NOD-lijst 18 t/m 24 december

Discussion in 'NOD forum' started by JosjeM, Nov 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,802
    1,646
    113
    Ik weet het! We wachten het gewoon af. Kan nog steeds 2 kanten op. Als ik niet zwanger ben, ben ik wel een beetje ziek denk ik. Zo moe en duizelig steeds. Of zou dat ook door de gewone menstruatie hormonen komen..

2. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,894
    9,667
    113
    Female
    Waarom gaat mijn reactie zo raar??? hahaha :roflmao:

L0la and Flowers86 like this.
  3. Miss M

Miss M Fanatiek lid

Mar 19, 2012
    2,389
    597
    113
    Female
    Noord-Holland
    Staat wel mooi zo in het blauw :roflmao:

Ik hoop ook dat je lijf je voor de gek houdt. Maar snap ook heel goed dat je jezelf wil indekken :$
    Mijn duimen draaien voor je!!!

JosjeM likes this.
  4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,802
    1,646
    113
    Snap wel dat je er weinig vertrouwen in hebt, als het al de zoveelste ronde is. Zou ik ook hebben. Maar als je zwanger bent heb je vaak precies dezelfde krampen! Valt echt niks over te zeggen haha.

5. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    nee valt inderdaad niets over te zeggen ik begin vaak 2/3 dgn voor mijn nod met spotting. Dan weet ik dat het mis is en toch ondanks dat ik het weet dat het mis is denk ik : zou het een late innesteling zijn...
    Stom steeds weer teleurstelling. enalaatste ronde begon ik op 10dpo al met bruin verlies en na 4dgn alsnog de duivels.
    Dus ben benieuwd.

6. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,055
    523
    113
    Female
    Provincie Utrecht
    Ik geloof er deze ronde niet meer in, maar woe weet worden we nog verrast ;)
    We zitten nog niet in de mmm, omdat mijn vriend dat (nog) niet ziet zitten en ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook een enorme stap vind. We hebben het voortraject al wel doorlopen en zouden elk moment mogen en kunnen starten met lui, maar we hopen nog op een wonder! We hebben er al een, maar nog een erbij maakt ons compleet!

Flowers86 likes this.
  7. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,055
    523
    113
    Female
    Provincie Utrecht
    Lief van je! Hoop voor jou ook echt op een wonder! We zitten denk ik in hetzelfde schuitje.

Flowers86 likes this.
  8. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Dames even jullie mening dinsdag NOD, nu gok ik 10 dpo, CD26 net een hele licht roze veeg slijm. Niet wit, niet bruin, geen stolsels. Stel dit is een innesteling dan zou ik dat dus pas zo of ma kunnen zien op een test toch?
    Ik probeer mezelf niet te gek te maken, heb er deze ronde weinig vertrouwen in en vorige maand had ik CD 25, 3 dagen voor de Nod ook een roze veeg.. Het enige wat anders is als anders is dat ik nu al een week geleden helemaal onder de puistjes/bultjes stond terwijl dat normaal nu pas begint. Ik hoop op een wonder, ook voor jullie!

L0la likes this.
  9. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    1,111
    333
    83
    Female
    Gastouder
    Amersfoort
    @Blosjes wat shit hé, valt niet mee al zo lang proberen. Sterkte! :(
    Knap ook dat jullie voor alsnog niet de mmm in zijn gegaan. Weet niet of ik het zelf zo lang zou kunnen volhouden! Wel een fijne gedachte lijkt me dat je ieder moment kan starten!

Blosjes likes this.
  10. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    1,111
    333
    83
    Female
    Gastouder
    Amersfoort
    Nog even een foto van mn test in opgedroogde toestand.
    Minder tuurwerk.
    Kan het nog niet echt bevatten eigenlijk!

Attached Files:

Manna, Elraange, Pln and 2 others like this.
  11. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,894
    9,667
    113
    Female
    @Pln hmm lastig, ik denk dat je het eventueel zondag of maandag op een test zou moeten zien dan.. Als het van een zwangerschap is tenminste.

@Tylmare ik vind de test echt al duidelijk hoor, hoef niet eens te turen.:p

12. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    @JosjeM ik verwacht dat ik voor die tijd al ongesteld ben.

13. Happygolucky

Happygolucky Bekend lid

Sep 10, 2017
    544
    322
    63
    Female
    @Tylmare ik gun het jou ook enorm! Zelfs nog meer dan mijzelf.

Ik leef nog, 3 week ziek ondertussen en hele week kind met koorts en ziekte hakt er in als je zelf ook geen fut hebt (kind is wel actief helaas, had liever 1 gehad die ook lekker op de bank liggen zou waarderen haha). Hele korte nachten, zeer veel slaaptekort (5 uur per nacht slaap is niet meer leuk). En wel drukke week verder. Veel verplichtingen die absoluut niet konden worden afgezet en uiteraard 1 van de beesten ook zie dus die kon ook naar de dierenarts en moeten wij nu thuis behandelen. O the joy.
    Ben zo moe dat het mij niet eens bezig ben met tellen ofzo. In de overlevingsmodus nu :p als het niet raak is is het ook oke, kan ik wel genieten van het kerstdiner :p deze ronde heb ik helemaal los gelaten, de dag doorkomen is nu prioriteit haha

L0la likes this.
  14. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    Hier super lichte streep op de kruidvattest 10 dpo .
    Gyne gemaild en moet utro verder innemen gewoon met testen de oploop in het oog houden en op nod bloedafname dinsdag of woensdag bloedafname

L0la, Manna, Mila27 and 1 other person like this.
  15. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

Thanks meiden die me geruststellen. :) Ik heb geen enkel signaal dat ik ongesteld ga worden. Alleen wat menstruatieachtige kramp die al dagen aanhoudt, maar geen gekleurde afscheiding. Als ik ongesteld wordt, krijg ik met de kramp ook gelijk bruinverlies. Morgen test i weer en ik ga gewoon iedere dag door tot ik positief test of begin met bloeden. Ik weet niet wat het is, maar ik voel me gewoon zwanger en ik weet echt hoe dat voelt en hoe het voelt als het niet zo is, dus ik kan me bijna niet voorstellen dat m’n lijf me voor de gek houdt.

@ingii89 mooie oploop en geen zorgen maken! Gewoon even doortesten, beter om de dag, om de oploop te zien en verder alvast een beetje genieten!

@Tylmare van harte gefeliciteerd!!!

Andere witte testers: hang in there! Ik hoop dat we snel allemaal mooi nieuws kunnen delen!

L0la, Elraange and Feem like this.
  16. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    testjes van deze morgen

Attached Files:

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,802
    1,646
    113
    Als ik heel goed inzoom lijk ik iets te zien, maar niet duidelijk nog.

18. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

19. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43

20. Feem

Feem Fanatiek lid

Aug 13, 2015
    1,784