Haha ja kerst overleefd! Voelde alsof ik super obvious zwanger ben en dat het op mijn voorhoofd staat, omdat ik ineens geen biefstuk, tiramisu en wijn nam... maar ik denk dat het niemand is opgevallen. Al heb ik beide kerstdagen gesprekken gevoerd over een 2e kindje. Nu de eerste 1 jaar is gaan mensen zich het echt alhardop afvragen wanneer we een 2e wensen. Heb er dus een beetje omheen moeten praten...
@pooh82 oh das jammer zeg! Snap goed dat je nu uitkijkt naar het rood... dan maar ronde 2 laten beginnen. Naar die dromen, ik word dan helemaal hysterisch en zeiknat wakker! Dus herkenbaar. Maar och die test is erg knal! Haha gewoon veel donkerder dan de controlestreep, hoppa! Dat zit wel goed, ook nog met middagurine! Fijn! Ik heb net ook weer kv testen gekocht; morgenochtend testen! Ik ben als de dood!!! Natuurlijk maandag nog een knaller maar ja... vorige keer ging het mis! Maar ja meer dan wachten is niet mogelijk. Ik voel me trouwens ook zo obvious zwanger, zeker door mijn bolle buik! Maar goed, vorige keer heb ik het pas met 15 wkn verteld en al een buikje en niemand die het doorhad, dus het zit vast tussen mijn oren dat men erover denkt/speculeert
Mooie test hoor @ingii89 Ik heb ook wel een beetje een opgezette buik, maar nog makkelijk te verhullen hoor. Gisteravond was het wel behoorlijk, maar met m'n jurkje viel het niet zo op. Ben ook steeds bang dat het niet goed zit. Vreselijk he die onzekere eerste weken! Ik heb dan voor mijn gevoel te weinig symptomen ofzo. Terwijl ik best wat dingetjes heb hoor. Best wel moe, gevoelige borsten, gisteren behoorlijk groeipijn in mijn liezen. Maar zou dan meer moeten hebben in mijn hoofd, maar waarschijnlijk slaat het volgende week ofzo keihard toe haha.
Haha ja nu zitten we in onzekerheid terwijl we volgende week waarschijnlijk allemaal super misselijk zijn hahaha
@Vie87 ach nee he! Ben idd ook benieuwd of het echt helder bloed is of misschien oud bloed? Dit heb ik namelijk ook bij beide zwangerschappen gehad. Ik ga zooo hard voor je duimen dat het allemaal goed zit!!! Beetje rare overgang na zo'n rot bericht, maar ik ben nu toch echt ongi aan het worden. Op naar ronde 2 voor mij dus...
@ingii89 ik weet wat je bedoelt met de vraag wanneer er een tweede komt! Meestal komen ze als de eerste de 1jr is gepasseerd, hier ook ‘hey maar jullie zijn ook bezig voor een tweede of niet?’ Heb heel braaf ‘ja’ geantwoord hihi Super test meis ziet er netjes uit! @Vie87 ah meis dat meen je niet!! Hopelijk zet het niet door en is het een minimale bloeding door een bloedvaatje of iets?
Nee hoor, weet zeker dat het mis is. Bloedverlies en krampen inmiddels. Weet zeker dat het foute boel is. Heel verdrietig weer net even heel hard gehuild en nu wel weer rustig.
Ach nee he!!! super klote zeg!!! Is dit de 1e keer dat het misgaat of heb je al eerder een VMK gehad?
Aww meis dit is wel het laatste wat ik had verwacht vanwege je oplopende testjes!! Wat verdrietig om het nu mee te moeten maken!!
Ik heb al eerder een vmk gehad helaas. Daarna is mijn relatie stukgelopen. Nu voor het eerst weer zwanger. Dus twee keer achter elkaar eigenlijk, met een lange pauze.
Jeetje wat rot zeg! Ik heb mijn 2e MK op laten wekken met pillen en weet nog dat die krampen echt wel heftig waren! Ik hoop voor je dat de krampen een beetje te doen zijn. Het hele zwanger-worden-traject wordt er zo wel minder leuk op!