Echt fijn @Vie87! Ik hoop dat ik je achterna ga! Moet zeggen dat ik bij de vmk 2 uur lang hele erge buikpijn had en dat de extreme honger verdween. Nu nog geen erge pijnen gehad en heel veel honger. Hopen dat dat een goed teken is!
Over het temperaturen: Doe ik ook maar op de slechtste manier die je je kan bedenken: Oorthermometer Niet altijd exact zelfde tijd (maar gewoon als ik wakker word) Werkt voor mij prima, kan mn ei eruit halen etc Als ik boven 37.3 graden blijf is dat voor mij een goed teken
Hier vandaag het op het werk gemeld ik zwanger ben Verplicht te stoppen van zodra we het weten . Gisteren na werkdag wou mijn 2 daagjes werken nog uitdoen voor de vakantie.Zeer klein beetje paar druppeltjes licht roos . Maar wel een duidelijke actiontest Love dit wondertje♥plakbeebje Augustus 2018
Bedankt voor de reactie , ik heb de thermometer dus kan morgen pas beginnen. Desnoods doe ik nog een ronde. Ik wil vooral wat inzicht krijgen ☺️
@Sherra Ja inderdaad voor de zwangerschap van mn oudste dochter 2 MK gehad bij 10 weken. 1x gecurreteerd en 1x opgewekt met pillen. T was telkens weer een zware dobber en had er weinig hoop meer in, maar toen uiteindelijk in december 2009 een positieve test en in sept 2010 een lieve dochter gekregen Van mn 2e was ik dan weer heel snel zwanger zonder MK's vooraf. De KV testen zijn in huis raak altijd lichtelijk hysterisch als ik ze in huis heb liggen haha. Dacht vanmiddag even dat ik ongi ging worden maar tot nu toe nog niks te zien. K voel verder totaal geen andere dingen dus ik ga er alsnog vanuit dat ik morgen of overmorgen toch wel ongi ga worden. K ga iig zondag testen (mocht het morgen ook uitblijven)....SPANNEND!!!
Ja dat kan ik me zeker voorstellen vooral met 2 achter elkaar!! Dat hoor je dan ook wel vaker dat de zwschap(pen) daarna ook weer goed kunnen gaan. Ik werd zelf gecurreteerd. Kreeg eerst pillen voorgeschreven maar toch van gedachte veranderd. Ondanks dat ik er wel moeite mee had werd de wens wel groter Nog eventjes (in spanning) wachten haha! Knap dat je het volhoud! Spannend zo voor de feestdagen. Hoop voor je dat het raak is @Tylmare ik heb geen ervaring met de Predictor eigenlijk. Maar is zeker mooi om het te bewaren. Ik weet alleen dat kv ook een tijdje meegaan mits ze donker bewaard worden. Vergeleken met Etos en cb digi.
Begin van de week clear blue 1-2 weken zwanger en vanochtend 2-3 weken! Wooo!!! Nog testers? @Flowers86 ?
NOD-lijst 18 t/m 24 December 2017 18 December JosjeM, 25 jaar, eerste kindje, ronde 11 Vie87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 23 Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 19 December Manna, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 Pln, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 (ronde 4 na mk) L0la, 33 Jaar, 3e kindje, ronde 1 Mamaaa30, 32 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 3 (ronde 2 na afbreking en 1 na vmk) Happygolucky, 32, 2e kindje, ronde 4 Lelietje85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1 20 December Tylmare, 29 jaar, 2e kindje (van de 3), ronde 1 na late mk Miss M, 35 jaar, 5e kindje, ronde 2 Sherra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 (2e ronde na ma/mk) MamaJongens, 37 jaar, 4e kindje, ronde 14 21 December Mila27, 27 jaar, 2e kindje, ronde 6 Klinker83, 33 jaar, 2de kindje, ronde 3 Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7 (ronde 2 na mk) Elraange,35 jaar, 4de kindje , ronde 11. (iui met hormonen) 22 December Loessje1987, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 Catlady90, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 (ronde 1 vmk) Regenboogjee, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mtb, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na curettage okt '17) 23 December Haticehellie, 40 jaar, 1e kindje, ronde zoveel(MMM ) 24 December Flowers86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (ronde 1-mk) SophieX, 22 jaar, 2de kindje, ronde 3 Pooh35, 35 jaar, 3e kindje, ronde 1 Datumloos: Totaal: 25 Wachtbankje (10), Zwanger (9) Ongesteld (5), MMM (2), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan.
Vervelend zeg @Regenboogjee hopelijk volgende ronde meer geluk! @ingii89 jeeeeejjj @Flowers86 mooie oploop! Opluchting he! Hier ook de laatste gedaan. Ik ben ook tevreden.
@Vie87 zeker een mooie oploop, gefeliciteerd! @Regenboogjee jammer zeg! Volgende ronde is het hopelijk raak! @ingii89 altijd fijn als je het zo duidelijk op een test ziet staan he! Gefeliciteerd! @Flowers86 mooie oploop ook voor jou! Jij ook gefeliciteerd!! Ik zit hier nog op het wachtbankje... Nog geen ongi te bekennen, terwijl ik gisterenmiddag echt dacht dat ik het ging worden. Heb me vanochtend in kunnen houden om te testen. Als ik vandaag niet ongi wordt ga ik morgen toch maar een testje wagen. Ondanks dat ik er echt niet vanuit ga dat ik zwanger ben, zal het toch wel even een teleurstelling zijn als de test omo wit zal blijven. Dat betekent namelijk ook gelijk dat mn cyclus niet regelmatig zal zijn. Naja...we zien het wel ik hou jullie op de hoogte!
Je moet er 2 wkn bij optellen @mamajongens dus tussen de 4 en 5 wkn @Vie87 mooie oploop, fijn!! @Regenboogjee super balen zeg! Spannend hoor @pooh82 ik duim voor je!
Hallo dames, Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Indien dit goed is natuurlijk. Mijn naam is kimberly, 25 jaar, we willen gaan voor mijn1e kindje. Mijn man heeft al 1 zoon van 7. Erg spannend voor mij dus. En leuk voor ons beide. Vrijdag 9 december mijn spiraal laten verwijderen, toen na mijn menstruatie gestart met de ovulatie testen, omdat ik geen inzicht heb in mijn cyclus. Gister ochtend had ik een lichte positieve test, gister avond een knal test dus gister avond het samen gezellig gemaakt. Komende 2 dagen ook nog. Ik heb mijn ei nog niet gevoeld, ook geen idee of ik dit ga voelen. Maar vanmorgen was de test nog maar licht positief. Dus nu nog 2 weekjes afwachten. Natuurlijk net als iedereen die af moet wachten heel veel spanning, maar het is pas de 1e poging, en ik maak me er nog geen zorgen om. Natuurlijk hoop ik dat het de eerste keer raak is. Het is zoo welkom. Voor de dames die zwanger zijn, geleficiteerd, en sterkte voor de dames die op t wachtbankje zitten Groetjes kimberly