Je hebt helemaal de verkeerde lijst, je moet even de laatste zoeken wel welkom! Even oud als ik en ook voor de 2e, leuk
NOD-lijst 16 t/m 31 oktober ♡♡♡♡♡♡♡ 16 oktober (1) Suzi98 - 2e kindje - ronde 2 na MA 17 oktober (8) Appeltje2 - 41 jaar - 4e kindje - 1e ronde Chayammy - 35 jaar - 2e kindje - 2e ronde Sophiejacoba - 27 jaar - 3e kindje - 2e ronde Soya - 2e kindje - 2e ronde na miskraam Lieke2022 - 1e kindje - ronde 13 KarlijnA91 - 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 6 Lenteisfijn - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 7 Sooff - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 18 oktober (2) Thamar10- 38 jaar- 4e kindje - 3de ronde Brunette - 40 jaar - 4e kindje - 1e ronde 19 oktober (5) Nour98 - 24 jaar - 1e kindje - 5e ronde Jackieliv - 30 jaar - 3e kindje, tweede kindje stil geboren - ronde 3 Mosasaurus - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 SarinaS - 34 jaar - 3e kindje (1ste met nieuwe partner) - ronde 1 20 oktober (0) 21 oktober (2) Charls- 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Chuppie - 41 jaar - 5e kindje - - - - - - - - - Welkomwondertje - 40 jaar - 3e kindje - ronde 3 22 oktober (3) Cikaa -29 jaar - 2e kindje - ronde 5 - ronde 2 na biochem zws/vroege miskraam Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 29 Lily - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 - ronde 1 na vroege miskraam 23 oktober (1) Melanieex - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 24 oktober (5) Saby- 33 jaar- 3de kindje - ronde 5 Violet88 - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - ronde 5 Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 Chalona - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 Jenny1990 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 oktober (2) Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 23 (ronde 8 na bbz) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 11 26 oktober (0) 27 oktober (3) Bloem36 - 3e kindje - ronde 1 na mk Char1983 - 39 jaar- 3e kindje- ronde 2 RMM - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 28 oktober (1) SM87- 35 jaar- 1e kindje- ronde 10 IUI KID 29 oktober (3) MissMoobs - 37 jaar - 4e kindje - ronde 9 (vmk in ronde 1 en 7) Medley - 24 jaar- 2e kindje- ronde 2 Pukkie1 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 30 oktober (1) Zonnestralen - 34 jaar - 4e kindje - 4e ronde 31 oktober (2) Vivianne - 37 jaar- 4e kindje - ronde 4 (na miskraam) Brigiejj - 32 jaar- 2e kindje - ronde 3 Onbekend (2) Somita - 41 jaar - 7de kindje Augustus2019 - 29 jaar - 3 de kinde - ronde 2 ♡♡♡♡♡ Totaal (40) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (11) Zwanger (6) Ongesteld (21) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen
Welkom @medley Ik heb je op de lijst gezet, die van jou ging niet goed. Als je wil weten hoe het moet, lees even de tekst onderaan de lijst Dan kun je 't de volgende keer zelf! Of als je nu zwanger bent, de volgende keer niet meer hier haha
wat een bemoeial ben ik hè Lijstjes nerd sorry Maar ik hou zo van de NOD clubjes! Ik kom nog even wat roze fairydust strooien! ♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Hahaha ik vind de NOD clubjes ook altijd leuk om mee te lezen. Alleen maar fijn dat jij t laatste lijstje hebt kunnen vinden thanks
Bedankt voor jullie lieve reacties dames. Het is wat het is! Heb na die ene test vandaag ook niet meer getest maar zo te merken zullen de sluizen morgen opengaan. Gezellig zo voor het weekend. Ik wens jullie allemaal heeeeeel erg veel succes met zwanger worden, gezonde zwangerschappen en prachtige baby's toe! Morgen even kijken hoe ik account hier verwijder.
Wat jammer! Maar het klinkt alsof je het ook al geaccepteerd hebt? Misschien heb ik het gemist, maar waarom was dit voor jullie de allerlaatste ronde? Je account kun je volgens mij verwijderen door beheer een bericht te sturen. Wel jammer dat je ook meteen weg gaat Succes met je menstruatie!
Ohh wat ontzettend jammer en een pittige keuze ❤️ Stiekem hoop ik je toch nog eens terug te zien op het forum.
Hier vandaag te horen gekregen van de huisarts dat het er sterk op lijkt dat de overgang begonnen is. Na 2 huisartsen die het ontkennen nu eindelijk een arts die wel vind dat het hoed mogelijk is. Nu al bijna 5 weken een bloeding dus nu heb ik primolut gehad. Zwanger worden zit er hier niet meer in. Maar blijf stiekem meelezen want vind het wel mooi om te lezen de weg naar een zwangerschap.
Vanmorgen getest, maar nog wit. 18e laat op de dag positieve ovulatietest gehad. Niet door getest om te kijken wanneer hij sprong. Volgens mijn app zou ik de 30e ongesteld moeten worden. Ik ben heel regelmatig. Ik ben benieuwd of er nog genoeg lf is.
Ik had nog een normale zwangerschapstest van de action. Ik kon het niet laten haha. Vooral ik geen symptomen heb. Dikke knaller!! Na 10 sec
Met ovu testen kan je ook niet erachter komen of je ei gesprongen is of niet, dus door testen heeft daar ook geen zin voor Als je 19e je ei had, was je gisteren 9dpo en als ie pas de 20e sprong dus zelfs nog maar 8dpo. Morgen dan 10 of 11dpo. Dat zou ip lang genoeg lf moeten zijn
Het duurt tussen de 5 en 12 dagen. Is de kans dan niet een redelijk stukje kleiner? Inmiddels menstruatie kramp en nog steeds wit.
Fijn dat je iig serieus genomen bent! Is het dan meteen einde oefening of kunnen ze nog helpen met eitjes retrieven etc. of willen ze daar dan niet aan beginnen? Mogelijk kijk ik teveel series maar ik dacht dat dat dan nog wel kon… hebben ze daarnaar gekeken voor je?
Mja, mijn lf is nooit langer geweest dan 11/12 dagen. Ik denk dat het geen probleem hoeft te zijn, maar miss idd wel iets minder kans