Spannend!! Heel veel sterkte en succes gewenst in de periode die komen gaat. Hopelijk mag je snel zwanger worden!
@JosjeM wel fijn om de afspraak nu gehad te hebben, daar heb je natuurlijk naartoe geleefd. Ik ga heel hard duimen dat jullie zsm zwanger raken! Knuffel
ahhh josjem jeetje dubbel zeg ga je dan iui met of zonder hormonen doen? spannend meid maar snap dat je daar nog ff ronde mee wacht. mamaaa30 heet wat een rollercoaster zeg aan emoties maar komt vast goed ik geloof erin morgen weer een testje doen welke serie kijk je? hihi manna hoe gaat het met jou?
@JosjeM ik hoop voor jullie dat het met iui gaat lukken! Heel veel succes in ieder geval. @Flowers86 ik heb 10 dpo negatief getest met de gevoelige dipstick van z&k. Ik heb de midstream ook, vond het bij die wel lang duren tot je het resultaat ziet. Weet zeker dat ik met de midstream ook negatief had getest op 10 dpo. Maar misschien was bij jou de innesteling eerder en test je al wel positief! Zo niet is er nog hoop haha.
@JosjeM wat een spannende tijd voor jullie. Ik hoop dat het snel raak is met IUI of zelfs voor die tijd nog zonder IUI (wie weet). Lijkt me heftig om zo de MMM in te gaan met alle onderzoeken en tegelijkertijd wel geweldig dat het allemaal kan en zo goed is geregeld in Nederland. Hoop dat jullie snel zwanger zijn! Heel veel succes! Thanks meiden voor de lieve woorden. Het is bij die ene keer roze afscheiding gebleven; alleen een klein beetje bruinverlies sindsdien. We wachten af en ik blijf elke ochtend testen (dat mag van mezelf). Dames die morgen testen @Flowers86 ook heel veel succes morgen!!!
@Elraange ik ben momenteel verslaafd aan het tweede seizoen van The Crown op Netflix! Aanrader! @Flowers86 ik vond die z&k testen niet zo fijn helaas! Het duurde lang om een streepje te kunnen zien en het venstertje is mega irritant, een soorr jampotje...
Iedereen die in de "testperiode" zit...hopen op veel mooie en duidelijke strepen! Lees hier stilletjes al jullie verhalen mee! Hier nog 5 dagen wachten op NOD. 1e ronde dus ga er helemaal vanuit dat ik gewoon ongi wordt. Voel ook totaal nog niks (op her en der een steekje na dan). Heb me voorgenomen om ook nog geen testen in huis te halen. NOD is op 24 december dus ik plaag mezelf wel als ik niet ongi ga worden, moet dan namelijk tot woensdag wachten ivm kerst!
Spannend hoor @Flowers86 vind dat de dipstick wel beter is dan de midstream! Dus als je de keuze hebt zou ik dipstick doen. Ik ben benieuwd! @Mamaaa30 blijft nog spannend dus! Ik test morgenochtend nog vrolijk mee met een kv test. Moet echt even goed de oploop zien. Als ik morgen oploop zie ben ik wat meer gerust gesteld en kan ik er wel een dagje tussen laten Test van gisteren en vandaag is hetzelfde, maar dat is logisch. Dun streepje is ook niet zo raar, gezien ik 11 dpo laat op de dag pas positief testte. Gewoon een late innesteling. Op hoop van zegen dan maar morgen haha. Hopelijk bij jou gewoon innestelingsbloed.
Bij mij was t ook in 1 keer raak en ik voelde 5 dagen voor NOD ook nog niks! Dus het kan!! Iedereen die morgen gaat testen: succes!!!
@Vie87 als we maar oploop zien iedere 48u he! Maar ik ben echt doodsbang dat bij mij het streepje morgenochtend hetzelfde of lichter is...blegh... Naja, ik heb er geen invloed op, dus nu maar lekker slapen... Trusten allemaal!
@DP2015 wat goed gefeliciteerd! Ik kan helaas niet testen vanochtend; vannacht heek ziek geworden, elk uur naar de wc geweest dus geen geconcentreerde urine morgen weer een dag! Ik duim voor jullie!
Wat vervelend @Flowers86! Beterschap! Mijn test van vanochtend geeft nog weinig hoop. Het streepje is denk ik even licht als maandag, hooguit een fractie verschil. Hij is nog niet opgedroogd, dus in de reeks lijkt hij nu misschien donkerder dan hij is. In m’n wanhoop een CB gedaan en die zegt “niet zwanger”... Wat moet ik hiermee? Ik ben niet ongesteld, maar om deze testjes kan niemand toch echt blij worden toch?