Oooh ik ben een beetje wappie: net een testje gedaan, in de avond dus totaal niet goed. Omowit natuurlijk. Zooo suf, maar lichtelijk verslaafd. @Pln wat vervelend dat je je zo wankel voelde! Hopelijk blijkt straks dat het voor een goed doel was.
Hallo meiden, Ik lees al een paar dagen mee en zou nu ook graag mee kletsen... We zitten in ronde 1 na een missed abortion, dus ik vind het erg spannend allemaal. Om een beetje inzicht te krijgen in mijn lichaam (met die missed abortion heeft mijn lijf me behoorlijk voor de gek gehouden), heb ik ovulatietesten gedaan en die waren vorige week donderdag en vrijdag positief. Ik denk dus dat ik nu op 5 of 6 dpo zit. Minder ver dan de meesten van jullie en ik moet dus nog even wachten met testen. Moeilijk! Succes voor de dames die morgen gaan testen!
@Flowers86 ja erg he wat een gebabbel hier, veel te veel om bij te lezen! Pfff lijkt me nog een hele tijd wachten voor jou! Hoop dat je de tijd goed doorkomt en dan een mooi Kerstcadeau in handen hebt.
Ohhhhh haha niet handig inderdaad. 8 dpo is al heel erg vroeg en dan ook nog in de avond! @Pln ik heb dat trillen van de honger altijd dus voor mij klinkt het niet als iets raars . Hopelijk voor jou een heel goed teken! @Mtb welkom! Rot van die ma zeg! Succes met wachten op je nod! Ik weet niet meer wat ik er allemaal van moet denken. Ben wel weer iets rustiger. Het kan nog alle kanten op. Morgen even afwachten. Dan zou ik in principe al ongesteld kunnen worden.
Thanx! Dat is lief! Och dus toch de testdrang die het heeft gewonnen. Maar 8dpo is echtttt vroeg en dan ook nog avond. Het kan nog allemaal!
@Vie87 @Mamaaa30 @Flowers86 Ik hoop een goed doel herken dit helemaal niet kwam ineens opzetten.. heel veel moeten eten om me beter te voelen. Ga zo mn bloeddruk eens testen werk in het zkh en mn bloedsuiker zal na alles wel goed zijn nu. Morgen maar een testje wagen had net enorm veel slijmverlies.. word er heel zenuwachtig van ineens. Ik vond het gisteren al raar dat ik ineens moest huilen en net op t werk alweer.. ik ben niet zo'n "watje" nornaal haha.
He dames, mag ik mee kletsen? Mijn NOD is volgende week dinsdag (19 dec). Heb in juli een miskraam gehad na bijna 12 weken door een hematoom. En onlangs nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Gelukkig geen eierstok verloren oid. Maar nasleep duurde lang. Merk dat ik niet meer zorgeloos in het hele ‘traject’ sta na alles... maar ga door de tegenslagen niet onze droom voor een derde kindje opgeven. Hebben jullie al symptomen? Ik heb sinds een paar dagen op en af wat buikpijn. Vanmiddag ineens heel snel emo. Tepels worden donkerder en soms steekjes. ‘S avonds laat weer honger.
@Pln wat spannend zeg en rot dat je je zo voelt en onzeker. Succes morgen en laat het ons weten! Dank allemaal, ja veel te vroeg getest en ook nog eens ‘s avonds. Morgenochtend proberen en tegelijkertijd hoop houden dat negatief nu nog niet per se negatief is...
Oh oh oh de hormonen gieren door m’n lijf. Net zitten terugkijken naar de kraamtijdfoto’s van m’n dochter en wat lijkt me dat toch weer heerlijk... Heftig ook, maar vooral heerlijk. En deze keer neem ik me voor om er nog meer van te genieten. Herkenbaar?
Welkom! Snap dat je er dan niet meer zorgeloos in staat. Ik heb genoeg symptomen, maar kan allemaal ook op menstruatie uitlopen. Ik heb ook af en toe steekjes/kriebels in tepels. @Pln hoop voor je dat het raak is! Je verdient het. Ik ben weer redelijk kalm. Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden. Hoop het tegendeel uiteraard. Morgenochtend misschien weer van gedachten veranderd haha.
Ik was net douchen en kon me nog een tip herinneren van andere zwangeren die beweerden dat hun baarmoedermond hoger lag? Ik heb wel gevoeld, maar vond hem juist erg laag.. Iemand bekend hiermee?
@niki86 welkom! Wat een nare gebeurtenissen zeg.. hopelijk gauw plaats voor positiviteit in de vorm van een gezonde en goede zwangerschap!
Volgens mij gaat de baarmoeder pas later in de zwangerschap omhoog. Nog niet wanneer je positief test vgm. Nu zeggen de baarmoederstanden nog niet zoveel
Niemand geen ervaringen of hetzelfde als mij nod de 21ste die Miss ook al wel sympthonen hebben of tempen
Hier ook NOD de 21ste. Geen noemenswaardige symptomen behalve steekjes in m’n schaamstreek vandaag, was een beetje raar. Vorige maand voelde ik vanalles dus ik beschouw het als een goed teken dat ik nu niks voel . In tussentijd leef ik superhard mee met de testers van morgen (en overmorgen, en alle dagen die nog moeten komen voor ik zelf mag testen)! Ik duim voor jullie!
Hoi. Ik mag weer mee doen. Vandaag cryo terugplaatsing gehad. 23 december is mijn nod. Hoop op één of twee kerstcadeautjes.
Welkom nieuwe dames. Niki86 wat heftig meid. was dat je eerste zwangerschap op bbz na? andere dames jullie maken het spannend. hopen op mooie roze lijntjes .ik ga duimen Hier nog geen zwangerschapstestdrang haha wel vandaag nog getest of pregnyl al uit mijn lichaam was. Was neg. echter toen ik zojuist keek zag ik toch een lichte 2de lijn. zal mogelijk toch nog spoortje zijn. ik wil eigenlijk over 4dgn pas testen dan 10dpo en 11 dan na pregnyl. hopen dat ik het volhoud aangezien ik ook testen thuis heb van de action