Wil iem me toevoegen op het lijstje dank u op roos sta er nog niet bij 37j - 4de kindje - 14de ronde - nod 19 of 20/12 Dikke proficiat aan de dames die zwanger zijn veel succes vr de komende testers. Hopelijk een lijstje met veel roos
vie ik zie helaas ook nix maar ben ook benieuwd naar jouw test morgenochtend. spannend hoor dames. mijne ligt morgen al klaar...
Ik zie wel wat. Zeker als ik m bewerk op mn telefoon! Als je morgenochtend met ochtendurine test zou ie zichtbaar moeten zijn! Spannend!
@Vie87 oh wat spannend weer joh! Ik zie ook nog niks op de foto, maar ben ook erg benieuwd naar jouwe morgenochtend!!
Daarom, wachten het af. Maar vorige keer 10 dpo ongesteld. Nu 11... Zere borsten en wat zeurende klachten, moe. Ik word geeeeek haha.
@Vie87 wat grappig, ik heb precies hetzelfde en ben even ver in m’n cyclus! Vanmiddag heb ik met urine na 3 uur niet plassen een testje gedaan. Had precies hetzelfde resultaat als jij. Op de foto kanik het niet zien, maar dat heb ik bij die van mijzelf ook. M’n man en ik zien met het blote oog heel erg in de verte iets bij mijn test, dus snap het goed! Morgenochtend testen? Ik ga dat wel doen. Nu voor de zekerheid toch maar geen wijntje aan het nemen... Spannend allemaal he!
Dit is die van mij, beetje hetzelfde verhaal dus denk ik... De tijd zal het leren. Geen enkel signaal van een naderende menstruatie (geen bruinverlies meer gehad, slechts 1 mini beetje gisteravond). @ingii89 zie jij iets?
@Vie87 ik dacht ook wel wat gezien te hebben! Dat wordt spannend! @Tylmare bij ons staan er vaak een aantal gerechten op tafel en opscheppen maar, snacks, snoepjes etc. Als er op tafel bij jullie verschillende dingen staan zal het niet zo opvallen maar een vast menu is ja dan word het tricky. Ik heb van de week nog filet american en brie gegeten en ben begonnen met wijn na jaren geen alcohol..nou dat kan ik dus voorlopig ook wel vergeten haha
Heb vanmiddag nog n digitale van CB gedaan: niet zwanger. Maar ja...12 dpo s middags en de zeer lichte streep op de CB plus van vanmorgen brengt nog twijfel...heb toch maar n wijntje genomen...
oh spannend mamaaa30 ik zie helaas ook nix (nog) lelietje t zegt nog nix . alles kan nog. wie gaan er morgen allemaal testen behalve ik?
Thanks dames! Ik verwacht eigenlijk sinds gisteravond dat ik ongesteld ga worden. Die test maakte me weer onzeker, gaf me hoop. Maar nu denk ik toch dat het niet zo is. Net weer een beetje rozig bij afvegen met plassen, en meer kramp. Vanavond houd ik het bij thee, maar morgen denk ik ook aan de wijn te gaan...
Wat spannend, allemaal testers! Hoop voor degene die morgen testen dat er een zichtbaar streepje komt! Mijn NOD is pas 24 dec dus ik moet nog even geduld hebben! Sowieso pas ronde 1 dus verwacht er niet veel van. Mn lichaam heeft het al zwaar genoeg met ontpillen...pfff...wat heb ik last gehad van mn eierstokken! Sinds vanochtend niet meer dus ik kan weer een beetje normaal functioneren!
Roze meestal niet. Doorgaans een dag of twee wat oud bloed, maar veel meer dan nu. Dan heb ik echt een inlegkruisje nodig en nu totaal niet. Dus tja...