NOD-lijst 16 t/m 31 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 16 oktober (1) Suzi98 - 2e kindje - ronde 2 na MA 17 oktober (7) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - 1e ronde Chayammy - 35 jaar - 2e kindje - 2e ronde Sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - 2e ronde Soya - 2e kindje - 2e ronde na miskraam Lieke2022 - 1e kindje - ronde 13 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 6 Lenteisfijn - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 7 18 oktober (2) Thamar10- 38 jaar- 4e kindje - 3de ronde Brunette - 40 jaar - 4e kindje - 1e ronde 19 oktober (2) Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje - ronde 3 Jackieliv - 30 jaar - 3e kindje, tweede kindje stil geboren - ronde 3 Mosasaurus - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 oktober (0) 21 oktober (0) Charls- 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 22 oktober (4) Cikaa -29 jaar - 2e kindje - ronde 5 - ronde 2 na biochem zws/vroege miskraam Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 29 Lily - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 - ronde 1 na vroege miskraam Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 23 oktober (1) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 24 oktober (3) Saby- 33 jaar- 3de kindje - ronde 5 Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - ronde 5 Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 25 oktober (0) 26 oktober (0) 27 oktober (1) Char1983 - 39 jaar- 3e kindje- ronde 2 28 oktober (1) Bloem 36 - 3e kindje 29 oktober (0) 30 oktober (1) Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - 4e ronde 31 oktober (1) MissMoobs - 37 jaar - 4e kindje - ronde 9 (vmk in ronde 1 en 7) Onbekend (3) Chalona - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde Somita - 41 jaar - 7de kindje Augustus2019 - 29 jaar - 3 de kinde - ronde 2 ♡♡♡♡♡ Totaal (28) Wachten op eisprong (19) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Jaaa inderdaad. Maar t zouden evt ook mn darmen kunnen zijn.. al ff geen nummer 2 gehad volgens mij. Maar dat onderscheid is lastig nu haha. In ieder geval geen bloed
Geen bloed is goed! Ik heb ook vaak na mn eisprong menstruatie achtige buikpijn, beetje rommelig inderdaad.
Dames.. even onsmakelijk hoorr. Ik merk dat in mijn vruchtbare dagen(piek) als we klussen* geen sperma uitloopt en op andere dagen wel.. Ik vroeg ook of mn parner was klaargekomen maar hij zegt mwahh een beetje. Wat betekent dit. Pff echt frustrerend
Hmmmm is mij nooit opgevallen… ligt misschien ook aan het standje? Dat het bij het ene standje wat dieper erin gaat dan bij een ander standje? Ik heb geen idee…
Mmm , is mij ook nooit opgevallen. Misschien te veel druk dat hij er die dagen anders in staat kwa gevoel?
Ik ken het gevoel Ben bekend met langere cyclussen maar had inmiddels toch wel wat meer verwacht. Had gister nog met m'n vriend over, soms heb ik het idee hoe meer ik er mee bezig ben, hoe minder m'n lijf meewerkt? Maar de testen laten liggen en het los laten wil ik eigenlijk ook niet, wordt de laatste keer zwanger zijn en wil het allemaal bewuster meemaken ofzo...
Ik had teruggekeken bij de vorige twee zwangerschappen had ik bij de eerste op cd 27 een positieve ovulatietest en bij nummer twee waarschijnlijk op cd 23, maar heb ook een keer netjes op cd 18 gehad dus had een beetje hoop er heeft namelijk ook een cyclus van 96 dagen bij gezeten en daar hoop ik niet weer op. Al ben ik nu niet eens een jaar aan de pil geweest, toen was het na 13 jaar pilgebruik, geen idee of dat uitmaakt. Vanaf welke dag ben jij begonnen met testen?
Ik was op vakantie, ronde dat ik zwanger werd cd20 gehad en ronde na MA cd21. Dus dacht nu ook zoiets maar veel stress gehad door vliegangst en dus is t later nu. Ik heb dus vrijdagmiddag(kwam toen terug van vakantie) cd28 getest en die was erg donker, ochtend erna lichter. Piek dus denk ik cd27 geweest. Maaaar heb dus niet getest haha pas vanaf 27
Ja maar hoe kan ik dat gevoel wegnemen. Hij wil wel een kind, maar voelt een druk om te presteren.. want wr doet het ook niet regelmatig.
Gister een smiley, maar sensitest nog niet positief Vanmorgen weer een smiley en gezien de strepen vandaag de echte piek
Ah oke, nou ga voor nu maar even uit dat ik hopelijk ergens volgende week ook aan de beurt ben heb wel sinds gister echt regelmatig steken links onder in m'n buik maar je gaat nu toch overal op letten.
Weet hij wanneer je vruchtbare dagen zijn? Anders kan je nog proberen als hij dat niet weet of het dan makkelijker gaat/minder druk geeft? Lastig is het wel
Ja dat heb ik ook. Ik dacht altijd dat dat was omdat je baarmoedermond open staat en het dus verder erin komt. Lijkt me sterk dat mijn vriend alleen op de vruchtbare dagen minder van z’n kwakkie zou hebben