Nod-lijst 17 t/m 31 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Appeltje2, 17 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jaaaa gefeliciteerd

2. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Begrijpelijk! Onzekere tijden... dag voor dag! Voor nu ben je zwanger!

3. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja klopt, dan is er in ieder geval iets van ontspanning. Voor een paar dagen denk ik :roflmao: nog 2 dagen! Wel pas eind vd dag woensdag

Charls, Lily30 en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  4. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93
    Vrouw
    Gisteravond nog een licht streepje. Nu weer niks te zien.
    Ik zit nu ongeveer 5 dagen voor nod.
    Dus ik denk dat ik ook mee ga naar volgende maand..

5. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93
    Vrouw
    Jaaaaaa!!!

6. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Jazeker goed te zien!!! Gefeliciteerd! Nu hopen op een mooie oploop

7. WelcomeWondertje

WelcomeWondertje Fanatiek lid

28 sep 2017
    3.076
    2.090
    113
    Vrouw
    Nee het heeft niet met betrouwbaarheid te maken. Ze hebben het over ‘ongemakken’ en dat kan je dus voor jezelf bepalen. Een ongemak is iets anders als een risico. Ik ben er zelf niet van om Google dokter te spelen. De pap moet je bij de huisarts doen dus daar aankloppen voor advies is het beste. Was alleen even benieuwd of iemand hier er ervaring mee had aangezien ik de huisarts niet kon bellen op zondag ;)

8. SM1987

SM1987 Bekend lid

25 feb 2022
    563
    432
    63
    Vrouw
    Hier is het game over denk ik. Vanochtend bloedverlies en sinds vannacht geen pijnlijke borsten meer. Ook al 3 dagen buikpijn, dus lijkt mij niet goed. Vrijdag pas nod officieel, maar m’n cyclus verkort gek genoeg na inseminatie naar 26 dagen. Altijd 2 dagen van tevoren bloedverlies.
    Hebben meer vrouwen dat? Als ik een maand over sla is m’n cyclus 28 dagen en als ik wel een inseminatie heb is het 26 dagen.

9. SM1987

SM1987 Bekend lid

25 feb 2022
    563
    432
    63
    Vrouw
    Ik weet vanuit mijn opleiding doktersassistente dat je geen uitstrijkje mocht maken als iemand zwanger was. Toen was dat volgens mij wel ivm evt risico’s. Dat is wellicht nu 20 jaar veranderd, dat kan! Doe dat werk niet meer, vandaar!

WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  10. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    Ik heb (helaas) veel ervaringen met uitstrijkjes. Sinds mijn 30ste altijd hpv positief geweest, dus moet steeds weer opnieuw terugkomen. Mijn lichaam lijkt het virus niet zelf op te ruimen.

Vorig jaar heb ik tijdens mijn zwangerschap ook een uitstrijkje gehad. Toen gaven ze aan dat dat in het eerste semester prima kon, daarna volgens mij niet meer (reden weet ik niet meer zeker, maar misschien omdat er dan al meer druk op de baarmoedermond staat??) Bij mij gebeurde dit dus wel in het ziekenhuis bij de gynaecoloog. Uitslag was trouwens nog steeds niet goed, maar ook niet slecht: moest na de bevalling weer terugkomen. Dat mag niet direct, ook pas na een poosje.

@WelcomeWondertje als je het fijn vindt zou je misschien kunnen vragen of het in het ziekenhuis kan? Als je het doet, zou ik het in ieder geval zo snel mogelijk laten doen.

11. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw

Ja, duidelijke streep hoor! Gefeliciteerd. Hopelijk loopt hij mooi op!

Ik begrijp je onzekerheid. Ik heb voor de geboorte van mijn zoon ook drie missed abortions gehad. Loop je in het ziekenhuis? Mag je bellen voor een extra vroege echo? Ik mocht iedere week terugkomen. Niet dat dat mij niet onzeker maakte, maar dan weet je al wel iets eerder waar je aan toe bent.

12. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    :(

13. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    :(

Ik kan je niet helpen bij je vraag over je cyclus. Daarvoor ken ik die van mijzelf niet goed genoeg. Sterkte!

14. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb pap3 gehad tijdens mijn zwangerschap en mij wilde ze het liefst niet behandelen/uitstrijkjes nemen om het verloop te bekijken; er werd alleen om de 3 maanden gekeken met een eendenbek of het er nog rustig uitzag.. persoonlijk zou ik wachten tot na je bevalling, stel je zou wel een afwijkende uitslag hebben is behandelen wel echt een risico, groter dan dat het binnen 9 maanden uitgroeit tot baarmoederhalskanker (dit zei mijn gyn uit het AMC). Ik zou inderdaad gewoon ff bellen naar de huisarts en vooral je eigen gevoel volgen!!

15. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Vreselijk hé, hier helaas hetzelfde, word nu donderdag behandeld met een lisexcisie..

16. Roosje67

Roosje67 Bekend lid

13 nov 2021
    550
    382
    63
    Vrouw
    Vandaag 12 dpo negatief. Verwacht dat mijn menstruatie elk moment kan doorbreken.

17. Mamajolein

Mamajolein Niet meer actief

Thuisarts is een website van huisartsen. Geen google dokter.

18. Chayammy

Chayammy Fanatiek lid

14 aug 2020
    1.301
    2.091
    113
    Vrouw
    Ja, leuk is anders. Ik maak mij gelukkig ook nooit super veel zorgen. Ik zie het echt als preventie om erger te voorkomen, dus ben blij dat het goed in de gaten wordt gehouden.

Ik heb ooit ook al eens een lys gehad, en ben ook een keer gelazerd. Omdat ze 2x een lys afraden als je nog een kinderwens hebt.

Je weet dat je even moet wachten met seks en zwanger worden na de lys?

Mamajolein vindt dit leuk.
  19. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93
    Vrouw
    Meiden... even jullie mening..
    Heb met toch nog een test gedaan.

Bijgevoegde bestanden:

20. Nour98

Nour98 Actief lid

2 okt 2022
    118
    118
    43
    Ik zie wel een heel licht streepje! Maar op de foto lijkt maar half?

Deel Deze Pagina