NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017 18 December JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 23 Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 19 December Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 (ronde 4 na mk) L0la, 33 Jaar, 3e kindje, ronde 1 Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 3 (ronde 2 na afbreking en 1 na vmk) Happygolucky, 32, 2e kindje, ronde 4 Lelietje85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 20 December Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na late mk Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Sherra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 (2e ronde na ma/mk) MamaJongens, 37 jaar, 4e kindje, ronde 14 21 December Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 Klinker83, 33 jaar, 2de kindje, ronde 3 Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 2 na mk) Elraange,35 jaar, 4de kindje , ronde 11. (iui met hormonen) 22 December Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Catlady90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 (ronde 1 vmk) Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mtb, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na curettage okt '17) 23 December Haticehellie, 40 jaar, 1e kindje, ronde zoveel(MMM ) 24 December Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (ronde 1-mk) SophieX, 22 jaar, 2de kindje, ronde 3 Datumloos: Totaal: 25 Wachtbankje (11), Zwanger (9) Ongesteld (3), MMM (2), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan. ik heb de lijst ff naar voren gehaald
@Loessje1987 he wat balen! Sterkte! Ik heb de gewone vk nog gebeld net (vanochtend was de gyn assistent) en zij zei hetzelfde. Even afwachten en anders na Kerst bloed laten prikken op hcg. Vandaag nog amper bruinverlies gehad, maar de hele tijd een ongesteldheidsgevoel in m’n buik. Steeds bang naar de wc, maar niks. Kan het ook dat ik wel 5/12 m’n ei heb gehad en pas afgelopen zaterdag innesteling?
Ik voelde me totaal niet zwanger dus ik heb er toch maar een testje tegen aan gegooid. Omo wit. Nu kan ik zonder zorgen weer 2 weken wachten op een nieuw eitje Op naar ronde 3! Succes dames die nog moeten testen. En alle roze dames: geniet ervan!
ahhh wat onzeker allemaal dames alles kan natuurlijk mamaa30 wanneer dacht je dat je ei was dan. had je ovutest gedaan?
Nog erg kramperig hier, maar ook misselijk sinds gisteren. Zo raar allemaal. Het bruinverlies is wel minder sinds gisteren, op die ene roze veeg na dan. Kan het een late innesteling zijn een paar dagen voor NOD? Ik had dus op 4/12 in de middag een eerste positieve ovulatietest. 4/12 in de avond ook; 5/12 in de ochtend nog positief (minder knal). Misschien toch 6/12 m'n eisprong gehad (dus dan is vandaag mijn NOD)? Vanavond maar weer wat afleiding zoeken met een serietje en een warme kruik erbij...
ja innesteling is meestal tussen de 6-12 dagen. als je positieftest hebt springt je ei tussen 24-48u. kan dus indd 6 dec zijn geweest. als je laat innesteling hebt zou het dus kunnen dat je wat later duidelijk posi test
Nou dan hoop ik dat het zoiets is... Het kan dus zijn dat innesteling pas 17 of 18 december was en dat ik daarom oud bloed verloor. Hmm...even afwachten.
@Loessje1987 ah balen meis! Heel veel succes in de volgende ronde met hopelijk op roze! @Manna misschien morgen idd nog een testje doen en wie weet word het duidelijker @Catlady90 ah meis jammer maar misschien was je nog te vroeg met testen? @Mamaaa30 volgens mij loopt jouw ei ongeveer gelijk met mij. (4-12 in de avond donker en 5-12 in middag) heb ook ovutesten gebruikt. Mijn ei kan zelfs max donderdag nog zijn. Volgens gebeurt innesteling tussen 5-12dpo dus het kan heel goed dat het bij jou wat later heeft plaatsgevonden. Heb je eerst een menstruatie gewacht of zijn jullie doorgegaan? Misschien dat het dan ook nog verschil uitmaakt. Bij mij zat 1 ongi tussen. Hoop voor je dat het alsnog goedkomt! Sterkte meis, tis niks de onzekerheid. Knuffel x Mijn laatste test op nod en ik laat het voor wat het is. Misschien voor de fun als alles goedgaat in wk6 nog cb. Maar wil het nu proberen los te laten en uitkijken naar de vroege echo . Hoop zo dat deze blijft plakken.
Mooie test, nogmaals gefeliciteerd! Nu lekker genieten. Als wij gelijk lopen, is er wel een groot verschil in onze testjes... Ik heb geen menstruatie afgewacht, aangezien ik geen tijd wil verliezen eerlijk gezegd en je met ovutesten wel goed kunt zien wanneer je vruchtbaar bent na een mk. Dankjewel voor je lieve woorden.
Dank je en lief de felicitatie ! Ik snap wat je bedoelt qua verschil testjes maar ik dacht dat het misschien toch een andere situatie zou kunnen zijn ook omdat jullie gelijk zijn doorgegaan. Je was natuurlijk ook een heel stuk verder dan ik met mk.
@Mamaaa30, je had maandag je eerste licht positieve kv test toch? Zou kunnen dat je dan net een hcg niveau van 10 had (dan begint de test licht te verkleuren) en als dat is verdubbeld zou het 48 uur later, vanmorgen dus, 20 zijn. Dat is dan nog net te weinig voor een positief resultaat bij clearblue. Die slaan aan vanaf hcg 25, als ik me niet vergis. Er is wat mij betreft dus nog wel hoop voor je! Sterkte met afwachten!
Het zou een optie kunnen zijn, maar dat verwacht ik niet. Vorige ronde testte ik 6 dagen voor NOD al positief. Dat wil natuurlijk ook niks zeggen, maar dat in combinatie met totaal geen symptomen die op zwangerschap duiden maakt het voor mij eigenlijk wel helder. Het valt me gelukkig niet zo zwaar. Dat wordt lekker eten met Kerst en gewoon nog even verder oefenen