Nod-Lijst 18 t/m 24 april 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door PippiMoustache, 22 mrt 2019.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Wat betreft mezelf, ik loop mezelf een beetje gek te maken met angsten voor endometriose en/of een eierstokcyste. Het is allemaal helemaal niet per se logisch... In 2016 bij het verwijderen van spiraaltje heb ik een echo gehad en toen is er niks vreemds gezien, maar dat is natuurlijk al wel weer bijna 3 jaar geleden. Ik krijg de neiging om gewoon een afspraak met een gyn te plannen om het te laten checken (in relatie tot pms-kwaaltjes etc), maar ik heb dit jaar toevallig net mijn eigen risico helemaal omhoog gegooid, met het idee dat ik pas op z'n vroegst in 2020 zou bevallen ;) (Beetje verkeerd gerekend trouwens want volgens mij zou het, mocht het nu raak zijn, nét nog 2019 zijn). En er is waarschijnlijk helemaal niks aan de hand, ik google gewoon te veel en te hypochondrisch o_O Pfffff. Nou ja laten we in ieder geval maar een paar maanden wachten en zien wat er gebeurt...

Mijn man denkt wel steeds dat het in een keer raak is. Lijkt me niet geloofwaardig :confused:

2. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Van waar komen deze angsten?
    Gewoon niet meer Googlen zou ik willen adviseren, maar herken dat wel helaas haha

3. Otje81

Otje81 Lid

17 sep 2018
    43
    42
    18
    Vrouw
    Hey meiden, ik zit vandaag op 6 DPO en het is heel vroeg nog maar ik ben vandaag zooooo moe! Terwijl ik gewoon goed geslapen heb. Daarnaast heb ik al vanaf dat ik wakker ben een licht gevoel in mn hoofd, voel echt vreemd.
    Dit heb ik nog niet eerder gehad en mijn borsten beginnen sinds gister ook al flink te steken. Normaal begint dat pas een paar dagen voor m'n nod.
    Had me voorgenomen de 'symptomen' deze maand een keertje voor lief te nemen en gewoon rustig af te wachten maar dit kan ik niet zo goed negeren want heb er echt last van. Ben vanochtend weer terug naar bed gegaan en heb als een blok geslapen... en het heeft niks geholpen haha. Denk dat ik er zondag een testje tegenaan gooi

Maja88 en Dafino vinden dit leuk.
  4. PippiMoustache

PippiMoustache Fanatiek lid

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Hey Leraje, waarom denk je dat je endometriose of een eierstokcyste hebt? Heb je zoveel last van je menstruatie?

5. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    En @PipiMoustache, ik heb al jaren een paar dagen spotting voorafgaand aan menstruatie, en ik voel eisprong ook al dagen aankomen, en in lf altijd steekjes en prikjes etc. Heb het idee dat dat meer wordt. Afgelopen maand ook twee dagen ná de menstruatie nog pijn rechts, dus niet in baarmoeder zelf. Er is iéts wat dat veroorzaakt; kan gewoon hormonen zijn natuurlijk, maar ook dus een van de andere opties. En daar Maak ik mezelf dan nu een beetje gek mee :p ben wel regelmatig ongesteld en ook vrijwel altijd duidelijke eisprong te herkennen in temperaturen, dus dat deel werkt gelukkig wel goed.

6. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Ik weet dat bij endometriose je echt heel veel pijn hebt rondom je menstruatie, echt dat je niets meer kan en pijnstilling nodig hebt. Ik voel mijn eisprong ook bijna altijd aankomen (alleen deze ronde niet gek genoeg) met wat krampjes en steekjes, dus dat hoeft gelukkig helemaal niet te duiden op iets ernstigs.
    Maar als je het niet vertrouwd, dan zou ik inderdaad een afspraak met een gynaecoloog of fertiliteitsarts. Zij kunnen met een inwendige echo kijken of er iets aan de hand is.

7. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Tja wat is heel erge pijn? Dat is het probleem, alles is relatief :p het gaat wel verder dan wat krampjes en steekjes zeg maar, maar ik vind het zelf vooral zorgwekkend dat het steeds méér/vaker wordt. Maar idd, een echo zou volgens mij al veel onzekerheid weg kunnen nemen. Maar dat stomme eigen risico!

8. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.319
    8.825
    113
    Vrouw
    Hier net eindelijk een positieve ovulatietest! :D:D

Pinguinkje, Marjo88, Leraje en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. PippiMoustache

16 jul 2018
    1.819
    1.710
    113
    Vrouw
    Hoera! :thumup::D

10. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.319
    8.825
    113
    Vrouw
    Hahah ja hoe blij je kan worden van een smiley he :D:rolleyes:

PippiMoustache, Dafino en VLindaV86 vinden dit leuk.
  11. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Hi Otje, ik zie dat je je banner op zwanger hebt staan? Gefeliciteerd! Heb je al getest? Ben heel benieuwd naar een foto van je test, super vroeg al op 6dpo!

12. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    ** NOD-lijst 18 t/m 25 april 2019 **

18 april (1)
    Dafino, 35 jaar, 4e kindje, ronde 3
    Otje81, 38 jaar, 4e kindje, ronde 11

19 april (5)
    PippiMoustache: 34 jaar, 1e kindje, ronde 7 (IUI-D)
    VLindaV86: 33 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Lola3, 32 jaar, 2e kindje, ronde 11
    Maja88, 30 jaar, 2e kindje, ronde 7
    Kanarie1988, 30 jaar, 2de kindje, 1e ronde na mk
    Leraje, 34 jaar, 1e kindje, 1e ronde

20 april (1)
    Pinguinkje: 32 jaar, 1e kindje, ronde 9 (5e na ma in nov)

21 april (2)
    Logo28, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9

22 april (0)

23 april (2)
    Mim89, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 9
    Tanja78, 40 jaar, 2de kindje, ronde 1 IUI
    Lightblue, 27 jaar, 4e kindje, ronde 2

24 april (0)

Totaal (13)

Wachtbankje (12)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

PippiMoustache vindt dit leuk.
  13. Otje81

Otje81 Lid

17 sep 2018
    43
    42
    18
    Vrouw
    Haha nee was het maar zo'n feest! Ik moet een andere banner maar weet niet zo goed waar ik deze kan vinden.. moet me er even in verdiepen.
    Ik ga misschien zondag de eerste keer testen en dan ben ik 10 DPO. Nog steeds hartstikke vroeg dus als ik m'n testdrang een beetje onder controle heb, wacht ik langer...

14. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Zie dat het je gelukt is. We lopen precies gelijk, dus ik dacht al, je bent er echt heel snel bij!!

Ik ga zaterdag de wetstekst testen, ook heel vroeg, maar die dag hebben we een uitje vandaar. Weet dat de uitslag daarna nog kan veranderen maar is meer voor mezelf.

VLindaV86 vindt dit leuk.
  15. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Spannend dames! Ik heb dit weekend een verjaardag, maar ik ben toch met de auto dus goeie reden om alcohol even te vermijden. Testen moet nog maar even wachten. Ik weet niet eens of ik 5, 6 of 7 dpo ben nu... Of misschien allemaal wel niet; zonder temperaturen weet ik natuurlijk niet zeker of ik uberhaupt een eisprong heb gehad, hoe regelmatig ik normaal ook ben. (Maar wel heel duidelijke eipijn gehad rondom de verwachte data, dus ik denk het wel ;)). Argh! Gebrek aan controle help :p

Hier trouwens nog helemaal geen kwaaltjes behalve een korte periode wat buikpijn gisteravond. Maar dat kan ook goed nieuws zijn, want meestal voel ik in de LF van alles en ben ik gewoon ongesteld ;)

16. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Ik ga zaterdag testen ben dan 9 DPO heb ook wat feestjes dit weekend en je weet maar nooit of hij al wat aangeeft haha ik voel btw helemaal niets , 0,0 klachten.

Dafino en Leraje vinden dit leuk.
  17. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Leuk! Dan testen we zaterdag samen. Ik ga keihard voor je duimen. Sommige voelen van alles en testen omo wit terwijl andere niks voelen en twee knal roze streepjes hebben. Dus we gaan van het laatste uit :):thumup:

PippiMoustache, Otje81 en VLindaV86 vinden dit leuk.
  18. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Ah leuk! En we lopen ook nog gelijk ook volgens mij :):):) Ik duim voor jou! haha zou wel erg leuk zijn :thumup::thumup::thumup:

19. Dafino

Dafino Fanatiek lid

2 feb 2019
    2.140
    1.854
    113
    Vrouw
    Ja klopt. Mijn ei was een dag eerder, dus verwacht mijn nod op de 18e ipv de 19e

20. Otje81

Otje81 Lid

17 sep 2018
    43
    42
    18
    Vrouw
    Nou ik duim mee voor jullie!! Ik durf nog niet hoor,... tenzij jullie al streepjes hebben dan ga ik alsnog ook een test doen. Die test van jou ken ik niet Davino.

Deel Deze Pagina