Hopelijk kan je ‘m zien haha. Als ie droog is moet je m ook nog kunnen zien, over een paar uur dus. Dan is t n echt streepje
Ja dit wordt mijn eerste lys. Hopelijk ook de laatste. Ja de gynaecoloog zei tegen mij dat ze dat aanraden omdat je na 6 maanden weer opnieuw een uitstrijkje krijgt?
Ik zie m ja! Had net mn test in de prullenbak gegooit en ik kan hem dus nu niet meer vinden. Maar de test van gisteravond zie ik nog wel 2 lijntjes..
de uitslag is ook niet zo betrouwbaar. Als je zwanger bent. Net gebeld met de huisarts. Zijn ze op vakantie. kan pas dan volgende week een uitstrijkje maken. Jammer deze wordt het het niks.
Dan je wel voor je berichtje. Dokter is op vakantie. Kan pas volgende week uitstrijkje laten maken. Uitstrijkje gaat nu even voor. Men zegt dat ook dat de uitslag ook niet betrouwbaar is als je zwanger bent.
Wie ziet er wat?? Eerst dacht ik ja! Maar ik denk toch nee! Nu hij opgedroogd is, is er ook niks te zien
Ja, ik zie het wel, maar ik zie dit zoooo vaak met die action testen.. dus durf er nog niks over te zeggen helaas
Oh ja? Wat zijn dan goeie testen? Ik had het eerder namelijk altijd met die van sensitest dus die koop ik niet meer!