@Lelietje85 hier mag je ook gelijk vk bellen, vroeger was het eerst de ha tenminste in deze regio. @L0la ah balen meis! Hopelijk voor jou raak in de volgende ronde! @Mtb ik zie ook heel voorzichtig een streepje! Hoop op een mooie oploop voor je ! @ingii89 we hadden idd al een eerste echo gehad met hartactie. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik bij onze dochter eerst het hartje zag en toen pas het lijfje haha dus die was stevig aanwezig. Deze vond ik wat ‘flauwtjes’. De testen liepen ook op maar iets in me zei dat het niet goedzat. Maar idd zoals je zegt proberen los te laten . Vergeten zal ik nooit, probeer positief deze zwschap in te gaan ! Nou spannend hoor deze lijst! Aantal roze en beginnend roze. Benieuwd wie er nog meer gaan volgen. Even uit nieuwsgierigheid...dit was eerste keer met ovutesten voor mij. Als maandagavond en dinsdagmiddag je test positief is wanneer heb je dan ongeveer je eisprong? Moet je vanaf maandagavond tellen?
Dan is hij waarschijnlijk woensdag ongeveer geweest. Donderdag zou ook nog kunnen! 24-48 u na lh piek. @Mtb ik zie m hoor!
wat vie zegt sherra haha zijn er nog meer dames die morgen gaan testen? mbt hoe snel kwam de streep? ik zie wel wat maar lijkt op mijn tel meer indrooglijn. maar misschien ligt dat aan mij
Mooi! Heb t gevoel dat dit clubje best lekker gaat! Ik hoop zo dat ze allemaal blijven plakken! Wanneer bellen jullie de vk?
Ik heb de tijd niet precies bijgehouden, maar ik heb de test gedaan, ben gaan douchen en toen ik onder de douche uitkwam zag ik een hele lichte streep. Denk dus max. 10 minuten. Met het opdrogen is het streepje nog wel wat beter zichtbaar geworden. Hoe kun je zien of het een indrooglijn is?
@Sherra, mooie testen hoor! Hoop dat de mijne er morgen ook zo uitziet als die van jou op 10 dpo en dat het vandaag geen indrooglijn was.
vaak zijn indrooglijntjes niet roze dus meer wit of grijs. maar we gaan gewoon voor 2 roze lijnen mtb ga je morgen weer testen?
Bedankt iedereenb @Mtb ik durf niet met zekerheid te zeggen maar 10min is niet lang voor kv. Met de 6e min zag ik dat nog niet al mijn urine was opgenomen en het werd pas later wat donkerder. Misschien morgen weer testen? Dan is het hopelijk ietsje donkerder. Ongeveer 3,5wk na mijn curretage heb ik een kv gedaan om te checken of het uit mijn lichaam was en ik heb mn best gedaan maar het was witter dan wit. Maar weet niet of kv bekend staat om indrogers? @Lelie1985 ik bel waarschijnlijk deze week al op
Ik moet bekennen dat ik net al een afspraak bij de gyn heb gemaakt voor een vroege echo met 7 weken. Ze zitten zo snel vol, dus wil het er liever maar alvast in hebben staan... Afbellen kan altijd nog en zij vonden het ook prima zo.
@Mamaaa30 & @Vie87 hmm dat is idd een goed idee, helemaal vergeten dat de feestdagen er ook aan komen. @Elraange knap dat je nog wilt wachten! Hopelijk vliegen de dagen voorbij en mag je hopelijk op roze
Hulp gevraagd. Er zat vandaag nogal wat roze slijm op mijn toiletpapier. Mijn nod is donderdag en ik ben echt nog nooit te vroeg geweest. Kan dit zo laat nog van een innesteling zijn? Of wat denken jullie?
Ik dus ook al een afspraak gemaakt bij de verloskundige met oog op de feestdagen. Zal echo en intake rond de 8 weken hebben. Geen idee wat het inhoud @Klinker83 Roze is een beetje bloed vermengd met slijm. Was je zeker van je eisprong? Heb het niet van iedereen bijgehouden, sorry! Kan je LF korter zijn dan je dacht? Innesteling geen idee of dat roze slijm veroorzaakt... Roze is doorgaans 'vers' bloed dacht ik, not sure!
Ik had zaterdag bloedverlies, ook wat roze. Was toen 11 dpo. Kan ook even duren misschien tot het bloed naar buiten wordt gewerkt? In ieder geval kan het dus zeker
@Klinker83 ik had vanochtend nog best veel bruin oud bloedverlies, ben benieuwd of het nu voorbij is. Zaterdag spotte ik ook wat roze. Tot nu toe lopen m’n testjes op, al zijn ze nog erg licht. Dus zwanger kan zeker!