Mee eens! Ben heel benieuwd naar alle testen Maandag.. echt spannend. Even benieuwd nemen jullie vitamines, foliumzuur oid ? Zo ja, welke ? Ik heb davitamon compleet zwanger maar ik vind het best grote tabletten om in te nemen.
Dus inpricipe hoeft het nog niks te betekenen, dat is ook wel weer een fijne gedachte. Wel jammer dat het mis ging, hopelijk deze maand een plakkertje ❤️
Leuk! Ik ga het weekend ook weg met een vriendin, nou gaan we zondag naar de sauna, dat vind ik best spannend eigelijk omdat dat niet aangeraden wordt eerste 12 weken, mja ik zou dan pas 5 dpo zitten. Maar wil dus eigelijk ook niks drinken, hoe ga jij dat doen?
Ik slik die vitaminen van de kruidvat met o.a. foliumzuur en visolie. Daar zit precies hetzelfde in als in die van Davitamon, alleen dan goedkoper, haha. Maar ze zijn ook net zo joekelig groot
Hier de zwangerschapsvitaminen van de kruidvat met visolie, ook flinke capsules. Vorige zwangerschappen met de misselijkheid erg veel moeite mee gehad om die weg te krijgen.
Haha ik zou heel graag willen testen, maar ik heb liever dat ik ongesteld wordt dan dat ik een witte test heb. Vind dat altijd zo confronterend.
Het is natuurlijk nog wel heel vroeg. Het is waarschijnlijk nog niet eens ingenesteld. Ga je vaker naar de sauna? Dan zou je lichaam er sowieso beter aan gewend moeten zijn! Denk dat de meesten wel vermoeden dat we weer aan het proberen zijn na onze zwangerschapsafbreking begin dit jaar. Ik ging altijd als laatste naar huis, nu niet meer Mijn beste vriendin weet dat ik richting mijn NOD ga, dus ik denk dat ik haar ga vragen om te helpen met een dekmantel Sinds vanmiddag wel een gek trekkerig/spierpijn achtig gevoel in mijn rug en buik. Heb gisteren gesport dus het kan ook daar van zijn
Hier ook nog niet getest, 6dpo… borsten gevoelig? Ik weet het niet, twijfel geval haha. ik slik foliumzuur van Kruidvat/etos, aanvullende vitamine D (die slik ik altijd) en algenolie (onder andere voor hormoon balans / mentale gezondheid waar ik gevoelig voor ben). Bij mijn eerste alleen foliumzuur geslikt.
Precies dit. Ik wil ook niet eerder testen dan nod of later. Het is zo'n klap in je gezicht een witte test. Ongesteld voelt dan toch anders ondanks dat dat ook een teleurstelling is. Maar hey het is alweer bijna woensdag
Ik volg zelf ook Iris de goede (orthomoleculair therapeut) zij heeft op haar Instagram een highlight zwanger worden waar ook veel nuttige info staat mbt vitamine en voeding! Vind ik heel interessant en leerzaam.
Oh herkenbaar! Het is ook nooit goed hè, misselijk zijn is een fijne bevestiging…. Maar helemaal níet misselijk zijn is ook aantrekkelijk…, maar dan ook weer onzeker