Kan 24u duren tot hij daalt he... Dus als je in de ochtend je temperatuur opneemt is hij dan nog hoog.
NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017 18 December JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 23 19 December Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 (ronde 4 na mk) L0la, 33 Jaar, 3e kindje, ronde 1 Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 3 (ronde 2 na afbreking en 1 na vmk) Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Happygolucky, 32, 2e kindje, ronde 4 20 December Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na late mk Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Sherra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na ma/mk). 21 December Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 Klinker83, 33 jaar, 2de kindje, ronde 3 Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 2 na mk) Elraange,35 jaar, 4de kindje , ronde 11. (iui met hormonen) 22 December Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 23 December 24 December Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (ronde 1-mk) Datumloos: Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (vmk bij ronde 11) Totaal: 19 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Hoi dames, Ik wil mezelf ook graag toevoegen ! Na een ma in sept en na 3wkn alsnog op gang gekomen mk met curretage, inmiddels weer begonnen voor een 2e wondertje. Heb deze keer wel ovulatietesten gebruikt, cyclus ging van 38dgn naar 42 (1e menstruatie na curretage) en waarschijnlijk nu 32dgn. Heel veel succes allemaal en hopen op een mooie roze lijst voor het einde van het jaar !
Je eisprong voelen is echt niet betrouwbaar, wat je voelt is de laatste groeispurt van de follikel. Dus dat je nu een temperatuurstijging hebt klopt wel, dan is gisteren (donderdag) dus je eisprong geweest
Sluit me hier bij aan! Ik heb juist de uren voor mijn eisprong last. Als het voorbij is, is mijn ei vermoedelijk gesprongen. Honderd procent zeker weet je het precieze moment nooit. Zoveel maakt het ook niet uit... Woensdagavond of donderdagochtend scheelt niet zo veel. Een bevruchting voel je ook echt niet hoor volgens mij. Of hebben jullie andere ervaringen? Ik heb het nog nooit gevoeld in ieder geval.
Sluit me aan bij de rest, eisprong voelen is niet betrouwbaar. Je temperatuur is een stuk betrouwbaarder. Nu temp ik zelf niet dus weet ik niet of het dan moet stijgen of dalen ofzo. Ooooh is het al weekend??? Ben er inmiddels wel klaar mee voor vandaag/deze week
Haha ja precies! Ik temp wel en heb ook altijd groeipijn van het eitje.. Als de pijn voorbij is, dan komt de eisprong en de dag erna vaak de tempstijging. Zo gaat het vaak bij mij!
Ik ben erg ook klaar mee... bwuuuh.. Maar ik heb echt nog genoeg te doen. Ben blij als het weekend is! De weekenden gaan altijd wel snel.. En dan ben ik maandag alweer 7DPO! Woopwoop!
Gelukkig is de vrijdag mijn vaste thuiswerk dag, dus dan heb ik al een beetje en weekendgevoel. Of ja, niet helemaal.. er moet nog werk gewerkt worden natuurlijk. Het is wel superfijn! Zit al de hele dag in mijn lelijke kloffie bij de verwarming te werken hahah
Ik heb elke dag thuiswerkdag En als perfecte afsluiter van de dag kotste het laatst opgehaalde kind alles onder... Maar het is wel weekend!
Klopt @Mamaaa30! @JosjeM was niet de mijne gelukkig, die heeft nog nooit overgegeven gelukkig. Maar het hele gezin had buikgriep dus zou zo kunnen dat het hier ook komt
@Tylmare , de ouders blij dat het bij jou gebeurde hihi. Buikgriep sucks, hoop dat jij het niet krijgt. Dat eeuwige dilemma: ga ik nu op de plee zitten of erboven hangen: al maak je toch altijd de verkeerde keuze Hier ziek kind, huilt, snot stroomt eruit als de Niagara watervallen. Brrr. Van je kind is niets vies zeggen ze, maar als kind over mijn telefoon heen stottert of in mijn thee dan krijg ik wel even een rilling. Zelf ook nog ziek.
Ik had ook een thuiswerkdag! Helaas wel veel te doen. Kind ligt op bed, mama is gedoucht, papa aan het sporten.. dus ik ga lekker een kerstfilm aanzetten, thee drinken en resterende chocoladeletter opeten! WEEKEND Morgen vieren wij trouwens nog Sinterklaas met vrienden.. of nouja... Sinterkerst.. ofzo
Sorry meiden, kan niet alles teruglezen, maar gezellig hier! @Happygolucky begrijp je helemaal. Onze dochter slaapt vaak nog bij ons en snottert het hele middendeel van ons hoeslaken onder. Hier dus een XL hydrofiel liggen. @Tylmare hoop dat jullie geen buikgriep krijgen! Klinkt goed thuiswerken! Doe ik ook wel regelmatig. Heel fijn, al zit er dan wel gelijk wat minder druk op en dan krijg ik minder gedaan.
Heb ik ook! Buik en rugkramp. Ik heb al tegen mezelf gezegd dat het absoluut niets betekent haha. Ik was lekker vrij vandaag! Wel genoeg te doen hoor, maar toch fijn. Zoontje is vrijdagmiddag altijd vrij van school dus gezellig. Even een boom gehaald en net versierd.
Die was niet zo blij denk ik, vader werd grootendeels onder gespuugd En moeder zat al ziek thuis en vader was net opgeknapt. Wahaha @Mamaaa30 hier precies zo, ook dingetjes die ik voel die nergens op slaan Het kán niet. Klaar. Over een week mag ik achterdochtig worden