Dit is mijne, wat denken jullie ervan? Ik weet niet hoe jullie dat zo handig in je handtekening zetten haha. Jouw temp ging echt veel sneller omhoog dan die van mij. Is dat erg? Mijne verschilt na ei maar 0.2 Nu gaat ie wel iets meer omhoog. Ik heb er nog niet helemaal verstand van, mja het programma vond mijn ei erg duidelijk haha
https://www.fertilityfriend.com/home/6039f8 Mijn tempkaart van vorige ronde klopt niet helemaal. Ik had toen nog geen menstruatie gehad ivm borstvoeding. Dus hij start gewoon random half oktober. Ook veel open bolletjes vanwege zoontje die vroeger wakker werd. 12 november had ik mijn eerste menstruatie en vanaf toen echt goed gaan bijhouden...
Ja het wordt nu wel spannend... pfff Als FF een dik kruis zet neem ik aan dat het goed is hoor! Je hebt geen ovulatietesten gedaan? Heb je ook vruchtbaar slijm gemerkt rondom eisprong? Wel interessant dat je temp is gedipt, je die bloeding hebt gehad en nu weer stijgt.. Bij mij betekende dat een zwangerschap Vraagje: hoe zorg je ervoor dat er DPO in je kaartje komt te staan?
@MaHeRo88 een dip tussen 1 en 5 dpo kan ook het gele lichaamsdip zijn. Dat blijft over na de eisprong. Verder heb je een mooi kaartje hoor! Deze maand gebruik ik voor het eerst een andere thermometer (een met 2 decimalen), mijn vorige vertoonde kuren de vorige ronde, dus vandaar dat er ook geen daling te zien is de dag voor mijn menstruatie. Vannacht heb ik overigens met sokken geslapen, omdat ik zulke koude voeten had! Zou niet weten of dat invloed heeft gehad op mijn temperatuur haha.
Ik heb sinds 2 dagen ook elke keer ijskoude voeten en helemaal trillerig avonds. Dus slaap ook met sokken. Ook gelezen dat dat goed is voor innesteling hahahaha.
@ingii89 DPO komt er alleen bij te staan als je de VIP versie hebt. Meestal heb je dit de eerste 30 dagen gratis vanuit FF (via de app in ieder geval) en na 30 dagen verloopt die trial en kun je er voor kiezen om hem tegen betaling te verlengen. Heb ik 3 maandjes gedaan, maar vind het niet een zodanige toegevoegde waarde dat ik het nog eens zou doen.
Oh haha, ja ik gebruik FF alweer bijna 2 jaar dus die VIP versie heb ik allang niet meer... Goed om te weten! Ik wil er ook niet voor betalen nee. Werkt prima zo!
Oh dacht al ik heb geen VIP maar nog wel net in gebruik @ingii89 ik hoop zo dat dat bij mij ook zwanger betekent haha Heb wel ovutesten gedaan en die gaven ook rond die tijd positief. Maar mijn lh testjes geven eigenlijk altijd 'positief' dus kan ik niet heel veel mee. Ze waren wel iets donkerder dan anders. Slijm leek toen indd ook meer en bmm was hoog en zacht. Dus zal toch wel 4 of 5 dec ei gehad hebben. @JosjeM dat met dat gele lichaam snap ik nog niet helemaal En dan blijft die bloeding nog.. die heb ik nog nooit gehad! Al vind ik 5 dpo wel vroeg voor innestelling. Heb wel goede hoop
Ja ik weet zelf ook niet precies hoe het zit, maar er is iets met het gele lichaam (oude omhulsel eicel) waardoor je temp kan dippen tussen 2-6 DPO. Innesteling zou wel vroeg zijn idd, maar het schijnt te kunnen.... Als het zo is, dan kan je eventueel wel vroeg een testje wagen
Haha dat durf ik niet .. Maar omdat ik en een dip en een bloeding en had ook 's nachts een steek in mn buik waarvan ik wakker werd en de dag erna nog meer lichtere steekjes.. Toen werd ik indd opeens zenuwachtig Ik heb maandag nod en wil eigenlijk op z'n vroegst zondag testen. Tenzij ik nog meer duidelijke dingen ga voelen. Jullie al klachtjes?
@ingii89 @MaHeRo88 Even google geraadpleegd: "Het omhulsel van de eicel dat na de eisprong achterblijft in de eierstok noemen we het gele lichaam. Het gele lichaam geeft de geslachtshormonen oestrogeen en progesteron af. Deze zorgen voor groei van het baarmoederslijmvlies, zodat een eventueel embryo zich in kan nestelen. Na verloop van tijd gaat de placenta (moederkoek) ook progesteron afgeven wat zorgt voor de ontwikkeling van melkklieren in je borsten." bron gezondheidsplein
Nog niet echt klachtjes. Ik moet wel zeggen dat ik mijn borsten extreem zacht en romig vind. Wel ontzettend pijnlijke tepels uiteraard... Ach ja, en ook dat zegt allemaal helemaal niets helaas. Jammer dat niemand je van te voren kan vertellen wanneer je zwanger raakt. Dat zou zoveel onzekerheid wegnemen!
Mwah... een beetje. Maar als je 7DPO bent kun je ook nog niet echt veel klachten hebben door HCG, want dat wordt (waarschijnlijk) nog niet aangemaakt. Dus alles wat ik voel probeer ik te negeren: kan nog niet, kan nog niet. Waarschijnlijk komt het door de progesteron die nu op zijn hoogst is. Wat ik wel voel? Sinds 2 dagen misselijk in de avond, water smaakt niet meer lekker, gevoelige borsten (nog nooit gehad, ook niet bij zwangerschap? Maar misschien voel ik dit nu meer omdat ik mijn zoontje natuurlijk veel optil), veel puistjes, af en toe wat gerommel in mn buik, hoofdpijn. Tja, bij mij waren vorige keer mijn menstruatieklachten gelijk aan zwangerschapsklachten. Dus het zegt bij mij niet zoveel.. Jammer genoeg
Nee precies, heb altijd al 14 dagen voor nod pijnlijke borsten/tepels dus dat zegt mij niks Spannend altijd he @ingii89 hoe verliep bij jouw innestellingsbloeding dan? Sorry dat ik er zoveel over vraag. Was t roze of bruin? 1 dag of meerdere dagen. Ben benieuwd @JosjeM lief! Bedankt voor het op zoeken. Duidelijk nu
Bij mij is alles juist verdacht rustig. Eigenlijk bijna nergens last van nog. Vorige ronde echt pijnlijke borsten enz en last van vanalles. Vandaag 7 dpo als het goed is. Tenzij m'n eisprong toch dinsdag was. Maar volgens mij is hij maandagavond geweest. Pfffff spannend he. Ik temperatuur momenteel nog niet. Wil me er nog net niet zoveel op focussen. Ik weet mijn eisprong te vinden en word er niet meer zwanger van als ik mijn temperatuur bijhoud denk ik
Nee dat denk ik ook niet. Mja ik ben zwaar onregelmatig dus ik moet wel baal dr ook van, liever gewoons spontaan haha
Je wordt er inderdaad niet sneller zwanger van, haha. Maar ik wil graag weten waar ik in mijn cyclus ben en wanneer ik eventueel mijn menstruatie kan verwachten. Iets met controlfreak...