Ik heb net ook weer getest. Ik zie wel wat maar ik zie vaak spoken op actiontesten . Dus waarschijnlijk weer zon irritant voorgedrukte lijntje.
Krijg gewoon best wel veel last van buikkrampen dus heb het gevoel dat ik volgende week ongesteld word, maar we gaan het zien
haha het is bijna ochtend, ik ga zo opstaan en de test doen en dan wachten tot daglicht om de foto te maken, komt eraan dus ! Vind het wel erg spannen vooral omdat hij vorige maand terugliep
Hij lijkt niet eens zoveel donkerder maar hij verscheen zo snel dat ik er wel vertrouwen in heb dat het niet terugloopt. De laatste is nog nat … Ik denk dat ik ga (laten) bellen voor een afspraak gelijk bij terugkomst. Grappig is dat mijn man zo druk is met de kids deze week en inpakken dat hij niet 1x gevraagd heeft ik wil het hem pas vertellen als hij hier is.
Mijn menstruatie is wel heftig , niet kwa bloeding maar buikpijn. Lang geleden. Gelukkig nog 2 uurtjes rust voordat ik de Kids moet halen. Net 3 uur gewerkt.
Hier op 2 verschillende testen lichte streepjes!! En dat met 7 dagen voor nod! Cola smaakt me ook echt niet meer!!
Hoop zo dat het deze ronde eindelijk raak is. Zo niet hebben we 21 november eindelijk een intake voor een fertiliteits traject. Heel spannend, maar ook op een gekke manier zin in. Hopelijk mag het dan eindelijk gauw lukken.