NOD-lijst 18 t/m 24 december

Discussion in 'NOD forum' started by JosjeM, Nov 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Haticehellie

Oct 29, 2017
    49
    14
    8
    Female
    Door alle medicijnen had ik van allerlei afscheiding voor ik ongesteld werd. Met name door de utrogestan.

2. Mamaaa30

Mamaaa30 Niet meer actief

Hier nog steeds bruinverlies en dacht net een stipje vlekje te zien. Het gaat al bijna 4 dagen zo...pfff...

3. Sherra

Sherra Actief lid

Jun 4, 2015
    312
    174
    43
    @Catlady90 Begrijpelijk dat je voor even afstand neemt maar hopelijk kom je terug met positief nieuws! :)

@DP2015 welkom! Spannend en leuk dat jullie voor je eerste gaan :)

@Mamaaa30 lijkt me idd niet fijn! Maar oud bloed is niet erg toch zolang je testjes blijven oplopen. Wanneer ga je weer testen?

DP2015 likes this.
  4. Mamaaa30

Ik ging net naar de wc omdat ik me erg misselijk voelde en dacht misschien te moeten overgeven. Met het plassen kwam er een flinke hoeveelheid roze af met afvegen... Niet bruin maar roze. Voel me er totaal niet gerust op en word er verdrietig van dat het misschien alweer zo snel misgaat.

5. Mamaaa30

Voel me ook nog steeds kramperig. En dus erg misselijk, maar misschien is dat wel van de spanning? Morgen wil ik weer testen. Of vanavond als ik weinig heb geplast/gedronken. Maar bah ik voel me echt naar nu.

6. Feem

Feem Fanatiek lid

Aug 13, 2015
    1,784
    899
    113
    Female
    Ach jeetje, ik snap heel goed dat het je onzeker en rot laat voelen pffff. Als je vanavond test weet ik niet of je dan een echt duidelijkere test krijgt dan vanochtend met ochtendurine.. zou toch proberen morgenochtend te testen (al weet ik uit ervaring dat dat soms lastig is)... heel veel sterkte, ik duim voor jullie... xx

Mamaaa30 likes this.
  7. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,802
    1,646
    113
    Oh Jeetje wat rot! Snap dat je er gestrest van raakt. Zou ook helemaal gek worden. Beter morgen testen, maar kan me voorstellen dat je vanavond al wilt testen.

Mamaaa30 likes this.
  8. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Wauw mooie testen weer zeg, gefeliciteerd!!!

Bedankt voor de reacties op mijn mega tuurtest. Waarschijnlijk test ik morgen weer :p

Nu ziek geworden, super beroerd en last van maagzuur :oops: en net net niezen hele felle steken in me onderbuik

@Mamaaa30 niet leuk die stress. Dikke knuffel hopelijk morgen een mooi testje in handen

Mamaaa30 likes this.
  9. Sherra

Sherra Actief lid

Jun 4, 2015
    312
    174
    43
    #1149 Sherra, Dec 19, 2017
    Last edited: Dec 19, 2017
    @Mamaaa30 aww kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en snap dat je vanavond nog wilt testen maar misschien is het beter als je morgenochtend weer test al snap ik dat je duidelijkheid wilt! Veel sterkte meis!

Mamaaa30 likes this.
  10. Mamaaa30

Dank voor jullie reacties, heel lief en ze doen me goed. Ik ga me vanavond heel erg inhouden en morgenochtend pas testen. Vanavond even afwachten of er meer roze afscheiding komt...

Sherra and Manna like this.
  11. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Misschien beetje afleiding zoeken?

Mamaaa30 likes this.
  12. Mamaaa30

Haha ja dat probeer ik al. Vanavond serie kijken. Maar iedere keer op het toilet is het weer confronterend...bah!

13. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

Apr 6, 2015
    784
    457
    63
    @Mamaaa30 oh wat balen zeg!!fijn om even je gedachten te kunnen verzetten met kijken van een serie.
    En avondtesten word je meestal onzeker van, dus lekker morgenochtend doen met goed geconcentreerde urine! Ik duim voor je.

Ik ga morgen testen op 10dpo super spannend! Normaal altijd met kv nu met zwanger en kids midstream, geen idee verder....

Mamaaa30 likes this.
  14. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Ahh ja dat is ook zo.... Hopelijk is het snel morgenochtend!

Mamaaa30 likes this.
  15. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Spannend ik ga hem morgen herhalen met die test. Ben benieuwd naar je test!

Mamaaa30 and Flowers86 like this.
  16. lespoir

lespoir Niet meer actief

Vandaag NOD, spannend!! Elke keer een beetje zenuwachtig als ik naar het toilet moet. Herkenbaar???

Verder heb ik veel rode bultjes tussen en op mijn borsten. Hebben meer van jullie hier last van? Is dit een zwangerschapsverschijnsel?

17. Flowers86

Flowers86 Bekend lid

Apr 6, 2015
    784
    457
    63
    Oh ik herken het niet @lespoir...

Ik heb trouwens een onwijs weeïg gevoel in mn buik. Maar kan ook komen door de griepjes die heersen...

Iemand weleens met z&k dipstick rond 10 dpo getest?

Mamaaa30 likes this.
  18. JosjeM

JosjeM VIP lid

Jun 4, 2017
    10,894
    9,667
    113
    Female
    Nou dames, eindelijk de afspraak achter de rug..
    Mijn bloeduitslag was goed, geen chlamydia dus. De bloeduitslagen van mijn vriend waren net onder de norm, maar prima. De uitslag van zijn zaad daarentegen was niet verbeterd, het was zelfs nog iets minder.
    De gynaecoloog gaat ons 3 keer een IUI poging laten doen, omdat we nog jong zijn. Puur om te kijken wat er na opwerking overblijft. Als deze 3 pogingen mislukken moeten we IVF gaan doen. Het zaad zit net op het randje IUI of IVF.. :(

We gaan mijn huidige cyclus nog niet beginnen met IUI, mijn eisprong vindt waarschijnlijk plaats rond 2 januari. Mijn vriend en ik hebben besloten dat we dat niet handig vinden ivm drukke en hectische periode.

19. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    1,111
    333
    83
    Female
    Gastouder
    Amersfoort
    @Mamaaa30 jeetje wat een onzekerheid zo zeg... Vind het echt rot voor je! :(
    Kon je maar in je buik kijken of alles ok is!

@JosjeM jullie gaan een spannende tijd tegemoet zeg! Hoop zo erg voor jullie dat het dan snel raak is! Succes!

Mamaaa30 likes this.
  20. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Wat een dubbele uitslag zeg! Maar wel goed dat er wat meer duidelijkheid is. Heel veel succes met de IUI hopelijk blijft IVF jullie dan bespaart!

Share This Page