NOD-lijst 18 t/m 24 december

Discussion in 'NOD forum' started by JosjeM, Nov 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    allebei de testen al vanaf 10hcg wauw oké
    en die van de action dan weet iemand dat? Ik heb er nog 1 liggen die doe ik dinsdag als ik nog geen bruin verlies heb.
    ik heb alleen doosje weggegooid.
    weet dus niet hoe gevoelig die zijn. het is de test die je 4 dan voor mis kan doen.

ingii wat fijn zeg van de cm. wanneer heb je dan de echo?

2. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    lola jeetje dat s ook eng zo' grote stolsel..

3. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Action is pas 25 mUI/ml :)

Elraange likes this.
  4. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    dames de vraagje
    Herkennen jullie dit. Ik zit dus op 10 dpo en dacht net het is mis
    maar bij wc aangekomen veel witte dikke afscheiding. had dus gevoel dat het eruit liep (sorry).
    nooit gehad tenminste niet op 10 dpo

5. Pln

Pln Fanatiek lid

Mar 9, 2017
    2,082
    2,098
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Ik had de afgelopen 4 ronden niet een keer slijm, maar donderdag 9 dpo had ik net als wat jij beschrijft. Helaas heeft dat voor mij niets betekend want ik vloei nu vol op..
    Duimen dat je menstruatie uitblijft.

Elraange likes this.
  6. Klinker83

Klinker83 Actief lid

Nov 20, 2017
    487
    629
    93
    Female
    Wanneer gaan de dames met nod 21 december testen?

7. Sherra

Sherra Actief lid

Jun 4, 2015
    312
    174
    43
    #1007 Sherra, Dec 17, 2017
    Last edited: Dec 17, 2017
    @L0la jeetje dat is idd even schrikken! Hopen dat het verder niets voorsteld.

@Elraange ik heb sinds 2dgn ook dat witte afscheiding en schommelt tussen cremig en waterige daarvoor afwisselend droog en cremig. hoop voor je dat het een goed teken is :)!

Zijn er idd nog nieuwe testers onder ons voor morgen?

Ik wil alleen morgen en woensdag nog doen als alles tot dan goed gaat en dan is het voor mij wel goed denk ik :).

Elraange likes this.
  8. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

Jul 20, 2017
    3,153
    2,346
    113
    Female
    Ik heb vanmorgen om 12 getest.. ik leek een heeeeeeel licht streepje te zien maar nauwelijks te zien dus mss beeld ik het me in.. ik zit nu in de nachtdiensten dus is allemaal niet heel handig met testen.. ik denk dat ik dinsdag pas echt goed kan testen (met normale ochtendurine).. mijn nod staat op 21 maar denk dat ie pas dit weekend is omdat ik vorig weekend pas ovulatiepijn voelde..

Vie87, Mamaaa30 and Klinker83 like this.
  9. Sherra

Sherra Actief lid

Jun 4, 2015
    312
    174
    43
    Spannend! Ben wel benieuwd :)!

10. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    Eerst morgenvroeg nog een kruidvattestje doen zien of het oploopt...als dat goed is ga ik naar het labo voor een hcg bepaling . Hopelijk snel het verlossende mailtje of telefoontje van de vroedvrouw meestal op de middag weet ik iets.

11. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

@Mila27 wat spannend! Ik hoop dat je dinsdag dan een duidelijke test hebt!

@L0la wat schrikken zeg! Is het daarbij gebleven? Wanneer ga jij weer testen (sorry even vergeten)?

@Elraange vervelend zeg. Geen ervaring mee, maar snap dat je ernaar vraagt! Spannend testen komende dagen!

@ingii wat naar, maar heel goed hoe je het nu hebt opgepakt! Veel beterschap!

Ik heb net nog getest met urine na 2 uur niet plassen en weinig drinken. Ik heb de Wondfo cassette test gebruikt. Die van KV komen ook uit die fabriek en zien er precies hetzelfde uit, dus ik ga ervan uit dat ze even betrouwbaar zijn. Het streepje is wel wat duidelijker, maar nog steeds heel licht. Zie foto. Maar ik heb wel weer wat bruinverlies gehad. Snap echt totaal niet waar het heen gaat. Als m’n testen wel goed gaan oplopen, maar het bruinverlies houdt aan: wat dan?

Vie87 and Elraange like this.
  12. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

Apr 6, 2015
    784
    457
    63
    @Mamaaa30 hij is zeker duidelijk!
    Ik hoor vaker dat mensen bruinverlies hebben. Ik zou me daar geen zorgen om maken, pas als je rood ziet? Bruin is immers oud bloed..

Mila27 likes this.
  13. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

Jul 20, 2017
    3,153
    2,346
    113
    Female
    @Mamaaa30 bruinverlies is niet erg.. is vaak dat je baarmoeder de laatste viezigheid nog opruimt.. had ik bij mijn zoontje ook :) zolang het niet rood word hoef je je geen zorgen te maken..

14. mamajongens

mamajongens Actief lid

Apr 27, 2016
    299
    111
    43
    Dames als het jullie kan geruststellen ik heb bij mijn vorige zwangerschap 3 a 4 maand bloedingen gehad en niet weinig was ook helderrood maar mijn jongste ventje word over 2weken 7 jaar ,Als het een sterk vruchtje is sparteld zich dat er wel doorheen.Ik heb toen utrogestan gekregen omdat ik weinig progesteron aanmaak had.Nu heb ik dit meteen gekregen na eisprong bepaling en zou het 10 dagen moeten innemen en dan stoppen maar dat was niet aan de orde want we zijn nu zwanger dus blijven nemen de utrogestan voor een beter innesteling te bevorderen.Ik denk de utrogestan toch zijn werking doet. Nog geen bloed gespot nu houden zo

Flowers86, JosjeM and Sherra like this.
  15. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

Dank @Mila27 en @Flowers86! Het is bruin inderdaad. Alleen vanochtend een ienie mini beetje rozig vermengd met m’n afscheiding. Misschien heeft het ermee te maken dat ik zonder cyclus na een miskraam ben doorgegaan, dus dat m’n lijf daar nog wat restjes van opruimt.

Flowers86 likes this.
  16. Sherra

Sherra Actief lid

Jun 4, 2015
    312
    174
    43
    @Mamaaa30 ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken. Je testjes lopen op toch tenminste ik zie wel verschil met de allereerste.

mamajongens and Mamaaa30 like this.
  17. Elraange

Elraange Fanatiek lid

Sep 25, 2015
    2,674
    2,013
    113
    Female
    thnx dames

mamaaa30 bruin en roze is goed en soms hoor je dat je zelf ook wel helderrood bloed kan verliezen tijdens je nod. (niet zoals menstruatie)
    op uitzonderingen na natuurlijk.
    ik zou me geen zorgen maken met zulke testjes. Wanneer ga je weer testen?

18. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

Aug 25, 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Wat een hoop spanning allemaal!!

Had me er gisteren bij neergelegd dat t niet raak was maar heb nog eens nagerekend en was 11 dpo ipv 12 dpo en dan is t vrij logisch dat je s middags niet positief test...heb zo nu en dan trekkende borsten en sinds een paar uur menstruatie achtige pijn. Ik zou pas morgennacht/dinsdagochtend ongesteld moeten worden. Ga denk ik toch morgenochtend nog maar eens testen...

Flowers86 and Vie87 like this.
  19. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,802
    1,646
    113
    Ik zie hem ook goed! Ik had gisteren ook wat roze en bruinverlies. Daarna niet meer gelukkig, zou er ook onzeker van worden! Maar het kan hartstikke onschuldig zijn. Zolang het niet doorzet zit het vast goed!

20. Catlady90

Catlady90 Actief lid

Nov 26, 2017
    425
    621
    93
    Female
    Oh vreselijk die onzekerheid hè..

@Elraange en @Sherra Ik merk ook veranderingen in afscheiding. Geen idee wat het betekend want ik heb het nooit zo bijgehouden. Ik log deze dingen ook in een app (Flo) en deze zet net mijn menstruatie een dag later omdat ik van crèmig terug naar iets draderig ben gegaan. Pff.. nog een dag langer wachten met testen dan? Wil echt wachten tot NOD namelijk.

Share This Page