Pfff zenuwslopend he! Alle keren dat ik zwanger bleek te zijn, had ik zeker rond 7 DPO (geschat) een flink ongesteldheidsgevoel. Maar als ik ongesteld moet worden, heb ik dat nooit zo vroeg, pas een paar dagen van tevoren. Nu heb ik dat gevoel dus weer en denk ik dat ik best wel eens zwanger zou kunnen zijn. Het is dus wel enigszins gebaseerd op empirische wetenschappelijke data. Die Wondfo testen bewaar ik nu dus maar voor mocht het raak zijn en ik de oploop wil kunnen bijhouden. Vandaag of morgen nog even KV 2v5 testjes halen voor de test van vrijdag (of toch morgen...hmm ).
Haha ja stom he! Ik had mij ook voorgenomen om op NOD te testen, omdat ik zo ongelukkig word van tuurtestjes die uiteindelijk vals positief lijken te zijn.... Maar toch ben ik alweer aan het testen..
Ik ook, misschien moet ik me toch maar even weer een paar dagen terugtrekken van het forum voor alle rust Maar ik vind het zo gezellig om mee te kletsen en iedereen te steunen!
@Pln ik word er ook onrustig van inderdaad haha. Krijg er testdrang van, maar ga er (nog) niet aan toegeven! Veel te bang voor de teleurstelling.
hmm ja weetje als ie nu negatief is word ik daar niet zo teleurgesteld van omdat het nog zo vroeg is.. maar als ik dan eenmaal ongesteld ben geworden is het even zo breakdown momentje. En die was de afgelopen maand heel heftig dus er moest een knop op, ben alleen bang dat ik me dit keer weer niet staande kan houden die eerste dagen.. word steeds moeilijker en nu denk ik van ik voel me goed en ik red me wel maar dat dacht ik de vorige keer ook en dan ineens BAM tranen, boos, verdriet, moe ga maar door..
Ik ben vooral heel bang voor de teleurstelling! Terwijl het ronde 2 is en ik het eigenlijk niet eens heel erg vind als het nog niet het geval is, maar je leeft er zo naar toe en wil zo graag! En de laatste dagen zijn gewoon killing. Ben in ieder geval blij dat jullie ook zo zenuwachtig zijn haha, ben ik gewoon hartstikke normaal
Aah ja ik snap het helemaal! Ik zou willen dat ik in ronde 2 zat, toen was ik nog onbezorgd en heel relaxt geen ovulatietesten niks.. Geeft het je ook geen gerust gevoel dat je al een zoon hebt? Ik snap dat je na je mk ook minder onbezorgd bent.
Vlak na mijn miskraam is mijn man vertrokken. Ik heb dus een nieuwe vriend en is natuurlijk weer afwachten of het lukt dan!
Hmmm bij jou krijg ik wel het gevoel dat het raak kan zijn Als je weer zomaar trek krijgt in melkproducten... spannend zeg!! Ben erg benieuwd. Hoeveel dpo ben je nu?
Grappig idd! Ik heb dat met kaas & zure dingen. Onverzadigbare trek in tosti's, gebakken ei met kaas, beschuit met kaas & spa citroen Ik vind het altijd wel prima, maar in deze mate niet Vorige keer was dat & extreme moeheid ook het teken dat ik een test moest doen
Ik heb ook al een paar keer trek gehad in yoghurt, heb ik nooit. En ik wil iedere keer een pincode invoeren die ik al jaren niet meer gebruik. Vorige keer had ik ook iedere keer gedoe met pincodes vergeten heb ook af en toe een rare kriebel in mijn tepels. Maarrrrr ben niet zwanger joh!
Net boodschappen gedaan... de verleiding om een test te kopen bij de kruidvat was even aanwezig! Maar ik ben stug doorgelopen. 17 of 18 december moet ik Ongi worden... eerst dat maar afwachten! Is nog goedkoper ook
Ga je morgenochtend testen? Bij mijn vorige kids was ik altijd alleen thuis zonder vriend. Zit je daar alleen met een positieve test. Ik vertik het om het weer alleen te doen....maar vriend heeft avonddienst deze week. En ik wil het sowieso niet doen met de kids thuis. Heel stom, maar wat de uitkomst ook is, wil even de rust en tijd om de uitkomst te laten bezinken!