True! Alles kan Ik ga zeker wachten tot zondag dan weet ik in ieder geval dat mn lichaam genoeg hcg eventueel heeft aangemaakt.
Jaaaaaaa!!!! Ik zie een streepjeeee wauwieeee. Hoop dat mooi gaat oplopen! Ga je morgen ook testen?? Ik wacht zelf denk ik tot vrijdag. Dan je het beter zien
Ooh, ik hoop dat het deze keer wel echt is. Wat was de vorige keer een teleurstelling... Ik duim heel hard!
Nog een reactie; dit is gewoon positief hoor! En bij de vorige zagen we toch ook al wat…. Begin je voor te bereiden op de test waar je al zo lang op wacht!!! Wat mooi! Wat geweldig wat ‘alles positief’ !!
Ja heb nog wel een test, ook nog wel een digitale Durf eigenlijk niet meer, veel te bang voor de teleurstelling
Dat weet ik dus niet precies door de corona Ff zegt 12 dpo, gister middag stond er ook vaag wat, mijn vriend zag het beter als ik
Ja die ene had ik goed bestudeerd maar vond t maar moeilijk, maar als een man wat ziet zegt t wel wat. Ooh dit zou geweldig zijn.
Jaa @Maudje123 wat ik al zei, als dit een vals positieve is, moet er een schadeclaim naar Action. Deze is echt duidelijk ❤️
* breekt in* Oooh @Maudje123 !!! Ik zie m ook!! Dit is toch wel een hele duidelijke lijn! Ik hoop het zo voor je! Ik gun het je zo!❤️
Is dat een early test?? Ik kan ook niet wachten met testen meer. Ik word na het eten zo misselijk steeds. Dit heb ik alleen nooit bij mijn zwangerschappen gehad. Wel de hele dag misselijk of ik eet of niet maar nu misselijk na het eten. En het lijkt als mijn borsten gevoeliger zijn soms Ik heb alleen een gewone test.......