Ik lees/volg ook nog mee ! Hier z’n gangetje, borsten beginnen wakker te worden en ‘s ochtends voel ik me warmer/zweterig maar niet meer ziek. *afkloppen* hihi
Ik word ook elke keer zweterig wakker! Dacht dat t kwam omdat ik nog ziek was maar begin haast te geloven dat het door de hormonen komt..
Ik gebruik de thermometer van Sensitest, deze heeft 2 decimalen. Daarvoor heb ik er altijd een van het kruidvat gebruikt, en daar kon ik mijn eisprong prima eruithalen. Beste is wel om aan het begin van je cyclus te beginnen. Elke ochtend, rectaal, op hetzelfde tijdstip, voor je nog uit bed gaat en het liefst ook na ongeveer evenveel slaap.
Ik lees ook nog mee hoor! Maar herken het wel, zat voorheen vaak aan het eind van zo'n lijstje. Niks aan dan soms! Geen ervaring met temperaturen sorry! Ook nog niks echt noemenswaardig qua eventuele symptomen. Vanmorgen wel de allerlaatste test gedaan. Nu zijn ze op. Dacht even datie hetzelfde was gebleven maar toch wel oploop gelukkig!
Ik ga proberen me nog steeds in te houden om te testen. Vandaag ga ik wel even langs de Kruidvat om testen in huis te halen. 2 dagen voor NOD nu, al is het altijd een beetje koffiedik kijken zo in een 1e ronde. Ben er maar vanuit gegaan omdat het de vorige keren ook 27/28 was (zie banner) Begin nu wel zenuwachtig te worden!
@ingii89 ik temp zelf niet maar volgens mij blijft je temp hoog toch als je zwanger bent dus dat zou ook meespelen incl de hormonen @pooh82 wat goed en knap dat je wilt wachten en laat het maar beloond worden wie weet is het de eerste ronde al raak! Ik duim mee! @Tylmare fijn dat je testen oplopen, is zeker een geruststelling! Test jij nog verder? Ik voelde voor nod veel meer dan nu en maak me zorgen. Heb ook geen testen meer in huis en wilde voor mezelf ook niet meer testen na nod. Als dit elke dag zo gaat zijn gaan de dagen extra langzaam . Wat zijn de plannen voor het weekend, heeft iedereen al het nodige ingeslagen?
@Sherra bedankt voor het meeduimen Ik had precies hetzelfde met mn 2e zwangerschap. Na mn NOD leken mn kwaaltjes ineens allemaal veel minder. T schijnt dat je lichaam ook went aan de hormonen waardoor je er soms ook wat minder van gaat voelen. Probeer je niet te druk te maken. Weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan. Ik duim voor jou mee dat de dagen wat sneller voorbij zullen gaan!
Bedankt meis voor de lieve woorden! Jij hebt ook het een en ander meegemaakt zie ik aan je onderschrift, wat verdrietig! Hoe ging je ermee om, als ik vragen mag? Maar idd, misschien is mijn lichaam het al een beetje gewend (mk was kort geleden). Het is moeilijk hè om de hoop dan te houden. Ik moet wel zeggen dat ik deze zwschap beetje herken van onze dochter hopelijk is het een goed teken. Gelukkig komen de feestdagen eraan en kan ik (beperkt) snaaien haha! Ook een leuk vooruitzicht toch!
Vanochtend dag drie test gedaan. Volgende week nog een twee keer testen, dan zijn de testen ook op. Maar al wel super blij met het verloop! Voor de dames die nog moeten testen, ik duim voor jullie!
@Regenboogjee ah balen meis! Maar het is nog niet voorbij totdat ongi zich aandient hè! @DP2015 ze lopen mooi op !
Ik zie net dit in het licht? Is zeker 'n soort weerspiegeling in vh licht ofzo? Als ik 'm gewoon voor me hou zie ik niks, maar schuin zie je dit opeens?
Denk ook voorgedrukt streepje inderdaad. Hij is pas geldig alsie roze is helaas Ik blijf nog duimen hoor voor alle testers! @Sherra ik twijfel nog of ik een predictor haal als 'bewaartest' die is toch mooier dan mn huidige testjes haha! Maar in principe test ik niet meer verder. Kwaaltjes komen en gaan hè meiden, zéker in die eerste weken! Daarbij ben je voor nod zo gefocused op symptomen dat ze na een positieve test wellicht niet meer zo opvallen?
Fijn dat er er weer wat leven is Ik heb niet getest, morgen weer (na 48 uur) ben echt nerveus omdat hij vorige keer afliep en dus vmk was... Ik word ook steeds zweterig wakker, heel vervelend is dat. Had ik ook heel lang nog na mijn zwangerschap, nat bed had ik dan gewoon! Ziet er goed uit @DP2015 !! Knap dat je nog kan wachten hoor @pooh82 !
Snap ik helemaal @Flowers86 ik was daardoor ook best nerveus. Gelukkig goed gekomen. Morgen ofzo ook nog een testje en dan zijn ze op! Jammer! @Regenboogjee Gefeliciteerd! @Sassiekaa Fijn dat ze oplopen @DP2015