NOD-lijst 18 t/m 24 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door JosjeM, 20 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017

18 December
    JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11

19 December

20 December

21 December

22 December

23 December

24 December

Datumloos:

Totaal: 1

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

2. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Hi dames,

Helaas ronde 11 al weer aangebroken voor mij!
    Tot dusver mijn NOD op 18 december en anders verander ik het wel :D

Ik ben benieuwd wie er allemaal mee komen kletsen:p

3. Helena86

Helena86 Actief lid

8 okt 2017
    253
    209
    43
    Vrouw
    Hoi @JosjeM,

Wat fijn dat je dit topic hebt geopend. Ik ben een maand na jou gestopt met de pil en na een tijd ontpillen vrij onverwacht zwanger geraakt. Waarmee ik bedoel dat we het in die tijd niet heel vaak deden en ik dacht dat we de vruchtbare periodes hadden ontweken, maar het toch raak bleek te zijn. Na een week of 6 kwamen we er achter dat ik zwanger was, maar na een aantal weken flinke stress want niets te zien op de verschillende keren dat we voor de echo mochten komen. Er bleek uiteindelijk dat de zwangerschap na een week of 5 al zichzelf afgebroken had. Het heeft een half jaar geduurd om alles weer goed op de rit te krijgen en als ik me niet vergis zitten we inmiddels in ronde 4 na deze ma. De wens wordt welke maand groter, maar ik kan nog niet echt op mijn cyclus aan, dus ik houd de app aan die de laatste NOD aangeeft, en dat zou 18 december zijn. Geeft me ook rust als die een beetje vooraan in de lijst zit, aangezien ik anders doordat anderen testen ook heel graag wil testen :p

Ik zie dat jullie al vrij vroeg de MMM in zijn gestapt? Meestal begin je daar toch pas na een jaar proberen mee? (Zit geen oordeel in, ik ben echt benieuwd, zeker gezien je nog zo jong bent, wat de reden is dat dat al zo 'vroeg' gaande is)

Hopen dat we beide op roze mogen deze maand :)

4. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    @Helena86 de eerste rondes na stoppen van de pil hebben wat tijd in beslag genomen. Want langere cyclussen door ontpillen! Toen we op een maandje na nog niet een positieve test gezien te hebben, terwijl we op de juiste momenten seks hadden (temperaturen i.c.m. ovulatietesten) uiteindelijk toch maar aan de bel getrokken. Mede doordat vriendlief gek van me werd :p haha. Want zoals elke vrouw hier ben je er toch heel erg mee bezig en verdrietig als het nier lukt.

Gelukkig dat we hulp ingeroepen hebben, de uitslag van het zaad van mijn vriend was slecht. Hij had maar 3 miljoen goed bewegende zaadcellen en de ondergrens ligt bij 15 miljoen.. in december wordt het nog eens herhaald en krijgen we ook onze bloed uitslagen. Ben erg benieuwd. We krijgen dan een kansberekening met wat de kansen zijn dat het ons zelf lukt. Maar zoals het er nu naar uitziet, zullen we hulp nodig hebben d.m.v. IUI, helaas gaat daar even overheen voordat je ermee kan beginnen.

Wat heftig voor je dat je al die tijd hebt gedacht dat je zwanger was, maar het zichzelf weer afgebroken heeft.. :( en nu weer een tijd verder.. jullie nog niet aan de bel getrokken?

5. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

18 December

19 December

20 December

21 December

22 December

23 December

24 December
    Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na vmk

Datumloos:

Totaal: 1

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

6. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
  7. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    @Helena86 29 september 2017 eerste afspraak bij de HA en zo verder. Dus al wel ruim een jaar van de pil af. Zie nu dat het een beetje onduidelijk in mijn handtekening staat! Ik pas het even aan.:D
    Op de een of andere manier kon ik mijn andere bericht niet meer aanpassen.

8. Mamaaa30

Hoi dames,

"Helaas" sluit ik me bij dit groepje aan. Ik was in ronde 1 direct zwanger, maar helaas heb ik zondag een vroege miskraam gekregen met 5.5 week. Die is nog niet voorbij. Ik blijf nog even doortesten om te zien of het HCG goed weggaat en ondertussen gaan we gelijk weer door zonder een cyclus af te wachten. M'n dochter van 2 is verwekt na een vroege miskraam zonder cyclus ertussen, dus ik duim voor eenzelfde verhaal. Overigens was ik afgelopen voorjaar ook in ronde 1 zwanger, maar hebben wij bij 15 weken de zwangerschap om medische redenen afgebroken. Na 3 maanden rust zijn we weer verder gegaan... Extra spannend dus allemaal.

Ik heb mijn NOD op 24 december gezet omdat ik het even ruim wil nemen. M'n cyclus komt tot nu toe altijd snel op gang, maar ik heb een extra week opgeteld bij m'n normale cycluslengte.

9. Mamaaa30

En succes dames!

JosjeM vindt dit leuk.
  10. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    @Mamaaa30 jeetje wat heftig zeg! :( hopelijk gauw een mooie test in je hand!

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  11. Mamaaa30

Dankje, jij ook! Aan je banner te zien, ben je ook al een tijdje bezig voor een eerste kindje. Moelijk lijkt me dat. Succes deze ronde!

12. Mamaaa30

18 December
    Helena 86, .. jaar, .. kindje, ronde 4 na MA

19 December

20 December

21 December

22 December

23 December

24 December

Datumloos:

Totaal: 3

13. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Dat is het ook wel, maar hopelijk weten we 19 december meer! :)
    Probeer er zo positief mogelijk in te blijven staan, hoe moeilijk dat soms ook is. Negativiteit brengt je nergens!

Mamaaa30 vindt dit leuk.
  14. Helena86

Helena86 Actief lid

8 okt 2017
    253
    209
    43
    Vrouw
    Nee, nog niet aan de bel getrokken. In het bijzonder omdat ik nog niet aan het temperaturen ben geslagen en eigenlijk pas deze maand echt wil gaan kijken met ovulatietesten om de natuur een handje te helpen. Ik hoop dat we er zo ook uit gaan komen, maar mocht het over een paar rondes nog niet raak zijn dan gaan we het daar maar eens over hebben. Voelt voor mij alsof we het zelf nog niet serieus genoeg hebben geprobeerd om dat soort stappen te nemen.. vriendlief vindt het overigens ook fijner om de natuur gewoon zijn gang te laten gaan en te kijken of het lukt zonder al te veel planning en druk er achter. Zou fijn zijn als dat lukt. Vooralsnog geen aanleiding om te denken dat er iets mis is dus.

15. Helena86

Helena86 Actief lid

8 okt 2017
    253
    209
    43
    Vrouw
    @Mamaaa30 welkom! Hopen dat het gauw weer raak is. :)

16. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    @Helena86 als ik je ovulatietesten mag aanraden, dan zou ik die van 2 be sure gaan gebruiken! Die zijn erg fijn en duidelijk. Ik snap dat jullie in dat geval nog niet meteen de stap naar de HA willen zetten!

17. Helena86

Helena86 Actief lid

8 okt 2017
    253
    209
    43
    Vrouw
    Ik heb nu die van zwanger en kids. Kijken of ik er wat mee kan :) houd je tip zeker in het achterhoofd.

Letten jullie eigenlijk bij het plannen ook op alcohol, koffie en voeding? En zijn er andere dingen waar je rekening mee houdt? Ben benieuwd!

18. JosjeM

JosjeM VIP lid

4 jun 2017
    10.887
    9.664
    113
    Vrouw
    Nee, niet zo lang ik nog geen positieve test in handen heb. Het moet wel leuk blijven! Als je eenmaal zwanger bent moet je al 8 maanden dingen missen! Maar uiteraard zo veel mogelijk gezond eten, maar zo nu en dan een patatje speciaal moet ook kunnen! En alcohol neem ik toch al niet vaak, soms 1 of 2 rode wijntjes in het weekend, maar lang niet elk weekend!
    Ik slik uiteraard foliumzuur en neem elke dag een vitamine C bruistablet.

En wat doe jij? :p

19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113

18 December
    Helena 86, .. jaar, .. kindje, ronde 4 na MA
    Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2

19 December

20 December

21 December

22 December

23 December

24 December

Datumloos:

Totaal: 3

20. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de lijst! Ik vermoed 18 december ongeveer mijn NOD te hebben, maar is pas de tweede cyclus na verwijderen spiraal dus het blijft een beetje gissen nog!

Heftig dat je al zo lang bezig bent @JosjeM gelukkig hebben jullie een mogelijke oorzaak gevonden inmiddels!

@Helena86 ik let wel op koffie en alcohol. Nu nog niet zo hoor, maar rond mijn vruchtbare dagen en daarna hou ik me aan max 3 koppen koffie per dag en geen tot weinig alcohol. Ik hou nogal van een wijntje en koffie dus best lastig soms :roflmao: hou me ook weer niet aan een super strak regime hoor. Kan nog niet zo heel veel kwaad nu. Verder slik ik compleet mama van Davitamon.

Deel Deze Pagina