ik bekijk het nog wel even. Als het tegen vrijdag niet beter is, misschien toch maar eens langs gaan. En ben nu net een weekje thuis, dus van de stress en vermoeidheid op het werk zal het wel niet meer komen zeker.

16. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Hier ongi bijna voorbij gelukkig Pff... Was er klaar mee hihi , ik snap soms alleen niet waarom ik op de laatste dag bruin verlies krijg ipv rood hihi ! Bijna weer aan de klus 😉

X x

17. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Mag ik bij jullie op de lijst?

Emma79, 36 jaar, tweede kindje, ronde 8 (1e IUI), NOD is 22 nov

Ik ben geen enorme kletser, maar nu we weer IUI krijgen en ik het idee heb dat er een echte kans is, ben ik vast een stuk actiever :D

Ik ga later bijlezen hier!

Groetjes Emma

18. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Hé meid,
    Welkom! Zet je er gezellig bij!
    Mag ik vragen waarom jullie aan IUI zijn begonnen? Gewoon uit curiositeit hoor ;) En is jullie eerste kindje spontaan gekomen?

19. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    ♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡

17. (7)
    Another, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Gio89, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje
    Appelboompje, 32 jaar, ronde 24 (3e ronde na bbz/mk), 1e kindje
    MoederWensje, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje
    Nodje, 30 jaar, ronde 3, 2de kindje
    Noekieb, 38 jaar, ronde 3, 3de kindje

18. (1)
    Bella28, 28 jaar, ronde 10, 2e kindje

19. (4)
    Queeniev87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Ri1987, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Nath91, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje
    Stefanenlaura, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje

20. (4)
    Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze), 1e kindje
    Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje
    Dora26, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Puppy28, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje

21. (4)
    Veertje13, 33 jaar, ronde 4, 2e kindje
    Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje
    Pluis, 36 jaar, 2e kindje ronde 5
    Blue Lady, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje

22. (4)
    Inge1984, 31 jaar, ronde 4, 2de kindje
    Betula, 34 jaar, ronde 5, 2de kindje
    Miessemuis, 23 jaar, ronde 1, 3de kindje
    minimee, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde.

23. (2)
    Rain, 32 jaar, ronde 9, 2e kindje
    Mariekje28, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje

24. (1)
    Whuz, ? jaar, ronde 2, 2e kindje
    Hapje35, 35 jaar, ronde 5, 1ste kindje

Datumloos. (2)
    Water27, 29 jaar, ronde 6, 2de kindje
    Blackie, 27 jaar, ronde 4, 2de kindje.

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 30

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

20. Hapje35

Hapje35 Actief lid

1 aug 2015
    375
    56
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik kom mij hier ook weer melden.
    Ik zag dat hier al weer behoorlijk gekletst wordt = gezellig.
    Heb nog niet alles kunnen terug lezen maar heb al weer bekende namen gezien (wel gezellig maar toch jammer dat ik ze weer tegen kom, had liever gezien dat ze al op roze stonden)

Deel Deze Pagina