Zijn er hier dames met ervaring met de Ultra Sensitive zwangerschapstest van Zwanger&Kids? Die kan 6 dagen voor NOD? #Neehoorikhebgeentestdrang
Spannend @ingii89 hihi @Mamaaa30 volgene mij geven de z&k tests wel eens vals positieve resultaten. Je kan beter de sensibaby van sensitest gebruiken! Die kan ook 6 dagen voor nod heb die zelf ook
Je weet nooit he! Ik vind het alvast leuk om mee te volgen, bijna alsof ik zelf aan het testen ben, Haha, dat houdt me even rustig! Waarvoor dank
Ik begin nu weer te denken dat het hartstikke niet raak is, want tja... ik voel nog niks, héél vreemd zo ver voor nod Maar de testdrang begint langzaam te komen. Beroerde is ook dat ik van die sets koop, shitload ovulatietesten en dan krijg je er 6 zwangerschaps testen (waarvan van 4 extra gevoelig met 10 miu/ml) dus dat hélpt gewoon niet mee haha! (heb ze van 2besure) Ik weet dus ook eigenlijk echt niet wat mijn nod is, ik ben op deze lijst uitgegaan van een LF Maar goed, ik ga dus eigenlijk uit van een negatieve ronde voor mij
Voor nod negatief testen bereid me eigenlijk een beetje voor op dat het niet gelukt kan zijn. Daarmee bedoel ik: als je 2 dagen voor nod negatief test ga ik er al n beetje rekening mee houden dat t niet gelukt is. Soort zelfbescherming Ik heb Etos early gekocht en Clear Blue. Iemand ervaring met de eerste?
NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017 18 December JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 23 Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 19 December Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 (ronde 4 na mk) L0la, 33 Jaar, 3e kindje, ronde 1 Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 3 (ronde 2 na afbreking en 1 na vmk) Happygolucky, 32, 2e kindje, ronde 4 20 December Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na late mk Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Sherra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na ma/mk). 21 December Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 Klinker83, 33 jaar, 2de kindje, ronde 3 Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 2 na mk) Elraange,35 jaar, 4de kindje , ronde 11. (iui met hormonen) 22 December Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Catlady90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 (ronde 1 vmk) Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 23 December 24 December Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (ronde 1-mk) Datumloos: Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (vmk bij ronde 11) Totaal: 21 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan Ik was van de wachtbank gekickt
Ik test ook met wondfo.. 2 maanden terug had ik daar een vals licht positieve test mee dus ben niet heel erg fan van deze testen maar heb er nog een paar liggen dus die maak ik op.. als ie weer positief is heb ik ook een clearblue met weekindicator
[QUOTE=" @Pln heel herkenbaar! Ik denk dat je na mk/ma of vroeggeboorte anders zwanger zal zijn, altijd dat beetje angst denk ik. Wilde in het begin ook even niet denken aan zwanger worden. Had je dat ook? Wij wisten ook a 2wkn dat het hartje gestopt was. Ik hing standaard boven het toilet vanaf wk6 elke dag totdat ik afviel. Ik denk dit is niet goed, was het tegenovergestelde als bij onze dochter. En opeens hield het op incl buikpijn. Spoedecho en mijn vermoeden werd helaas bevestigd. Toevallig had het hele gezin ook de griep en was gewoon raak dus het kan altijd hè hopelijk voor jullie ook goed nieuws met een plakkertje.[/QUOTE] Hmm ik wilde nog steeds heel graag zwanger worden, mijn gevoel was alleen weg. Ik leefde op de automatische piloot. Ik begin nu wel weer wat kriebeltjes te krijgen tegen de tijd dat de nod komt maar nog niet zoals voorheen. En op een gegeven moment is dat gedempte gevoel meer omgeslagen naar een obsessie. Deze maand gaat wat beter.. maar komende 7 dagen worden al iets lastiger denk ik. Ik zou met 8 weken een echo krijgen maar met 9 weken en 3 dagen hadden we vakantie dus dat leek ons een mooi moment voor een echo. Echter had ik bloedverlies, heel minimaal net als een innesteling maar wel 2x en mijn gevoel zei ondanks meerdere keren geruststelling van de verloskundige dat het niet goed was. Ik ben toen 5 dagen eerder voor een "pret" echo gegaan die ik in eerste instantie zelf moest betalen en ik zag al meteen een vruchtje maar geen hartje. Ze heeft toen nog met warmte gekeken maar ook niks. Mn zus was er bij en die was in tranen ik eerst nog niet eigenlijk. Pas toen ik alleen in de auto zat kwam alles eruit. nou 1 week later naar de gyn voor bevestiging dat het hartje niet klopte en wat we zouden gaan doen en toen nog 1.5 week ofso rondgelopen tot de curettage. Mijn geduld raakt nu wel een beetje op.. als je eenmaal hebt mogen proeven dan is het moeilijk om het los te laten. Ik weet dat mn lijf werkt maar het verdriet blijft groot. Gyn heeft me ook el bang gemaakt voor de curettage ze zei dat ik een keuze maakte voor de mogelijkheid om niet meer zwanger te kunnen worden.. pff. Ik ben echter vanaf week 5 t/m de week na de curettage enorm ziek geweest van alle hormonen. Bij mij was het dus niet zo dat dat stopte.. ik liep toen rond met een dood vruchtje maar was wel enorm ziek, kreeg mezelf niet vooruit getrokken. Maar goed, nu weer nagels bijten, en straks weer turen naar de test. Ik mag 1 dag voor de nod van mezelf testen.
Oh nee dat klinkt niet goed! Ik heb echt een hele lading testen omdat iemand anders hier ze aanraadde. Dan test ik voor de zekerheid ook met KV en CB. Dure hobby.
Ik gebruikte toen ik zwanger was voor mijn mk de gevoelige van sensitest teste ik op 11 dpo positief 3 dagen voor nod.
@Pln wat een droevig verhaal. Ik hoop heel erg voor je dat het snel raak is en dat je over een aantal maanden een gezond kindje in je armen hebt.
@Tylmare dat met die lading testen heb ik dus ook. Vreselijk! En uitgaan van het ergste geval (niet zwanger) is misschien niet zo gek uit zelfbescherming, want dan kan het alleen maar meevallen.
Lief, dankjewel. Ik hoop het nu ook.. we zijn nu 10 maanden onderweg. en het was veel sneller raak dan verwacht. ik had me op 12 maanden zeker ingesteld, dus toen het na 4 maanden raak was, was het een hele verassing.. Maar dat mocht helaas niet zo zijn. en als je er eenmaal van geproefd hebt is loslaten heel moeilijk.
Nou, daar zitten we dan na 5 dagen weer in de trein! Tot dusver rijdt ie gewoon 9 dpo, de tijd vliegt
@Pln echt heel rot, snap heel goed dat je het dan nog liever wil. Maar het is al een keer gelukt dus het gaat vast nog eens lukken en dan hopelijk goed! Ik heb wel zwanger en kids dipstick en midstream testen, ook in het verleden gebruikt. Die waren altijd gewoon prima. Gisteravond wat krampjes in onderrug en buik. Kan ook weer 2 dingen betekenen. Wel vroeg voor menstruatie krampen voor mij, maar ja t zal wel weer niks betekenen haha. Ben ook weer steeds idioot vroeg wakker, had ik vorige zwangerschap ook. Maar vorige cyclus had ik het ook en toen was ik ook niet zwanger haha. Wat een stom gedoe is het toch allemaal! Verzin eens een duidelijk symptoom man. Niet alleen maar dingen die 2 dingen kunnen betekenen!
Had gisteren ook krampen, dat betekent idd: of ik word ongesteld of het is een innesteling. Vorige zwangerschappen voelde mijn innesteling precies zoals menstruatiekrampen en dat was ook met 9DPO... UPDATE TESTEN EN TEMPERATUUR! Mijn temperatuur was nog mooi hoog vanochtend. Ik deed dus een vreugdedansje in mijn bed! (vorige keer hele korte LF van 8 dagen , voor degenen die het nog niet hadden meegekregen) Ik heb ook getest, maar zoals ik had verwacht testte ik negatief. Ik heb nog nooit positief getest op 9DPO... Dus had er ook geen hoge verwachtingen van. Zoals ik hierboven al zei had ik gistermiddag/avond gigantische krampen, dus ALS het al iets zou zijn... zou ik daardoor op zijn vroegst denk ik pas 11/12DPO positief testen.... Zolang temp hoog blijft en geen bloed, ben ik blij! Zou sowieso al blij zijn als mijn LF langer dan 8 dagen is deze cyclus!
Hier voel ik van alles vlagen misselijk mijn nod is 21 ste savonds mega koud.. doe temp bij houden was voor eisprong 36.3 na eisprong vrijdags 36.7 zaterdag 36.7 zondag 36.6 maandag 36.5 dinsdag 36.7 vandaag 36.8 ik heb mijn temp nog nooit zo hoog gehad maar geloof dat dat ook niet alles zegt, heb ook geen testdrang
Aaaah zo spannend! Dus allebei gisteravond met 8 dpo krampen. Ik duim voor ons dat het innesteling was . Vrijdag testen als ik nog niet ongesteld ben. Morgen 10 dpo, vorige cyclus werd ik toen ongesteld...