Weet niet hoe dat moet weet dat afgelopen woensdag 36.3 was donderdag niet getempd want was goed ziek vrijdag 36.7 gisteren 36.6 en vandaag 36.5 maar we hebben ook maar 1 keer geklust ivm weinig tijd en dat was de 30 ste of de 1 ste Vandaag temp van 36.7 ik wacht geduldig af
Ik ga normaal op dinsdag met de trein maar blijf thuiswerken vandaag, heb mijn kantoordag omgewisseld met andere dag later deze week. Ik ga ook altijd al vroeg weg, dus sowieso dat er dan nog gedonder is bij de NS
Morning ladies, hier ook 8 DPO! Whoop whoop, gaat lekker snel zo of niet? Wij liggen ook nog heerlijk in bed, dochterlief vrij van school, en lekker een dagje samen. De kleine man is nu 2 dagen bij oma, ipv 1 door de hevige sneeuwval en gladheid. Ik mis hem ahhh.Gelukkig vanavond weer thuis. Ik kreeg net mijn tweede bakje koffie niet weg. Blehhh...
NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017 18 December JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 23 19 December Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 (ronde 4 na mk) L0la, 33 Jaar, 3e kindje, ronde 1 Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 3 (ronde 2 na afbreking en 1 na vmk) Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Happygolucky, 32, 2e kindje, ronde 4 20 December Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na late mk Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Sherra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na ma/mk). 21 December Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 Klinker83, 33 jaar, 2de kindje, ronde 3 Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 2 na mk) Elraange,35 jaar, 4de kindje , ronde 11. (iui met hormonen) 22 December Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 23 December 24 December Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (ronde 1-mk) Datumloos: Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (vmk bij ronde 11) Totaal: 19 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan @JosjeM @Vie87 @Blosjes bijna bijna.... ZO benieuw wie er roze gaat kleuren aankomende week. xxx
Hier is mijn energielevel drastisch gedaald. Kan ook zijn dat ik gewoon niet helemaal fit ben, maar het voelt wel bekend. Verder probeer ik het maar flink te relativeren haha.
NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017 18 December JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 23 19 December Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 (ronde 4 na mk) L0la, 33 Jaar, 3e kindje, ronde 1 Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 3 (ronde 2 na afbreking en 1 na vmk) Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Happygolucky, 32, 2e kindje, ronde 4 20 December Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na late mk Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Sherra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na ma/mk). 21 December Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 Klinker83, 33 jaar, 2de kindje, ronde 3 Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 2 na mk) Elraange,35 jaar, 4de kindje , ronde 11. (iui met hormonen) 22 December Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 23 December 24 December Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (ronde 1-mk) Datumloos: Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (vmk bij ronde 11) Totaal: 19 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan
Ik neem plaats op het w8bankje... Heb niet veel hoop, weinig geklust... 2 keer totaal in mn vruchtbare dagen, 4 dagen en 2 dagen voor vermoedelijke ei, dus nu afwachten!
Fijn voor iedereen die vrij heeft, geniet ervan! Ik keek vanochtend naar buiten en zag dat het nog spekglad was. De treinen rijden redelijk geloof ik, maar naar het station komen is een ander verhaal... Dus ik werk vandaag ook thuis. Gelukkig heb ik werk waarbij dat kan. M'n dochter is vandaag wel naar de kinderopvang, m'n man heeft haar lopend gebracht. @Tylmare: gezellig zo'n kleintje tussen je in he... Onze dochter slaapt sinds een maand in een peuterbed en ging vannacht voor het eerst zelf haar bed uit om naar ons toe te komen. Tot nu toe ging ze gewoon huilen en bleef ze in haar bed zitten. Dit is weer een nieuwe dimensie met het zelf uit bed stappen haha. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen iedereen een beetje bekomen van de sneeuw ?! Zijn er dames die al voor nod gaan testen? Hier nog geen bijzonderheden eigenlijk behalve lichte krampjes. Misschien een confronterende vraag maar wie heeft ervaring met een curretage en hoe verliep jullie cyclus erna? @Loessje1987 er hoeft maar eentje geduldig te wachten had bij onze dochter eisprong op vrijdag, dinsdag voor het laatst geknuffeld dus het kan zeker.
@Mamaaa30 ja ik vind het wel fijn en knus altijd alsie bij ons in bed eindigt haha! Hij ligt nog wel in zijn ledikant, lekker net zo lang tot het niet meer past. En dan denk ik gelijk over naar een 1 persoonsbed. @Sherra ik ben 15 oktober "bevallen" en erna nog gecurreteerd op dezelfde dag. 16 november gelijk eerste menstruatie weer en zit nu dus in de 2e cyclus nadien. Lijkt allemaal iets trager te zijn zeg maar. 4 dagen menstruatie, 3 dagen niks en toen een week af en aan wat bloedverlies. Laat ei ook weer. Die eerste cyclus geen eisprong gehad vermoedelijk.
Ik heb (nog) niet de verleiding. Wat betreft mijn klachten: Rugpijn, buikpijn na eisprong. Vol gevoel. 5 dagen na eisprong, lichte kramp en bloeding. Trek in van alles, zoeken in de kasten, maar niets lekker vinden. Maar dat kan ook komen door een naderende ongesteldheid. Pijnlijke tepels :-o sinds zondag, zijn ook wat groter.
Spannend! Ik heb ook niet zo'n drang als vorige ronde in ieder geval. Ik heb echt bijna niks, alleen moe/duizelig dus sinds vandaag. Gister ook al een beetje, maar iets minder. Vorige keer (mk) dacht ik daardoor dat het wel eens raak kon zijn. Als ik twee trappen op moest naar zolder zag ik echt ff sterretjes. Maar ja, kan net zo goed betekenen dat je ziek wordt ofzo haha ja.
Ik heb afgelopen juli een curettage ondergaan. Dag van de behandeling minimaal bloedverlies dagen erop ook minimaal. Na 6 weken (eind augustus) eindelijk weer een menstruatie, wel veel minder als dat ik gewend was. sindsdien een keurige cyclus gevarieerd tussen de 28 en 30 dagen ongeveer maar meestal wel 29 dagen dus daar houd ik aan vast. Mijn ei komt tussen CD 14 en 17 heb ik gemerkt adhv ovulatietesten.
@Tylmare fijn dat jullie zoon nog relatief goed in z'n ledikant slaapt! Onze dochter weigerde het ledikant sinds de zomer al en nu met een peuterbed gaat het best goed. Ze slaapt er overdag en 's avonds in elk geval prima. We hadden de zijkant van het ledikant er nog wel af kunnen halen, maar zijn maar meteen overgestapt naar een groter bed. Een eenpersoonsbed had ook gekund, maar dan kan ze niet met een baby samen op de kamer slapen (en dat vinden we wel gezellig voorlopig). Testen: vooralsnog geen verleiding omdat ik weet dat het nu geen zin heeft. Vrijdag zal die verleiding er wel zijn. Als ik vergeet om in een potje te plassen als ik opsta, test ik zaterdag, maar ik vermoed dat ik potje en test donderdagavond al klaar heb liggen.
Ik word er wel een beetje zenuwachtig van haha. Heb me zo goed rustig gehouden hiervoor, maar geloof dat ik het nu toch wel spannend ga vinden. @Mamaaa30 ik denk ook dat het bij mij wel klaarstaat donderdagavond haha