Hangt ervan af wat jullie gaan doen als je qua eten en drinken moet opletten is het wel fijn om te weten
Ze zeggen dat de sauna ok is als je het gewend bent. Je moet het niet voor het eerst gaan doen zwanger. Maar als je lichaam aan die temperatuur stijging gewend is zou het gewoon moeten kunnen
Ja ik ben ook slecht ik slik als ik eraan denk altijd standaard 2 omdat ik vast een dag ben vergeten. Ik heb een strip die lijkt op een strip vsn de pil met ma di wo do vr za zo en pijltjes dag vind ik wel fijn want als k ze laat slingeren valt het niet zo op als foliumzuur. Ze zijn dacht ik van Davitamon, daarvoor had ik andere en die had ik overgezet in een vitamine D potje … ook als dekmantel. Want als ik ze moet verstoppen vergeet ik het helemaal
Ga wel vaker naar de sauna, aantal keer per jaar dus niet heel vaak maar zal vast wel mee vallen idd wat je zegt innesteling moet dan nog gebeuren Wel fijn dat je beste vriendin dan evt kan helpen, denk dat het beetje is wat je zelf fijn vind? Een witte test op 9 dpo kan je humeur mogelijk beïnvloeden, maar als hij positief is weet je waar je evt op moet letten, net wat je zelf fijn vindt.
Dank! Ik heb een foliumzuur vervanger gekocht, met dan actief folaat. Dat is denk ik ook waar mijn verloskundige vorige keer naar refereerde.
Vanmorgen zei ik nog van niet… VanVond onderweg naar huis wordt ik me toch een partijtje misselijk… en deze misselijkheid (bij al mijn zwangerschappen ben ik misselijk van t begin tot het einde) die herken ik zó ! En tóch ben ik bang dat het ‘voor de gek houderij’ is
Ik breek even in: wat een mooi nieuws! gefeliciteerd!!! Hoop voor jullie dat dit een prachtige plakker is en blijft!
Haha wat handig! Ik heb gewoon foliumzuur tabletten van de Kruidvat, die moet ik idd altijd verstoppen
7dpo en geen bijzondere symptomen. Slaap nog steeds goed. Rust hartslag gaat alleen maar omlaag (nu weer 58) en die borsten, ze zijn niet zo gevoelig als bij de miskraam (toen stonden ze echt in brand een ruime week voor positieve test, hele week) dus ik zie dat ook even als geen symptoom
Hier lijkt het brandende gevoel weer minder te worden. Ik ga er nog steeds vanuit gewoon ongesteld te worden. Heb jij al symptomen? Wat kan wachten lang duren he
Pfffff man die testen branden de verpakking uit hahaha. Ik heb eigenlijk al een paar dagen: -mega moody -wisselende afscheiding, ene keer minder andere keer meer, beetje crème wit -menstruatie krampjes en lage rugpijn -meer dromen voor mijn doen MAARJA hè je weet het nooit, kan zijn dat ik mezelf hartstikke voor de gek hou.. die menstruatie pijn heb ik wel vaker in deze fase van de cyclus.. Ga mezelf echt dwingen tot maandag te wachten
Ja lastig he. Ik vraag mij ook steeds af of iets anders is dan normaal. Ik probeer mezelf maar te vertellen dat het allemaal niks zegt. Konden we maar wat vooruit spoelen.. als het maar weekend is. Meestal heb ik 1/2 dagen van te voren al wat bruin verlies. Dan weet ik al genoeg
Oja! Ik heb dat niet, bij mij is t gewoon pats boem ongesteld haha Ja al was het maar weekend gewoon, sowieso wel fijn, lekker weekend!
NOD-lijst 16 t/m 31 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 16 oktober (1) Suzi98 - 2e kindje - ronde 2 na MA 17 oktober (7) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - 1e ronde Chayammy - 35 jaar - 2e kindje - 2e ronde Sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - 2e ronde Soya - 2e kindje - 2e ronde na miskraam Lieke2022 - 1e kindje - ronde 13 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 6 Lenteisfijn - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 18 oktober (2) Thamar10- 38 jaar- 4e kindje - 3de ronde Brunette - 40 jaar - 4e kindje - 1e ronde 19 oktober (4) Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje - ronde 3 Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 Jackieliv - 30 jaar - 3e kindje, tweede kindje stil geboren - ronde 3 Mosasaurus - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 oktober (0) 21 oktober (0) Charls- 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 22 oktober (3) Cikaa -29 jaar - 2e kindje - ronde 5 - ronde 2 na biochem zws/vroege miskraam Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 29 Lily - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 - ronde 1 na vroege miskraam 23 oktober (2) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 oktober (4) Saby- 33 jaar- 3de kindje - ronde 5 Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - ronde 5 Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 25 oktober (0) 26 oktober (0) 27 oktober (1) Char1983 - 39 jaar- 3e kindje- ronde 2 28 oktober (1) Bloem 36 - 3e kindje 29 oktober (1) Jenny1990 - 32 jaar - 2e kindje - 1e ronde 30 oktober (1) Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - 4e ronde 31 oktober (1) MissMoobs - 37 jaar - 4e kindje - ronde 9 (vmk in ronde 1 en 7) Onbekend (2) Somita - 41 jaar - 7de kindje Augustus2019 - 29 jaar - 3 de kinde - ronde 2 ♡♡♡♡♡ Totaal (28) Wachten op eisprong (14) Wachtbankje (16) Zwanger (1) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.