mm kan het dan misschien toch innesteling zijn? hoor je wel vaker toch dat vrouwen dit hebben. Ik blijf voor je duimen ga je morgen nog een x testen?
Wat heb ik weer veel gemist, drukke dag gehad vandaag! Ik zie al mooie testen! @Lelietje85 middagplas met 12dpo is niet echt een goede combi inderdaad! Ga je morgen testen met ochtendurine? Succes voor de andere testers! Ik zit weer klaar
Dankjewel dat is lief. Morgenochtend ga ik weer testen na hopelijk wat meer uren slaap. Vanochtend zat er 5 uur tussen m’n ochtend- en avondplasstop... Maar ik heb er een hard hoofd in. De krampen voelen atypisch voor zwangerschap.
Mss even checken of het roze uit je vagina komt of dat het in je plas zit.. anders kan het ook een blaasontsteking zijn
Wat een onzekerheid zo @Mamaaa30.... Mn duimen blijven draaien voor je! Hier toch maar mijn ouders en zwager ingelicht. Met de nadruk dat het heel heel heeeeel pril is. Wel verstandig uiteindelijk want er stond rood vlees en alcohol op het menu. (geen restaurant dus of buffet achtige taferelen waarbij het makmelijk te omzeilen is) Schoonfamilie willen we dan tijdens hetbkerstdiner op de hoogte stellen. Voelt gek als zwager het wel weet maar schoonouders niet Kon er gek genoeg nog niet heel erg blij om zijn toen we het vertelden vanavond. Ben best ongerust nog maar dat zal wel even blijven. Nog testers morgen? Ik maandag nog een keertje voor de oploop en van de week een predictor halen omdat die zulke mooie streepjes geeft. Om te bewaren
Ik ga morgen een predictor eens doen met ochtendurine en maandag nog eens kruidvattest om de oploop bij tehouden en als dat ok is ga ik maandag een bloedafname doen en dan zou ik het normaal bevestigd krijgen door de gyne kga vragen hoe hoog mijn hcg waardes staan omdat ik bij mijn vorige zwangerschappen maar trage hcg aanmaak had. Met de jongste test ik 7j geleden licht pos op 12 dpo en nu al op 10 dpo licht dus denk het wel goed zit Kijk al uit naar dit wondertje
Geen nod voor mij, wel een o.b. 9dpo nu en Veel bruinverlies, lichte krampen, trek in zoetigheid, kortaf, koud en nog steeds flink ziek. De rottige weken worden morgen afgesloten met helaas geen zwangerschap. Doet zeer maar morgen komt het wel weer goed. Feestdagen komen eraan en de tijd vliegt dan voorbij en voor ik het weet is het weer tijd voor de moetjes. Het zij zo... Op naar de 5e ronde. (Ik ben nog niet ongesteld maar na ruim 3 jaar herken ik wel wanneer het eraan komt. Zodra ik in de kasten ga rommelen omdat ik zoet MOET hebben en bruinverlies heb dus het bingo. Nog geen migraine, maar kan nog komen. Kan ook maandag zijn dat alles doorbreekt) Succes allen en ik zie vast weer een aantal de volgende ronde
@Happygolucky he bah wat balen! Veel sterkte komende dagen, fijne feestdagen en dan snel een positieve test hopelijk!
Thanks, enige positieve is het kerstdiner waarbij ik nergens rekening mee hoef te houden want carpaccio is heilig voor mij vandaag even in een hoekje zitten, morgen mijzelf weer oppakken.
Wat rot zeg! Carpaccio is dan wel weer lekker. Zo moet je jezelf altijd een beetje op de positieve kanten wijzen, al wil je natuurlijk veel liever gewoon zwanger zijn!
Ik sla morgen even over. Maandag test ik weer, op NOD/1 dag ervoor. Ga er nu eigenlijk vanuit dat t niet raak is en dat dat streepje van vanmorgen een illusie of vals positieve is. Kan t alleen maar meevallen
@Vie87 dat ziet er goed uit hoor!! Vandaag nog testen met ochtendurine? @Happygolucky balen zeg maar idd is het voordeel dat je met de feestdagen alles nog kan eten! En ik ben ook een echte carpacciofan, dus snap je volkomen.
Hier gister wat steken onderin en nu wat ongikrampen. Geen idee of het wat zegt, afwachten maar weer. Beetje klaar met het wachten...
Ik kan niet slapen vanwege een weeïg gevoel. Gisteren wel een feestje gehad waarbij er veel gegeten en (frisdrank, want BOB) gedronken is. Ik ga er maar van uit dat het feestje de oorzaak is, want testen ga ik nog niet doen! Nog 5 dagen tot NOD.....
Mijn predictor early testje van deze morgen 2de foto bovenste test is action earlytest gisterenavond de onderste actiontest is van de avond daarvoor