Ik heb vanochtend getest maar omo wit! Ik heb getest met test-point.. Ik kende 't niet en nog nooit gebruikt... Maar was 't enige wat gisteravond nog te verkrijgen was haha.. Dinsdag ga ik weer testen maar dan met andere (gevoeligere) test...
Ik heb net wel even flink in de verleiding gestaan om te testen.. ik kom net uit mijn nachtdiens maar toch maar niet gedaan.. ben nu 7/8 dpo dus echt nog te vroeg maar ben zo nieuwsgierig aangezien ik wel van alles voel mss als ik straks wakker word..
@Vie87 best duidelijk hoor! Is dat de Innovita test van Zwanger en kids? Die heb ik ook, maar vond ik niet zo fijn. @Mila27 hou vol! Het is eigenlijk nog veel te vroeg... @mamajongens gefeliciteerd! Nou ik denk dat het misschien toch WEL raak is. M’n KV test is nog erg tuur, maar wel donkerder dan gisteren. Zie foto’s. Heel moeilijk fotograferen. Het is misschien priller dan ik denk (late innesteling?). Nog steeds krampjes, maar geen spoor van menstruatie. Eerst maar even afwachten hoe het loopt, want ik kan nog gewoon ongesteld worden. Durf niet vaak te plassen, bang voor bloed! Morgenochtend weer testen en hopelijk wat donkerder...
Ik zie iets voorzichtig gefeliciteerd bij mij begonnen ze oik nog licht ik had een late eisprong rond dag 21 (via bloedafname bepaald) en op 9 dpo had ik savonds vage test 10 dpo met ochtend urine en dat gaf een iets vaag licht streepje nu lopen ze op
NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017 18 December JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 23 Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 19 December Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 (ronde 4 na mk) L0la, 33 Jaar, 3e kindje, ronde 1 Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 3 (ronde 2 na afbreking en 1 na vmk) Happygolucky, 32, 2e kindje, ronde 4 20 December Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na late mk Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Sherra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na ma/mk). 21 December Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 Klinker83, 33 jaar, 2de kindje, ronde 3 Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 2 na mk) Elraange,35 jaar, 4de kindje , ronde 11. (iui met hormonen) 22 December Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Catlady90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 (ronde 1 vmk) Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mtb, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na curettage okt '17) 23 December Haticehellie, 40 jaar, 1e kindje, ronde zoveel(MMM ) 24 December Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (ronde 1-mk) SophieX, 22 jaar, 2de kindje, ronde 3 Datumloos: Totaal: 23 Wachtbankje (17), Zwanger (4), Ongesteld (1), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan.
Ik lijk wat te zien @Mamaaa30!! Spannend! Gefeliciteerd @Vie87 & @mamajongens!!! En balen @Happygolucky De carpaccio is dan wel weer lekker. Hopen op een positief 2018!
He meiden, Gefeliciteerd de dames met 2 streepjes! Woeehoee! Ik heb echt een horror avond/nacht achter de rug. Koorts liep op tot boven 39 graden ondanks paracetamol die ik slik. Ene moment rillen van de kou, andere moment doorweekt van het zweet. Elk uur wakker en vervolgens piekeren over dat dit slecht is voor t vruchtje. Dat is ook echt zo, als je boven 38/38,5 komt krijgt het niet voldoende eiwitten om te groeien geloof ik.. ik vind het dus heel eng..... mn testen zijn nog oke, ze worden niet lichter, maar of ze donkerder worden, weet ik niet... Weet iemand als t misgaat hoe snel je dat aan je testen gaat zien? Betekent het dat als ik bijvoorbeeld dinsdag nog goede testen heb dat het goed is gegaan? Mehhhh....
Jep heb er 2 gedaan vanuit onzekerheid. De bovenste is van 1:30 vannacht (met redelijk normale/gelige urine) en de onderste vanochtend maar die urine was ZEEEER geconcentreerd, bijna oranje.
@ingii89 wat onwijs balen zeg! Snap goed dat je dan gaat piekeren! Je testen zien er super goed uit! Het moet echt heel duidelijk terug lopen over meerdere dagen om pas te zien of het terug loopt (ik had dit vorige ronde) dus daar is absoluut (tegendeel) geen sprake van. Goed uitrusten en zo min mogelijk doen zodat het vruchtje hard kan werken. Ik heb nog niet eerder gehoord van feit dat als je boven 39 graden hebt dit nadelig kan zijn. Maar als ik dan logisch nadenk, dan moeten de pcm’s gaan werken tegen verlaging van koorts en dus is dat het slimste nu?? Hoeveelste dag koorts is het nu? Wij hebben hier een virus gehad 2/3 wkn geleden en toen bleef de koorts bij ons alle 3 maximaal 3 dagen.
Ja ik probeer rustig aan te doen, veel te drinken en slik dus paracetamol om koorts te onderdrukken. Dit is op advies van verloskundige. Ik had vrijdagochtend al 38,3. En vrijdag en zaterdag overdag lukte het aardig om het te onderdrukken maar gisteravond is het echt flink gaan stijgen (boven 39) en vannacht ook. Zat net op 37,7 dus op dit moment valt het mee. Ik hoop dat ik nu t ergste heb gehad...... dit is dan de derde dag..
hier 10dpo en witte test.. ik ben benieuwd welke kant het op gaat. ik wacht af en anders dinsdag weer een test. mamaaa30 das duidelijke 2 strepen voorzichtig gefeliciteerd vie ook bij jou 2 strepen gefeliciteerd meid happygolucky jmmr meid. kerst is dan mooie afleiding..
Ik snap dat je er heel onzeker van wordt @ingii89! Toen het bij mij misging voelde ik opeens minder symptomen en de testen liepen niet meer op. Was vrij snel al hoor toen. Denk 4+4 ofzo .
Jeetje dames, wat is er veel gekletst! Ik kan niet overal op reageren. Maar gefeliciteerd nieuwe dames op roze! Ik wacht mijn menstruatie nu af en kijk uit naar dinsdag bij de gyn.
NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017 18 December JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 23 Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 19 December Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 (ronde 4 na mk) L0la, 33 Jaar, 3e kindje, ronde 1 Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 3 (ronde 2 na afbreking en 1 na vmk) Happygolucky, 32, 2e kindje, ronde 4 20 December Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na late mk Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Sherra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 (ronde 2 na ma/mk). 21 December Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 Klinker83, 33 jaar, 2de kindje, ronde 3 Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 2 na mk) Elraange,35 jaar, 4de kindje , ronde 11. (iui met hormonen) 22 December Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Catlady90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 (ronde 1 vmk) Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mtb, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na curettage okt '17) 23 December Haticehellie, 40 jaar, 1e kindje, ronde zoveel(MMM ) 24 December Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (ronde 1-mk) SophieX, 22 jaar, 2de kindje, ronde 3 Datumloos: Totaal: 23 Wachtbankje (17), Zwanger (4), Ongesteld (2), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan.