@Vie87 meis hoe is het met je? Zijn de krampjes al wat minder? @pooh82 spannend hoor ik duim heel hard mee en hopelijk mag je op roze het nieuwe jaar in . p.s. Ik had deze ronde ook heel sterk het gevoel dat het niet raak zou zijn al een dag na ei was ik 200% overtuigd van niet maar integendeel . @Flowers86 ik denk dat de grote steden tegenwoordig een aantal winkels wel open zijn op 2e Kerstdag maar weet niet of KV daar ook tussenzit. Ik ben op nod gestopt. Heel misschien met 6wk nog een cb maar heb dan 5dgn later al een echo dus denk dat ik het maar ga uitzitten
Ik ben gestopt met 17/18dpo ofzo? Ik wilde het nog even checken omdat ik zulke hoge koorts had gehad. Maar ik heb nog 1 CB digital hier liggen. Ik wil die eigenlijk nog wel doen, maar ben bang dat 'ie zo dadelijk nog 2-3 weken aangeeft en ik mij dan druk ga maken... Bij vorige zwangerschap testte ik door tot 21DPO dus ik doe het nog redelijk netjes deze keer Denk dat ik de CB doe als ik 5 weken en 6 dagen ben, en dan een kleine week later heb ik mijn echo.. Als overbrugging
Gaan jullie trouwens mee doen aan moeders voor moeders? Bij vorige zwangerschap niet gedaan omdat ik in appartement woonde... maar ben inmiddels verhuisd... Ik wil het misschien wel doen maar ben ook bang dat ik het "jinx" door mezelf nu al op te geven haha. Lijkt mij zo pijnlijk om het dan weer af te zeggen als het niet goed zit bij de echo..
Ik mag helaas niet meedoen al wil ik het graag. Heb bloedtransfusie gekregen bij de bevalling van de eerste dus dan ben je eigenlijk voor alle zwschappen erna afgeschreven.
Ik heb 17dpo voor het laatst getest! Krampjes waren vrij vlot weer over hoor. Soms even terug. Herken het echt als groeipijn dus maak me geen zorgen. Ik krijg donderdag iemand op bezoek van moeders voor moeders. Ik vind dat dat wel het minste is wat ik kan doen! Ken veel mensen waarbij het niet zo vanzelfsprekend is. Vorige keer ook meegedaan. Vond die bussen wel erg goor ruiken hoor op het hoogtepunt van de misselijkheid.
Helaas geen open kruidvat gevonden. Dan stel ik het uit tot donderdag. Dan heb ik er 2 dus dan doe ik de laatste zaterdag denk ik, dan ben ik 4+6 (20dpo) Spannend pooh!! Een aantal hebben wel echt vroeg een echo? Bij mijn vk willen ze niet eerder dan 8 wkn helaas.... hopen dat ik 7,5 wk kan regelen (op een zondag ben ik steeds ‘een hele week’) Ik doe niet mee aan moeders voor moeders. Snel laat van flinke misselijkheid en mijn zus is nu ook zwanger en had hg (ernstige misselijkheid met opnames in ziekenhuis vanwege uitdroging) dus ik ga dan alleen maar spugen...
Komt net heerlijk hoofd- en keelpijn opzetten, voel me koortsig en dat is ook zo blijkt... bah... snap nu helemaal @ingii89 hoe je je voelde, denk meteen; oh jee als dat maar niks teweeg brengt bij het kleine hummeltje...
Ik ben ook nog steeds met vlagen zo ongerust! Pffff, blij als ik weet dat alles goed zit. Balen dat je ziek wordt @Flowers86!
Ah balen dat je ook ziek wordt! Hier was het best wel een pittig virusje. 5 dagen koorts gehad en nu nog steeds niet helemaal 100. Maar de koorts is voorbij en geen bloeding gehad dus hoop dat het goed is gegaan. Vind het wel dubbel zo spannend hierdoor. En zal heel zenuwachtig zijn bij de echo straks... Verloskundige zei tegen mij dat de koorts pas vanaf 40 graden schadelijk is voor het vruchtje, dus je moet de koorts onderdrukken met paracetamol en als je boven 40 komt moet je gaan koelen (douche/bad). Ook lekker luchtige kleding aan in bed! Ik had ook washandjes op mijn voorhoofd. Veel sterkte! Hopelijk valt het mee!
Thanx voor de tips @ingii89 Hoop idd dat het hier meevalt maar zo te voelen zijn t mn holtes; nu ook oorpijn. Mijn zoontje is net van zijn koorts af dus wellicht aangestoken
Beterschap iedereen! Er heerst ook van alles momenteel! Hier nog niks nada.....morgenochtend testje wagen....spannend toch wel weer. Al weet ik bijna wel zeker dat ie wit blijft. Ik heb een opgeblazen buik!!! Niet normaal meer. T is dat ik beter weet, anders zou je denken dat ik de 20 weken al gepasseerd was
Ik ben voor je aan het duimen @pooh82 Super spannend! Een bolle buik kan natuurlijk wijzen op feit dat je darmen alvast uitzetten
Zoals ik had verwacht: een sneeuwwitte test. Ik hoop dan maar dat ik aanstaande zondag ongi ga worden, op cyclus 35. Dan kan ik er nog een soort van logica van maken (vanwege mn 1e zwangerschap met ook 2 maanden cyclus 35) Duurt wel lang zo...wil nu wel gewoon verder naar ronde 2!
Jammer! Is dit ook de eerste ronde na de pil oid of dat niet? Anders kan het nog een beetje van slag zijn natuurlijk. Misschien een late eisprong gehad?
Jammer @pooh82 Heb vannacht gedroomd dat ik bloedde en een miskraam kreeg. Ben nu helemaal onzeker en sterke drang om een test te doen om te checken of het allemaal nog wel oke is. Dat ik dus een knaltest heb... Stom he? Dat een droom je zo kan beinvloeden....
Snap het wel hoor! Geeft soms zo'n vervelend gevoel, een droom. Maar het is vast nergens op gebaseerd! Als die test jou rust geeft gewoon doen haha.
Ja ik zei het ook tegen mijn vriend en we halen misschien vandaag/morgen een testje. Als ik de VK bel kan ik vast ook wel langskomen, maar ik vind de termijn 5+2 net te vroeg voor een echo. Dan klopt het hartje wss nog niet eens en word ik denk nog onzekerder haha. Dan weet ik wel of het goed gegroeid is (na mijn ziek zijn) maar het kan altijd alsnog misgaan.. Nog ruim een week dan heb ik mijn vroege echo... Dromen doen soms gewoon gekke dingen met je. Vroeger droomde ik wel eens over exen/oude liefdes en dan werd ik helemaal verliefd weer wakker...
@pooh82 ah wat jammer!! Ik weet niet of het je iets lijkt om ovulatietesten te gebruiken al snap ik wel dat je dat misschien te vroeg vind. Ik vond het zelf best prettig omdat mijn cyclus ook aan de lange kant was en onregelmatig. @ingii89 vervelend van je nare droom en snap dat je dan weer zorgen maakt! Het is gewoon je onderbewuste dat je angsten aan het verwerken is. Maar je kan best een test doen hoor is idd niks mis mee . Hoe is het met iedereen, beetje Kerst kunnen overleven? Mijn vriend vroeg ‘zit je nog op het forum?’ Erhm ja..hahah zelfs tijdens feestdagen. Je zit met z’n allen in hetzelfde schuitje, wel of geen Kerst.
@Vie87 ja dit is de 1e ronde na de pil dus idd van slag. Heb ook echt een dikke week last gehad van mn eierstokken, dus geen flauw idee wanneer ik mn ei gehad heb. Maar ik hoop dat dit geen ronde van 42 gaat worden. Normaal wil je geen rood zien maar ik zit er nu eigenlijk een beetje op te wachten haha. Kan idd soms zo echt lijken dat dromen! Ik heb ook 1x gehad dat ik huilend wakker werd omdat mn kinderen in een vliegtuig zaten en ik er niet meer in kon Gewoon testen als het je wat geruststeld!