Jaaa zeker leuk maar in het buitenland… dusss dat wordt nog wat. Ik probeer het dus een haar uit te stellen en hoop dan bevallen te zijn
Hier sinds de ovulatie meeeega veel afscheiding. Kan dat zo vroeg al een teken zijn? . Ik zie telkens die afbeelding voor me die hier laatst gepost is met waar het bevruchte eitje ongeveer (gezien aantal dagen DPO) zou moeten zijn en je eigenlijk nog niks kan merken!
Bij mijn zwangerschap 2 jaar geleden, had ik na eisprong veel afscheidinf t/m 9dpo, waar ik normaal altijd maar tot 4dpo afscheiding had na eisprong. Dat was dus het 1e wat mij opviel. Success!!
NOD-lijst 16 t/m 31 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 16 oktober (1) Suzi98 - 2e kindje - ronde 2 na MA 17 oktober (7) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - 1e ronde Chayammy - 35 jaar - 2e kindje - 2e ronde Sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - 2e ronde Soya - 2e kindje - 2e ronde na miskraam Lieke2022 - 1e kindje - ronde 13 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 6 Lenteisfijn - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 7 18 oktober (2) Thamar10- 38 jaar- 4e kindje - 3de ronde Brunette - 40 jaar - 4e kindje - 1e ronde 19 oktober (4) Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 Jackieliv - 30 jaar - 3e kindje, tweede kindje stil geboren - ronde 3 Mosasaurus - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 oktober (0) 21 oktober (0) Charls- 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 22 oktober (3) Cikaa -29 jaar - 2e kindje - ronde 5 - ronde 2 na biochem zws/vroege miskraam Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 29 Lily - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 - ronde 1 na vroege miskraam 23 oktober (1) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 24 oktober (3) Saby- 33 jaar- 3de kindje - ronde 5 Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - ronde 5 Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 25 oktober (0) 26 oktober (0) 27 oktober (1) Char1983 - 39 jaar- 3e kindje- ronde 2 28 oktober (1) Bloem 36 - 3e kindje 29 oktober (0) 30 oktober (1) Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - 4e ronde 31 oktober (1) MissMoobs - 37 jaar - 4e kindje - ronde 9 (vmk in ronde 1 en 7) Onbekend (3) Chalona - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde Somita - 41 jaar - 7de kindje Augustus2019 - 29 jaar - 3 de kinde - ronde 2 ♡♡♡♡♡ Totaal (28) Wachten op eisprong (18) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier op dag 19 van mijn cyclus menstruatiedoorbraak.....al 3 jaar niet gehad....vanaf toen ben ik mij bewust van mijn cyclus ivm maanstonden, vrouwenavonden en innerlijke processen.... 1 voordeel van deze korte cyclus is dat we nog een extra ronde cadeau krijgen ipv pas in januari ivm zomervakantie kamperen met het gezin en mijn kindjes van andere papa's van 16 15 en 6♡ Vertrouwen, en cadeau 2 ik mag met de volle maan weer menstrueren, dat is lang geleden♡ Dankbaar♡
Hahahah wie weet! Officieel niet door hcg zo vroeg dan idd. Hier 7 dpo dus dat plaatje helpt voor mij niet meer
Mwah. Voel me niet zo lekker, maar was gisteravond al niet lekker haha. Beetje last van maag/misselijk en mn darmen. Verder nog gevoelige pijnlijke tepels en soms ontzettend jeuk eraan ook, alleen rechts Maar dit zijn geen zwschaps dingen ofzo hahaha. Ben benieuwd hoe t verder gaat..
Bij m’n zoontje was t ongepland dus was er niet mee bezig toen. Vorige zwangerschap niet echt last van volgens mij.. maar t zijn n soort buikkrampen en dan gebeurt er niks. Continu beetje zeurende krampen en obstipatie pff
Haha ja dat is precies hoe ik merkte dat ik zwanger was! Door de aanmaak van progesteron gaan je darmen langzamer werken.
En het gevoel alsof je menstruatie begint haha ja precies dat is altijd het beste! bij iedereen is het ook weer anders natuurlijk. een vriendinnetje van mij is net zwanger en de rondes dat ze niet zwanger was voelde ze van alles, en de ronde waarin ze zwanger werd had ze nergens last van jij hebt nu ronde 2? Was je de vorige keer snel zwanger?
Ronde 2 sinds MA, die ronde was de eerste meteen raak.. maar heb nu t gevoel dat t nog wel ff gaat duren. Ja qua symptomen weet je t nooit haha. Vorige keer had ik ook die menstruatiepijn inderdaad en bij mijn zoontje ook.