Grote kans dat hij inderdaad positief is. Maar denk dat je nog even geduld moet hebben om dat zeker te weten.......................
Zijn er al dames die symptomen ervaren? Ik heb nu al een paar keer witte vloed gehad, dit heb ik nooit. En soms een misselijk gevoel. Maar ik heb nog even..................
Ja sinds vandaag ineens. Last van mn borsten en wat steekjes links onder in m'n rug/buik. Ook hier nog een aantal dagen te gaan.
Spannend! Hopelijk positief deze maand. Ik ben vandaag heel misselijk geweest en naar de supermarkt gelopen om chips te halen en ik heb in geen jaren chips gegeten. Verder heb ik nu vaak al bruin verlies maar dat is ook nog niet. Durf geen test te doen want ik heb een voorgevoel dat het deze maand helemaal niet raak is
Ik ben vandaag 9dpo, vanochtend al een temperatuurdaling van 0.2. Ik heb sinds 3dpo al zo nu en dan last van mijn buik, maar vanaf vandaag overduidelijke menstruatiekrampen . Hopelijk word ik niet opeens nu al ongesteld!
Waarom niet toch gewoon doen dan? Dat gevoel blijf je toch houden. Ik ben echt te ongeduldig met zoiets, ook niet altijd goed haha maar t is zo lastig als je van alles voelt of denkt te voelen en niks zeker weet.
Mwaaaaa nou weet niet. Wel misselijk af en toe, verder had ik dus last van mn pols wat ik mn vorige zwangerschap veel had (carpaal tunnel syndroom) maar dat kan ook toeval zijn… ik verwacht gewoon een negatieve test eigenlijk
Mijn lichaam neemt een loopje met mij. Ik staar naar net weer een verse witte test terwijl mijn borsten pijn doen en ik de hele middag een weeïg gevoel heb gehad de ene helft van mijn brein denkt ‘het kan nog!’ (10 dpo) En de andere helft denkt, leg die cup maar vast klaar want morgen menstruatie. om jullie te entertainen, foto van mijn witte test met vroege avond urine
Ja gek genoeg zegt meeste deel van de tijd mijn gevoel dat deze ronde niks is. Dus dan heb ik zoiets van laten we nou maar doorpakken en op naar de volgende ovulatie. Dat wachten tot menstruatie dan is, duurt dan extra lang ofzo
Ja precies dat heb ik ook, dan mag die rode zee ook ff een paar dagen eerder komen haha, dan weten we het maar gewoon.. kunnen we lekker weer van voor af aan beginnen met dit circus
Echt hoor ik zie spoken. Als ik een test doe en ik kijk even snel op dan zweer ik dat ik een lijn zie, dan schiet m’n hartslag naar 180 en dan pak ik de test en kijk ik goed en is er echt HELEMAAL NIKS! Sjongejonge wat is dit toch lastig hè haha! Ik ben pas 8 of 9 dpo, maar ik test me een ongeluk… Wel 1 symptoom, ik heb echt keihard gehuild omdat Hagrid, m’n favo Harry Potter acteur is overleden! Nog steeds maakt dat me verdrietig, en ik huil eigenlijk nooit. Toen ik zwanger was van mijn dochter moest ik extreem hard huilen om de tekenfilm ‘over the moon’ (voor de mensen die hem kennen, wie laat nou z’n konijn achter op de maan? Tranen met tuiten ) goed, ik hoop dat jullie testjes morgen / overmorgen allemaal wel echte streepjes hebben en niet verzonnen zoals de mijne!
Ja dat denk ik ook. Ik heb overigens ook nog met middag urine getest ipv ochtend urine, omdat het me dus inviel tijdens opruimen van de kast en ik niet kon wachten tot morgenvroeg.