Ik die straks in de ochtend mijn laatste test en hoop op een knaller. Ik heb de afgelopen periode niet meer getest dus best spannend! Dat niet testen gevoel wel moet ik zeggen!
Ooooh wat spannend!! Ik ben heel benieuwd. Hoe voel je je verder? Hier echt met de dag misselijker, maar nog niet overgegeven. Herken dit ook niet van m’n zoontje of de MA… erg spannend
Ik vraag mij af wat het verschil maakt tussen die 5 en12 dagen. Dat zou meer kunnen zeggen over wat een kortere lf doet met de vruchtbaarheid.
Vandaag niet getest. Gisteren nog blanco.. wel heeeeel erge acne.. twijfel of het dan de menstruatie is of.. morgenochtend test ik weer of misschien toch zo nog..’maar gevoel zegt volgende ronde
Dat kan je ook weer van een zs krijgen. Gister was hij blanco en had ik kramp. Dus ik dacht dat de ronde weer voorbij was.
Ja dat is waar. Maar even afwachten of het morgen doorbreekt. Meestal heb ik dag voor m’n nod ook al bruinverlies. Nu nog helemaal niets.. maar misschien heb ik een keer een langere cyclus… speculatie speculatie… nog een testje gedaan maar nog niet echt droog durf geen natte meer te lezen
Ik twijfel heel erg. Dacht eerst van wel maar heb er geen testen voor gebruikt. Volgende ronde maar eens proberen. Raad je een merk aan?
Ik gebruik altijd action. Die kunnen vals zijn. Maar de prijs en verkrijgbaarheid vind ik wel heel fijn.