Welkom! @Vie87 Het is inderdaad balen, maar het is niet anders! Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden Spannend, was het bij de eerste gauw raak?
NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017 18 December JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11 Helena 86, .. jaar, .. kindje, ronde 4 na MA Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 23 19 December 20 December 21 December 22 December 23 December 24 December Datumloos: Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na vmk Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
@JosjeM dankjewel! Ja, de derde ronde. Bij de miskraam was ik gelijk zwanger. Alleen nu een nieuwe partner dus toch weer afwachten of het lukt!
NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017 18 December JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11 Helena 86, .. jaar, .. kindje, ronde 4 na MA Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 23 19 December 20 December 21 December Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 22 December 23 December 24 December Datumloos: Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na vmk Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hoi dames, ik sluit me ook aan. Net ongesteld geworden dus we gaan weer door naar de volgende ronde helaas. Ronde 6 voor ons... Cyclus was enorm rommelig maar de laatste paar maandjes lijkt het zich te herstellen.. nu was het 29 dagen dus heb mijn nod ook over 29 dagen gezet...
@Mila27 welkom! Het is nog erg rustig hier haha, maar dat komt vast omdat de vruchtbare dagen nog niet zijn aangebroken!
Welkom nieuwe dames! Wat betreft voeding en zo: ik drink na m'n (vermoedelijke) eisprong geen alcohol meer en max 1 koffie per dag (wel nog 1 of 2 decafe). Ik eet dan ook geen "verboden" dingen, zoals rauw vlees etc. Maar rond m'n eisprong gaat er vaak nog wel een glaasje in. Met een peuter in huis is het vaak even wat meer je best doen om het romantisch te maken en een wijntje helpt daar soms bij. Ik ga voor het eerst de ovulatietesten (dipstick) van Zwanger&Kids gebruiken. Als m'n eisprong in aantocht is, doe ik er ook nog die van CB bij (heb ik nog liggen). Ik heb ook Wondfo cassette zwangerschapstesten besteld, want die van KV 2v5 vind ik de laatste tijd wat minder qua kleurstof of zo. Vorige maand heb ik dipsticks van Sensitest en die van CB gebruikt om m'n ei te vinden. Met succes! (maar helaas dus toch mis daarna). Alleen weet ik niet precies wanneer te beginnen met ovulatietesten deze ronde, aangezien ik sinds zondag een vroege miskraam heb. Het bloeden is nog niet voorbij, maar m'n zwangerschapstesten lopen wel mooi af. Nog niet omowit alleen. Dus misschien als die helemaal negatief zijn dat ik maar met de ovulatietesten start... Vanmiddag een echo om te zien of m'n baarmoeder helemaal leeg is.
NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017 18 December JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11 Helena 86, .. jaar, .. kindje, ronde 4 na MA Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 23 19 December Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 20 December 21 December Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 22 December 23 December 24 December Datumloos: Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na vmk Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Dag dames ik sluit me ook graag aan. We gaan de 3e ronde in voor ons 2e kindje.... Succes allemaal. Vooral ook de dames die al zo geduldig moeten zijn. Ik vind ronde 3 al verschrikkelijk (sorry bedoel ik niet aanstellerig, maar vooral respect voor diegene die al lang moeten wachten)
Nou, alles was helemaal "opgeruimd"... Ben blij dat de natuur z'n werk heeft gedaan dan maar. Ik blijf nog even doortesten tot de KV testjes wit zijn en dan aan de ovulatietesten. Het vloeien loopt nu op z'n einde. Morgen hopelijk weer beginnen met "oefenen". Hoe gaat het bij jullie?
Dat is goed nieuws voor jullie! Ik ben vandaag ook niet meer ongesteld dus hier kunnen we er ook weer tegenaan haha. Verwacht mijn vruchtbare dagen pas rond sinterklaas. Dus misschien een leuk sinterklaas cadeautje, zwanger raken. Hoef ik verder helemaal niks hoor! Nieuwe dames, welkom!
Dan kunnen jullie gelukkig weer door! Hier menstruatie ook net voorbij en zaterdagochtend vertrekken we naar Stockholm voor een weekendje, dus daar maken we het vast gezellig!
NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017 18 December JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11 Helena 86, .. jaar, .. kindje, ronde 4 na MA Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 23 19 December Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 20 December 21 December Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 22 December 23 December 24 December Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (ronde 1-mk) Datumloos: Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na vmk Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik ben ook weer van de partij! Gister is de bloeding van mk losgebroken dus is mijn cyclus weer begonnen. Over de voeding; ik ga deze hele cyclus minimaal 1 glas per dag granaatappelsap drinken. Dit deed ik mijn vorige zwangerschap ook en het bevordert de innesteling schijnt. Dus wie weet helpt het! Op naar veel roze!! Mooi kerstkado
Wie gebruikt ovulatietesten? En zo ja welke? Ik wil ze gaan gebruiken omdat het kan zijn dat mijn ei later/eerder komt door mk Tips zijn welkom