Hier ook begonnen zondag rond het middaguur uur 0.08 en gisteravond 0.14 , vanavond weer ivm werk en dan rest van de dagen rond het middaguur . Vanavond maar eens beginnen met gezellig te maken
Geen verstand van temperaturen helaas, misschien je kaartje anders in topic met temperatuurkaartjes delen? Die dames die daar meelezen hebben er meer verstand van. Heb je ook ovulatietest gedaan om ovulatie te bevestigen of alleen temp?
NOD-lijst 16 t/m 31 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 16 oktober (1) Suzi98 - 2e kindje - ronde 2 na MA 17 oktober (5) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - 1e ronde Chayammy - 34 jaar - 2e kindje - 2e ronde Sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - 2e ronde Soya - 2e kindje - 2e ronde na miskraam Lieke2022 - 1e kindje - ronde 13 18 oktober (2) Thamar10- 38 jaar- 4e kindje - 3de ronde Brunette - 40 jaar - 4e kindje - 1e ronde 19 oktober (2) Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje - ronde 3 Jackieliv - 30 jaar - 3e kindje, tweede kindje stil geboren - ronde 3 20 oktober (0) 21 oktober (0) Charls- 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 22 oktober (4) Cikaa -29 jaar - 2e kindje - ronde 5 - ronde 2 na biochem zws/vroege miskraam Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 29 Lily - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 - ronde 1 na vroege miskraam Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 23 oktober (1) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 24 oktober (3) Saby- 33 jaar- 3de kindje - ronde 5 Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - ronde 5 Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 25 oktober (0) 26 oktober (0) 27 oktober (1) Char1983 - 39 jaar- 3e kindje- ronde 2 28 oktober (1) Bloem 36 - 3e kindje 29 oktober (0) 30 oktober (0) 31 oktober (1) IsabelD - 2e kindje - ronde 18 Onbekend (3) Chalona - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde Lenteisfijn - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Somita - 41 jaar - 7de kindje Augustus2019 - 29 jaar - 3 de kinde - ronde 2 ♡♡♡♡♡ Totaal (25) Wachten op eisprong (23) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Mijn ovulatie is inmiddels geweest. Zaterdag was mijn test al wel donker, maar nog net niet donker genoeg. Zondag liepen mijn testen alweer af. Vorige maand had ik ook een dagje met wat lichtere testen ertussen en toen dacht ik dat de ovulatie al geweest was maar testte ik voor de zekerheid door. De dag erop had ik ineens echt een knaltest. Mijn cyclus was toen ook 2 dagen langer dan anders. Ik had nu de echte knaltest dus ook maandag verwacht, maar ik was maandag bij de gynaecoloog en zij kon op de echo zien dat m'n ei al gesprongen was. Dus maar goed dat we zaterdag al seks hebben gehad, anders had ik hem sowieso gemist. Hopelijk nu niet te laat geweest. En kan het wachten beginnen. Op mijn NOD zit ik met mijn werk een week in het buitenland, dus het testen zal sowieso wat anders zijn.
NOD-lijst 16 t/m 31 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 16 oktober (1) Suzi98 - 2e kindje - ronde 2 na MA 17 oktober (6) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - 1e ronde Chayammy - 34 jaar - 2e kindje - 2e ronde Sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - 2e ronde Soya - 2e kindje - 2e ronde na miskraam Lieke2022 - 1e kindje - ronde 13 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 6 18 oktober (2) Thamar10- 38 jaar- 4e kindje - 3de ronde Brunette - 40 jaar - 4e kindje - 1e ronde 19 oktober (2) Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje - ronde 3 Jackieliv - 30 jaar - 3e kindje, tweede kindje stil geboren - ronde 3 20 oktober (0) 21 oktober (0) Charls- 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 22 oktober (4) Cikaa -29 jaar - 2e kindje - ronde 5 - ronde 2 na biochem zws/vroege miskraam Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 29 Lily - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 - ronde 1 na vroege miskraam Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 5 23 oktober (1) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 24 oktober (3) Saby- 33 jaar- 3de kindje - ronde 5 Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - ronde 5 Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 25 oktober (0) 26 oktober (0) 27 oktober (1) Char1983 - 39 jaar- 3e kindje- ronde 2 28 oktober (1) Bloem 36 - 3e kindje 29 oktober (0) 30 oktober (0) 31 oktober (1) IsabelD - 2e kindje - ronde 18 Onbekend (3) Chalona - 29 jaar - 3e kindje - 1e ronde Lenteisfijn - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Somita - 41 jaar - 7de kindje Augustus2019 - 29 jaar - 3 de kinde - ronde 2 ♡♡♡♡♡ Totaal (25) Wachten op eisprong (24) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ik was er even tussenuit na een mental breakdown toen m'n ongi doorbrak, maar ben weer back in the game! Tijd voor ronde 6, ronde 4 na de vmk. M'n ovutesten zijn sinds gisteren positief, maar denk dat ik vandaag aanhou als piek.. Gebruik deze ronde easy@home ipv sensitest, dus dat is ff wennen. Ik verwacht morgen of overmorgen eisprong. Ik denk dat we vanavond of morgen overdag nog maar even een wipje wagen (voordeel van thuiswerken, haha). En dan plof ik op het wachtbankje. Op naar veel roze deze ronde, want het is schandalig rood hier de laatste weken!
Dussss vandaag verwachte ik 20mm dus een springklaar eitje. Qua cervixslijm moest dat ook wel. Vanmorgen dus sex gehad en vanmiddag bij de gyn. Wat blijkt? Een eitje van 16 mm…. eentje van 18mm …. én eentje van 20mm ze groeien 1 a 2 mm per dag. Naar verwachting springen morgen dus zeker 2 en misschien dus wel 3 eitjes ….. Man man man emoties alle kanten uit… Maar we gaan er toch voor (hebben ook wel sex gehad dus is ook al gebeurd) en gezien mijn leeftijd verwachten ze dat het geen drieling wordt …. We zullen zien Ik zie het maar even als 3x zoveel kans op 1
Wow zeg!! Ze zeggen wel drie keer is scheepsrecht dus misschien hopelijk juist door deze drie eitjes, raak deze ronde? Het is je gegund ❤️
Zoooo dit is mijn tussenstand! Volgens mn app heb ik morgen mn eisprong. Zou opzich kunnen kloppen! Gister avond geklust, de rest van de dagen ook nog maar een klusje wagen wat denken jullie? Zit nu op dag 14 van de 28.
Die van mij is weer gezakt. Even kijken of vanavond nog lukt, maar die van gister en 4,5e dag geleden doen in ieder geval ‘mee’. NOD is beetje verwarrend, op basis van historische cyclus data zou ik 17 okt zeggen. Met deze ovulatie test zegt de app Flo nu 16 okt (waarin ik al lang mijn cyclus bij hou) en premom zegt 19 okt, waar ik slechts sinds 2 maand ovulatie testen in bij houdt. Ik denk dat ik de 17e aanhou. Ik wil sowieso proberen niet vóór 10 dpo te testen. Liever op NOD. Als mijn ei morgen springt. Zou dat vanaf 15 okt zijn. Benieuwd of ik dat vol kan houden… mocht mijn hartslag in rust al eerder significant stijging dan waag ik wellicht eerder een test. Is nu steady 58. Bij mijn vorige zwangerschap/miskraam steeg die rond NOD
Jeetje wat spannend zeg. Heb je dan ook extra eipijn nu er drie klaar staan, of valt dat mee? Ik duim voor je dat er een plakker bij zit!
Spannend, hopelijk springen ze alledrie en heb je lekker veel kans! Moet je nog iets van pregnyl sluiten om de eisprong te bevorderen, of gaat dat gewoon natuurlijk? Veel succes!
Hier trouwens echt heel blij dat ik een afspraak met de gynaecoloog had gemaakt. Zo'n fijn gesprek gehad gisteren,ze heel heeft goed meegedacht. Voor mijn vorige zwangerschap zat ik midden in een onderzoek naar herhaalde miskramen. Een bloedtest moest worden herhaald omdat de uitslag afwijkend was. Maar dat kon uiteindelijk niet meer wegens mijn zwangerschap. Ik mocht gisteren direct bloedprikken en volgende week heb ik een belafspraak voor de uitslag. Ook direct utrogestan meegekregen. Omdat ik dat de voorgaande keren ook gebruikte mocht ik het nu gewoon ook mee, ook al proberen we het eerst op de natuurlijke manier. Normaal is dat alleen voor de mmm. Ook heeft ze een echo gemaakt om te kijken hoe het nu gaat met de endometriose. Gelukkig is het rond mij eierstokken rustig, dus ik heb hoop dat er nog steeds in ieder geval een eileider werkt. Ze kon dus zien dat mij ei net gesprongen was vanuit mijn linker eierstok, wat mijn goede is. Bij de rechter is ooit een grote cyste verwijdert en die lijkt in een wat minder goede conditie. Afgesproken dat we nog 4 maanden doorgaan en daarna kom ik sowieso terug en kunnen we direct, als we daar aan toe zijn, verder met ivf. Mocht het lukken voor die tijd zwanger te worden, mag ik bellen en krijg ik bij 6 weken al een echo, om alles goed in de gaten te houden ivm missed abortions. Ik heb er helemaal vertrouwen in gekregen!