NOD-lijst 18 t/m 24 september 2017 18 september (3) Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Gerbera - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde na MA Soeur - 34 jaar - 3e kindje - ronde ... 19 september (1) Mommie33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 20 september (1) Milou1991 - 26 jaar - 2e kind - ronde 1 21 september (1) Tevreden - 27 jaar - 3e kind - ronde 2 22 september (1) Arwen86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 23 september (1) LadyBird90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12 (vanaf start) 24 september (0) Datumloos (0) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst. De lijst plakt zichzelf dan in een nieuw bericht. Pas de lijst aan en haal de woorden [QUOTE ] aan het begin en [/ QUOTE] aan het einde van het bericht weg. Klaar!
Fijne vakantie @milou1991! Waar gaat de reis naartoe? @tevreden ik wil mee naar eitjestijd ook even zo humeurig hier.. combinatie van ongesteld (al is het bijna over, meestal max. 3 dagen), weer die teleurstelling, en enorme drukte op het werk + bijna vakantie hebben (laatste loodjes wegen het zwaarst). Even de tijd doorspoelen haha
Hi dames, Vandaag ongesteld geworden, dus ik kom gezellig meedoen op deze lijst. Alweer ronde 17... We staan op de wachtlijst voor IVF/ICSI, in december beginnen met de hormonen. Tot die tijd nog 3 rondes op eigen kracht proberen! Succes allemaal en we gaan voor een knalroze lijst!
Hallo Dames! Ik zou ook graag aanschuiven in dit clubje, ben 23 en dit wordt onze 1 ste ronde Heel benieuwd hoe alles gaat lopen! en leuk om jullie ervaringen te lezen.
NOD-lijst 18 t/m 24 september 2017 18 september (3) Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Gerbera - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde na MA Soeur - 34 jaar - 3e kindje - ronde ... 19 september (1) Mommie33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 20 september (1) Milou1991 - 26 jaar - 2e kind - ronde 1 Livave17 - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 1 21 september (1) Tevreden - 27 jaar - 3e kind - ronde 2 22 september (1) Arwen86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 23 september (1) LadyBird90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12 (vanaf start) 24 september (0) Datumloos (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst. De lijst plakt zichzelf dan in een nieuw bericht. Pas de lijst aan en haal de woorden [QUOTE ] aan het begin en [/ QUOTE] aan het einde van het bericht weg. Klaar!
Welkom nieuwe meiden. Heel veel succes deze ronde. Het begint hier al gezellig druk te worden. @tevreden wow nog volledige bv. Wat goed. Hoe oud is je kindje?
@LadyBird90 Hihi gezellig. Je bent van harte welkom Idd gauw doorspoelen en lekker op vakantie gaan. @Arwen86 Welkom. Nou ik hoop dat het jullie lukt via de natuurlijke weg dat is altijd fijn en dat jullie geen ivf/icsi nofig hebben. @Soeur Hij is nu 1,5 jaar. Hij heeft er blijkbaar behoefte aan om nog hele dag te willen drinken en hoe oud is jou kindje?
Dank je wel! Dat hopen wij ook... Ik zie er tegenop om met hormonen te gaan rommelen. De kans op een natuurlijke zwangerschap is heel erg klein, maar er hoeft er maar één de goede kant op te zwemmen.
@tevreden mijn kindje is nu 13 mnd. Ik ben met ongeveer 11 mnd van 3x naar 1x overgegaan bij 12 mnd. Begon toen ook beetje af en toe te bijten plus dat ik er ook wel beetje klaar mee was. Eerst werd de kleine elke nacht nog tussen 5 en 6 wakker maar sinds ik die voeding eruit heb gegooid werd er na een paar dagen lekker tot 7 a half 8 doorgeslagen. Nu alleen nog even snel avonds momentje voor ons zelf als de oudste op bed ligt.
Hi meiden, even opletten dat we de laatste lijst steeds aanvullen. Ik was eraf gevallen en volgens mij mis ik nog 1 of 2 namen die ik eerder wel zag. NOD-lijst 18 t/m 24 september 2017 18 september (3) Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Gerbera - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde na MA Soeur - 34 jaar - 3e kindje - ronde ... 19 september (1) Mommie33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 20 september (1) Milou1991 - 26 jaar - 2e kind - ronde 1 Livave17 - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 1 21 september (1) Tevreden - 27 jaar - 3e kind - ronde 2 Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 3 mk) 22 september (1) Arwen86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 23 september (1) LadyBird90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12 (vanaf start) 24 september (0) Datumloos (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst. De lijst plakt zichzelf dan in een nieuw bericht. Pas de lijst aan en haal de woorden [QUOTE ] aan het begin en [/ QUOTE] aan het einde van het bericht weg. Klaar!
Sorry!! Mijn fout! Ik heb even alle posts doorgelopen en de lijst hersteld. NOD-lijst 18 t/m 24 september 2017 18 september (4) Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Gerbera - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde na MA Soeur - 34 jaar - 3e kindje - ronde ... Brinsa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 19 september (1) Mommie33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 20 september (3) Milou1991 - 26 jaar - 2e kind - ronde 1 Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Livave17 - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 1 21 september (2) Tevreden - 27 jaar - 3e kind - ronde 2 Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 3 mk) 22 september (1) Arwen86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 23 september (1) LadyBird90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12 (vanaf start) 24 september (0) Datumloos (0) Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst. De lijst plakt zichzelf dan in een nieuw bericht. Pas de lijst aan en haal de woorden [QUOTE ] aan het begin en [/ QUOTE] aan het einde van het bericht weg. Klaar!
Welkom nieuwe meiden en veel succes! Ronde 17 Arwen, dat lijkt me echt lastig. Wel fijn dat jullie op de lijst staan nu, maar ik duim dat het gewoon al eerder lekker zelf raak mag zijn!
Het is stil hier... is ook natuurlijk niet veel te melden in deze periode. Iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten? Eindelijk! Fijn weekend allemaal
Ja heerlijk! Eindelijk zon , hier nog mensen die nog op vakantie gaan? Wij gaan zelf nog eind sept weg 2 weekjes naar Azië, spannend of het dus raak is dan of niet!
Ik wil me aanmelden! 9e ronde, 1e kindje Hoop zoo dat t deze ronde raak mag zijn! Wil iemand me op de lijst zetten?
Welkom max25 en andere nieuwe meiden! Ik moet zo werken maar als ik het niet vergeet zet ik je er daarna even op
Ik heb ook even een paar dagen flinke ongesteldheid gehad... blehhh... Nu weer op naar de vruchtbare dagen! Weet iemand wanneer ik het beste met ovu testjes kan beginnen met Nod op 19 sept en gemiddeld cyclus van 28 dagen? Ik denk aanstaande woensdag ofzo toch?