** NOD-lijst 18 t/m 25 april 2019 ** 18 april (0) 19 april (4) PippiMoustache: 34 jaar, 1e kindje, ronde 7 (IUI-D) VLindaV86: 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 3 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 20 april (0) 21 april (2) Maja88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 Lightblue, 27 jaar, 4e kindje, ronde 2 Logo28, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 22 april (0) 23 april (1) Mim89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 24 april (0) Totaal (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Hallo, Ik kom ook met jullie mee praten. Ik ben in juli 2018 gestopt met de pil. Jammer genoeg is het tot nu toe nog niet gelukt. Vorige maand ben ik met ovulatietesten van cb begonnen maar ik heb mijn eisprong niet gevonden. Deze maand ben ik begonnen met ovutesten van de action. Hopelijk vind ik deze maand mijn eisprong!
Hi meiden, ik kreeg geen melding meer van deze groep. Heel vreemd dus heb net even bijgelezen. Welkom aan alle nieuwe dames! Hier sinds cd7 weer begonnen met ovu testen. Vorige ronde mijn piek op cd 11, de ronde daarvoor op cd 14. Vanmiddag leek de test al iets donkerder maar vanavond zo goed als geen streepje. Mij benieuwen wat morgen brengt. Heb al een paar dagen wat steekjes. Maar nog geen echte eipijn. Kan dus nog alle kanten op.
Hier lijkt het erop dat ik eerder dan verwacht mijn eisprong ga hebben. De test van vanavond is al aardig donker, waardoor ik geneigd ben te zeggen dat mijn knaller morgen gaat zijn. Dit zal betekenen dat ik niet in dit groepje ga vallen. Morgen horen jullie het
** NOD-lijst 18 t/m 25 april 2019 ** 18 april (0) 19 april (4) PippiMoustache: 34 jaar, 1e kindje, ronde 7 (IUI-D) VLindaV86: 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 3 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 20 april (0) 21 april (3) Maja88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 Lightblue, 27 jaar, 4e kindje, ronde 2 Logo28, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 22 april (0) 23 april (2) Mim89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 9 24 april (0) Totaal (9) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren). Ik was er ineens vanaf! Schrijf nog steeds graag mee
Vanochtend getest met de kruidvat ovulatie testen. Wie heeft daar ervaring mee? Moeten beide strepen echt heel donker zijn?
Zoals verwacht vandaag een posi ovutest... Ik zal mij toevoegen aan een ander lijstje. Ik wens jullie allemaal een roze lijst
Kruidvat heb ik geen ervaring mee, maar ik weet bij alle andere testen dat ze echt even donker of zelfs donkerder dan controlestreep moeten zijn.
** NOD-lijst 18 t/m 25 april 2019 ** 18 april (0) 19 april (4) PippiMoustache: 34 jaar, 1e kindje, ronde 7 (IUI-D) VLindaV86: 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 3 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 20 april (0) 21 april (3) Maja88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 Lightblue, 27 jaar, 4e kindje, ronde 2 Logo28, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 22 april (0) 23 april (2) Mim89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 9 24 april (0) Maregmo, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Totaal (10) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren). Ik was er ook af, maar schrijf ook nog graag mee...
** NOD-lijst 18 t/m 25 april 2019 ** 18 april (0) 19 april (4) PippiMoustache: 34 jaar, 1e kindje, ronde 7 (IUI-D) VLindaV86: 33 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 3 Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11 20 april (0) Pinguinkje: 32 jaar, 1e kindje, ronde 9 (5e na ma in nov) 21 april (3) Maja88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7 Lightblue, 27 jaar, 4e kindje, ronde 2 Logo28, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 22 april (0) 23 april (2) Mim89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 9 24 april (0) Maregmo, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Totaal (10) Wachtbankje (10) Zwanger (0) Ongesteld (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Pinguinkje Welkom ook weer terug op het lijstje! Suf dat er zoveel meiden van de lijst waren gedonderd...staat nu iedereen er weer op?
Heey allemaal, ik vroeg me af zijn er ook dames die in de ochtend een negatieve ovulatie test hadden en in de avond positief? Ik verwacht ongeveer rond deze dagen mijn eisprong ... Dus heeft 2x testen dan zin?
Ik heb dat een aantal rondes gehad, dus het kan zeker! Als je een korte piek hebt loopt hij ineens heel snel op. Dan zou ik zeker 2x per dag testen. Zorg wel dat je niet teveel gedronken hebt en dat de urine een aantal uur in je blaas zit, anders is de urine wellicht te waterig om te testen.
Zo menstruatie is voorbij!! Yeah! Deze ronde wederom geen ovulatietesten of temperaturen.. Gewoon op goed geluk en om de dag aan de slag Op naar een roze lijst!