Zit nu op vloer badkamer, zoon was al vroeg wakker,temp hoog, en ik heb een positieve test.. zowel kruidvat als predictor omgomgomgomg
Upload zo wel even een foto.. Mijn temp was nu 37,1 maar heb een uur te vroeg getempt omdat ik door zoontje al wakker was en moest plassen..
]Upload zo wel even een foto (is nog te donker hier haha).. Mijn temp was nu 37,1 maar heb een uur te vroeg getempt omdat ik door zoontje al wakker was en moest plassen.. Van de week was mijn temp nog hele tijd 36,8....
Ah thanks meiden maar het lijntje is nog wel heel lichtjes hoor! Gister negatief nog natuurlijk... eerst maar even een mooie oploop voordat ik echt ga juichen hihi!
@ingii89 ohhhh gefeliciteerd!!!! @deeerstekeer temp je wel rectaal elke ochtend voordat je uit bed gaat om de zelfde tijd en na ongevert even veel tijd slaap?
@ingii89 whaaaaa! Super zeg! Hoeveel dpo nu? Wat voelde je de laatste dagen al? @deeerstekeer nee doe niet aan tempen, daar snap ik niks van. Heb het wel ontzettend koud de laatste dagen, maar dat kan misschien ook wel door het winterweer komen
@ingii89 whaaaaaa dat klinkt heel goed! Echt super. En dat al op 9dpo! Dat is dan in ieder geval de verklaring van een licht lijntje (waar sommigen zelfs geen lijn hebben) Ik zit er klaar voor hoor; wie volgt? Ik wil dubbele roze lijntjes zien
Ja temp op dezelfde tijden al heb ik voor me gevoel vanacht heel licht geslapen kan helaas niets anders doen dan afwachten zo frustrerend
Die van mij is vooralsnog wit! Al denk ik heel misschien in de verte iets te kunnen zien opdoemen, maar dat wacht ik nog maar even af komende dagen.