Als het wat is dan ben ik idd een middag tester Stomme is dat ik binnen 4 minuten duidelijk wat zag, daarna verdween het
Ik zie op de onderste foto wat je bedoeld. Wat bizar dit. En een ander merk test, misschien dat die meer uitsluitsel geeft. Wat een tegenvaller voor je. Had het echt zo anders gehoopt.
Mijn menstruatie komt er ook aan. Vanmorgen bloed gespot. Ik heb de laatste tijd voordat ik ongesteld word dat ik misselijk van eten word, zullen de hormonen wel zijn Deze keer was de misselijkheid wel veel erger. Bijna overgeven en vannacht was ik steeds erg misselijk kon er niet van slapen, ik voelde ook wat buikkrampen dat ik al dacht menstruatie komt eraan. Misschien is die niet blijven plakken wie weet. Succes met testen nog iedereen. Ik blijf nog mee lezen en de rest voor de volgende ronde ook heel veel vruchtbaarheid. Maudje123 ik hoop dat de volgende test weer positief is
Hmmm dit blijft spannend, had gehoopt op duidelijke oploop maar de hoop is nog niet vervlogen! Er is wat aan het gebeuren
Vanmorgen getest. Was omo wit. Nu 8 /9 dpo dus er is nog tijd. Hopelijk kan ik me morgen inhouden en wachten tot zaterdag, maar ben ee bang voor haha.