Ik had mezelf al op het wachtbankje gezet, maar gezien mijn cervixslijm denk ik dat we vandaag nog een keer aan de bak moeten
Welkom nieuwe dames!! @Mila27, je weet maar nooit! Ik ben ook wel eens zwanger geraakt, terwijl ik dacht dat het onmogelijk was. Ik hoop het voor je! @Assi, wat bijzonder dat ze 3 kinderen teveel vinden bij jullie in de buurt. Ik heb hier het idee dat 3 het nieuwe 2 is. Gewoon proberen er niks van aan te trekken en wie weet vallen de reacties wel erg mee! Ik snap je gevoel wel. Ik ben zelf ook wat huiverig voor een aantal reacties. Maar ja, zij hoeven ze niet op te voeden @Pln , gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Leuk vooruitzicht! Het gaat idd hard op het wachtbankje! Nu op naar de eerste roze testers
Die word niet meer donkerder denk ik Nou ik heb dus ook veel slijmverlies voor mijn gevoel. Gister nog een ovu test gedaan voor de zekerheid maar negatief dus daar ligt niet aan. Zit nu op 5 dpo ongeveer.
Ik zou gewoon zeggen 'dan maak je maar zin' Hier is het eerder andersom hoor, ik kan een stuk beter zonder.
Haha normaal doet ie dat ook wel, maar die verplichte nummertjes vind ik echt vreselijk.. en ik ga er niet om smeken
Oh jongens, ligt er bij jullie ook zoveel sneeuw? Ligt denk wel 10 cm.. Ik ben net als een soort sneeuwvrouw op de fiets erdoorheen gegaan en was helemaal wit hahahah. Wat ik gehaald heb? Zwangerschapstesten en tampons hahahaha. Hoe het ook zal gaan deze week: ik ben gewapend en bevoorraad
@ingii89 hier ook een ontzettende pak sneeuw, maar ik lig al de hele dag lekker op de bank met warme sokken en een dekentje te netflixen @Vie87 @Mila27 mijn vriend vind die verplichte nummertjes ook helemaal niets.. als ik te veel zeur dan gaat het feest ook niet door haha
Hetzelfde hoor! Ik ben alleen thuis met de jongste, werk nu sinds een jaartje niet. Maar bij de beide kids, niet verlengd om zwangerschap. Balen is dat he. Ja 3 is het nieuwe 2, zag ik al voorbij komen hahaha. Heel veel mensen gaan het inderdaad niet begrijpen, maar who cares Gaat toch om jou en je gezin? * Klachten * Mijn NOD is 19 december. Gisteren waren we op een feestje, en had wat krampjes. Naar het toilet gegaan, en kwam een beetje lichtroze veeg mee. Daarna niets meer. Gek he? Tepels zijn ook wat gevoeliger, en uiteraard lage rugpijn maar heb ik nu al vanaf eisprong.
Ik ben ook eerder niet verlengd om mijn zwangerschap. Terwijl een week daarvoor ik nog een uitmuntende functioneringsgesprek had.... Maarja, probeer het maar hard te maken dat ze je er daarom uit knikkeren En ja, ik maak me misschien ook druk om niks. Moet me er niks van aantrekken. Wel had ik gister avond ineens het besef van: oh jee, weer slapeloze nachten, luiers, tandjes die doorkomen, middagdutjes, borstvoeding.. Hahaha ik hoop dat dit normaal is Wat jij had klinkt wel enorm als een innestelingsbloeding!! Wow!! Wat kan het anders zijn.. misschien toch eerder een Test tegen aan gooien volgende week?
Bij mijn tweede heb ik een innestelingsbloeding gehad maar dat was echt in de week dat ik ongesteld moest worden. Het is nu zo snel... Dat zou dan op 5 DPO zijn... Natuurlijk heel internet afgespeurd, maar het kan wel! Wie weet... Spannend he! Ik wil eigenlijk niet te vroeg gaan testen, dus ik wacht aankomende week even af hoe het gaat. Mocht ik nou ineens gaan spugen, dan is het een ander verhaal. Wat betreft het weer opnieuw beginnen, is het wel een hele omschakeling weer. De jongste gaat bijna naar school, en dan zit je weer in de babyfase . Maar de wens blijft sterk aanwezig. Weekend is voorbij gevlogen, hopelijk straks aankomende week ook he?
@L0la heb je toevallig eergisteren of gisteren nog gemeenschap gehad? Het kan namelijk ook van een contactbloeding zijn. Innesteling op 5 dpo lijkt me ook erg vroeg!
Ik vind weer een kleintje ook erg spannend en zie ook wel enorm op tegen die eerste tijd Mijn zoontje ging pas doorslapen toen hij 2 was, en nog is het regelmatig een drama met hem.. maar het is het allemaal waard weet ik haha Alleen heb nu weer geproefd van de vrijheid omdat hij nu naar school gaat haha Straks weer helemaal opnieuw beginnen
Dat heb ik dus ook! Geen ovutesten meer gedaan en eerlijk gezegd ook weinig bedactie sinds vorige week...
Dat is het hem nou juist, haha. Ik kan nu ook alles wat ik wil. Beide kids op school, continurooster. Op mijn vrije dagen ben ik dan echt even rustig thuis... alleen Of vriendlief en ik gaan dan lekker sporten ofzo, of ik aan mijn hobby en hij aan de zijne. Straks leveren we dat allemaal weer in. MAARRR.... mijn kids zijn alweer 6 en 8... Ik heb de zwaarste periode meegemaakt.. namelijk een kind van nog geen twee en een baby.. pfieuwww dat was pas aan poten. Heb nu wel het idee dat ik straks juist EXTRA kan genieten van zo een kleintje. Wie herkent dit? Voel me juist nu rijper en er meer aan toe ofzo ? Zelfverzekerder ook omdat ik het al twee keer heb meegemaakt. Ben nog niet zo lang 36! Alhoewel ik ergens rond de 26 wordt geschat :s
Oh ja die vrijheid zal ik ook wel weer even missen ja! Bv ging hier niet van een leien dakje, dus na 6 weken heb ik 7 weken fulltime gekolft en dat was met 1 hongerig en moeilijk slapend kind al lastig. Daarna gelukkig wel weer aan de borst gekregen en toen werd het alweer makkelijker. Maar die slapeloze nachten, hele nacht rondlopen met een huilende baby... Nu slaapt zoontje nog een aardige ruk 's middags, maar wie zegt datie dat vol blijft houden tot en met dat er een baby bij is? Alsie daarmee stopt word het toch wat lastig om bij te tanken na een helse nacht bijvoorbeeld Maar dat eerste jaar vliégt voorbij (en het word steeds makkelijker) en dan mis je die baby-knuffel-tijd!
Hier precies hetzelfde! Bij mij ook slaapdrama geweest ruim 2 jaar lang. Vind het ook wel een stap, maar weet heel zeker dat ik het wil!