Mmmm dat weet ik eigenlijk ook niet... Ik dacht eigenlijk: je bent 10 DPO ongesteld geworden dus 10 DPO = eerste dag nieuwe cyclus, dus dan is je LF 9 dagen geweest..... Maar ik had er niet bij stilgestaan of dag van ei erbij hoort!???
@Vie87 @ingii89 http://www.ovulatie-berekenen.com/luteale-fase-menstruatiecyclus/ Volgens mij adhv het plaatje op de site hier boven tel je de dag van je ei niet mee
Ik ga het nu gewoon zeggen, ik voel mij echt zwanger. En ik weet gewoon dat het alle kanten op kan natuurlijk, maar ik heb echt zo'n gevoel van JA. Ook al zegt mijn verstand het kan ook een andere kant op gaan. Niet goed ingenesteld, gewoon ongesteld... blablablabla. I know!
Ja heb er wel 1 liggen, maar dat doe ik sowieso met ochtend urine. Dus misschien morgen of overmorgen..... Pffffff.......
Hoeveel DPO ben je morgen? Ik voelde mij de eerste keer helemaal niet zwanger! Had wel een super licht streepje op de sensitest maar dacht dat het ingedroogd was dus ik dacht dan de CB digital maar.. Ik liep al weg toen ik ineens zag staan dat ik zwanger was, ik was zo verbaasd! pas een week later begonnen de symptomen..
Wat spannend! Ik heb dit nooit gevoeld. Ik dacht wel achteraf: ZIE JE, ik WIST HET! Maar ik ben gewoon het type: glas halfleeg.. Ik ga altijd uit van het slechtste om niet teleurgesteld te worden...... Maar wat voel je? Hoeveel DPO ben je idd?
oh spannend josje ik ben ook benieuwd hihi Hier net getest en neg. Dus denk dat pregnyl mn lichaam heeft verlaten
Dat hou ik mij ook voor, het zal wel niet. Maar onderbewust denk ik toch van wel! En spreek het nu ook uit naar mijzelf alleen hoor en jullie haha. Ik ben morgen 10 DPO! Maar als die lichte roze bloeding van 5 DPO klopt, dan zou ik zeker al iets moeten zien op de test. Aangezien je HCG aanmaakt zodra het eitje is ingenesteld. Ik heb ook een druk op mijn vagina, dat vind ik wel een hele gekke, nu al? Pijnlijke tepels, lage rugpijn, krampjes in buik, en moe. Gistermiddag op de bank in slaap gevallen. Ook trek in melk producten ineens. Bij mijn 1e zwangerschap netjes op NOD getest, maar voelde wel de ongestelheidsklachten, moe, lage rugpijn, en pijnlijke borsten. En bij mijn tweede wist ik zeker dat ik zwanger was, door bovenstaande klachten. Maar toen werd ik ineens eerder ongesteld. Was zo verbaasd!!! En duurde achteraf maar 2 dagen, mijn gevoel zei toen toch testen! en ja hoor toch zwanger, dus was een innestelingsbloeding.
@Pln ah ja dat maakt het allemaal nog zwaarder als je je nog zwanger voelt! Apart hè dat je gevoel het altijd juist heeft. Maar zeker fijn dat je zus bij je was ook om je op te vangen. Ik weet wat je bedoelt hoor, de wereld staat even stil! Lijkt me ook veel zwaarder omdat het je eerste kindje zou zijn. De gyn wees mij ook op de risico's van curretage maar was erg zakelijk en scheepte ons af met pillen. Ze zeggen dat je na curretage of mk/ma vruchtbaarder bent. Of dat waar is weet ik niet maar kan me wel voorstellen dat je 'schoon' bent. Ik heb ook niet echt de testdrang zoals voorheen. Ben misschien wat terughoudender geworden, maar dat maakt de wens er niet minder groot op. Ik ben zelf enig kind gun onze dochter natuurlijk een broertje of zusje . @ingii89 bij mijn vorige zwangerschap had ik ook kramp in de nacht van 7 op 8dpo dus vermoedelijk innesteling. Het was iig eentje wat ik nooit eerder had gevoeld. Op 10-11dpo testte ik licht maar wel positief. Hopelijk voor jou ook! Ik heb alleen ervaring met KV2v5, CB digitaal en Etos (goedkoopste). Vond KV wel fijn. Indrooglijntjes blijven zichtbaar de rest niet.
Met deze klachten zou je al kunnen testen. Bij mijn dochter en zoontje teste ik ook overduidelijk positief voor NOD. Ik zit nu op cyclusdag 24 van de 28. Ik zou dus zeker kunnen testen. Maar heb de drang niet. Bij mijn dochter kwam ik er voor NOD al achter omdat ik ineens trek had in zalm. Ik zag bij de AH het schap met gerookte zalm en stond te kwijlen. Terwijl ik dat zelden koop! En Lipton ijsthee vond ik echt naar kattenpis ruiken, bah bah. En bij mijn zoon voor NOD omdat ik het verdacht vond dat ik in de AH (alweer Albert Heijn haha) bij de chocolade repen stond en er geen trek in had.. terwijl ik Ongi moest worden. Begin dit jaar onverwachts zwanger geraakt (dat is misgegaan). Maar ook toen kwam ik er in de...... Albert Heijn achter Want had weer die onverklaarbare trek in.... gerookte zalm. Misschien moet ik maar weer naar de AH? Maar ben verkouden, moe, hoofdpijn en misselijk dus heb sowieso nu weinig trek...
Ja ik vond de gynaecoloog ook zakelijk maar vrij hard.. Ik ken haar persoonlijk, heb 3 jaar geleden stage gelopen op de kraamafdeling, en daar ook met haar samen gewerkt. Ik weet dat ze heel direct is maar een beetje meer empathie had geen kwaad gekund! Ik snap dat je wat terughoudender bent, dat ben ik ook. De wens is echt enorm groot.. ik was er 5 jaar geleden voor mijn gevoel al klaar voor, mijn vriend nog niet en ik was een nieuwe studie gaan doen dus ik moest nog even door. Het was dan ook super mooi dat ik 2 weken voor mijn afstuderen erachter kwam dat ik zwanger was, mijn laatste examen heb ik kotsmisselijk gemaakt en afgesloten met een 8 haha. Helaas 4 dagen voor mijn diploma uitreiking de curettage moeten ondergaan.. en alles heeft zich afgespeeld in mijn zomervakantie.. Komend jaar gaan we dat anders doen en hoop ik in de zomer met verlof te zijn! Ik zou eigenlijk de week na kerst met verlof gaan.. dat is wel gek nu. Mijn verloskundige hebben de 2 weken voor en 6 weken na mijn mk iedere week gebeld hoe het met me ging. Alle vragen kon ik dan ook stellen terwijl ik daar niet eens op intake ben geweest alleen telefonisch. Dat deed me goed. Zij zeiden dat het een fabeltje is dat je vruchtbaarder bent als je een mk hebt gehad. Nouja dat blijkt voor mij inderdaad ook niet zo te zijn want we zijn alweer 4 rondes verder. de week dat ik weer ging menstrueren ben ik op controle geweest bij de gyn en het zag er allemaal goed uit.
Misschien dat ik morgen ga proberen , even kijken hoe de dag loopt Als alle klachten ineens verdwijnen wacht ik toch wel even. Hahahaha wat een grappig verhaal met de AH! Toch gek dat je lichaam allemaal signalen geeft he? Dat heb ik nu dus met melkproducten, zo'n dorst! Lekker optimelletje drinken heerlijk! Bij mijn dochter dronk ik trouwens liters melk in de zwangerschap, terwijl ik dit echt nooit drink! Ik koop dit alleen voor de kids, en mijn man. Dat is toch bizar?! Nog even ter controle van mijn 2e kind: " Ja veel kwaaltjes zoals bij ongesteld zijn rug en buikpijn maar ook ontzettend pijnlijke borsten, wat groter tepelhof, blauwe ader gespot op borsten en heel moe" dit schreef ik na een positieve test! Onder een andere naam hoor, want ik ben nu anoniem omdat ik nog niet wil delen dat we voor een 3e gaan.
Ik dacht vorige ronde ook zeker zwanger te zijn, maar was zeker niet haha. Was ook eerste ronde na spiraaltje dus moest weer wennen aan de hormonen enzo! Zijm jullie ook de hele dag zo zenuwachtig erdoor haha, ik word er echt gek van. Dat ik denk: mens, doe rustig joh!
Ja dat is herkenbaar hoor, ontpillen krijg je ook dezelfde klachten! Ik ben ook zenuwachtig en prikkelbaar.
Ja ik ben nu gewoon mega onrustig. Ik weet dat ik elk moment ongesteld kan worden. Ik vind de test van morgen spannend, en al helemaal die van vrijdag..... Als ik dat mag halen! PFFF. Zit ook vaak op het forum terwijl ik dus aan het werk ben.. Moet trouwens de hele tijd boertjes laten, terwijl ik alleen maar water drink...
@L0la @Vie87 @ingii89 Ik herken de onrust maar al te goed maar dan 3 maanden lang.. Dat is de reden waarom ik deze maand minder mee las. Merk wel dat ik nu de laatste 5 dagen echt lastig vind want ik was zo relaxt! Nog steeds rustig maar krijg wel testdrank. Ik mag vrijdag een vroege test doen.. foei! ik had eigenlijk gezegd 1 dag voor de nod ipv 4 Hier alleen absoluut geen zwanger gevoel! Wel heel erg moe, dat was ik de afgelopen 2 weken al door het ziek zijn maar ik ben nu nog wel moe, nu 2 avonddiensten en dan lekker vakantie.