Waaaaauwwww mooi streepje hoor!! Ik ga vrijdagochtend weer testen voor de oploop. Doe je weer mee? We lopen gelijk haha
Ja die van mij vertrouw ik ook niet hoor! Bij mij ging het 2 rondes terug ook fout. De testen liepen toen af na nod. Dus ben sowieso nog huiverig
Wat lijken ze veel op de Action testen als je niet naar opdrukken kijkt. Action gebruikte ik bij mijn dochter. Bij haar kreeg ik telkens pas laat een streep. Maar de testen liepen wel op.
*Breekt even in* Omg! Jaaah wat goooeeed!!! Dat ziet er wel heeel erg positief uit hoor, niks geen tuurstreepje. Ooo wat hoop ik hard met je mee! Ga je morgenvroeg testen, ik zet mijn wekker Als er iemand is die dit gegund is ben jij het wel (en de andere dames natuurlijk ook). Hopelijk morgen mooie oploop en een dikke vinger naar ronde 30❤️
OMG OMG OMG JAAAAA!!!! Wat mega spannend dit!!! Ik duim zo hard voor jullie dat ie nu elke dag mooi oploopt! ❤️
Hier helaas echt ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde. Blijf nog wel even meelezen. Ben wel benieuwd naar alle roze testen Wel prettig dat het dit keer zonder positieve testen was